Salut, am un linhai 300 si de 1 zi cand am dat pe rezerva si probabil mi-a luat o gunoaie relantiul nu mai tine, trebuie accelerat pentru a ramane on. Daca vreau sa bag in viteza accelerat va dati seama. Am curatat filtrul de benzina dar nimic. Stie cineva ce as putea curata? jigler ca la masina(dacie ) sau alte chestii carburator cum se poate curata? Merci
Probleme Relanti Linhai
Started by
Crash
, Aug 16 2009 06:51 PM
5 replies to this topic
#1
Posted 16 August 2009 - 06:51 PM
#2
Posted 03 October 2010 - 12:11 PM
Cum ai rezolvat pana la urma problema, ca si al meu face la fel si vreau sa demontez carburatorul.
#3
Posted 18 October 2010 - 02:48 PM
salut baieti vedeti ca are un jigler de relanti la fel ca la dacie este pe partea stanga cu o surub. dreapta mica aveti grija ca este foarte mic mai departe sa nu umblati este destul de complicat si nu stiu daca il mai faceti
#4
Posted 20 October 2010 - 07:15 PM
L-am demontat, l-am facut bucati, spalat cu benzina si suflat cu aer, montat la loc si pornit ATV-ul. Merge bine pana se incalzeste si apoi iar face figuri. Unde pe partea stanga are jiglorul de relanti pentru ca eu nu am vazut decat jiglorul pentru reglat amestecul. Astept si alte pareri de unde ar mai putea sa fie.
#5
Posted 20 October 2010 - 07:31 PM
Uite aici zice chiar foarte bine cum poti regla amestecul de gaze : http://atvforum.ro/D...eculu-t147.html
Deci cum stai pe sa, in dreapta unde vine cablul de acceleratie este un surub cu capat de plastic, acela este pentru reglat relantiul. Se poate vedea si in poza din linkul de mai sus.
Deci cum stai pe sa, in dreapta unde vine cablul de acceleratie este un surub cu capat de plastic, acela este pentru reglat relantiul. Se poate vedea si in poza din linkul de mai sus.
#6
Posted 23 October 2010 - 03:51 PM
Daca ati incercat totul pe la carburator si ati eliminat si varianta de aer fals( de la cotul de carburator sau furtune de vacuum) mai raman 2 variante: Pompa de benzina trage aer fals si se poate testa prin alimentarea separata a motorului fara pompa, sau reglaj culbutori. Eu am intalnit in practica ambele probleme. Cel mai bun reglaj se face cu alimentare separata ,daca sunt probleme, eu m-am pacalit de am muncit o noapte intreaga la un linhai care baga benzina in cotul de la carburator prin furtunul de vacuum de la pompa si la ultimul am gasit culbutorul de la admisie strans(fara joc) si dupa ce l-am reglat nu am mai recunoscut motorul, pornea la sfert si tinea ralantiul fara probleme !