Edited by richelieu, 03 March 2010 - 07:45 PM.
Libya Rally 2010
#41
Posted 16 February 2010 - 01:50 PM
#42
Posted 01 March 2010 - 09:40 PM
Speram sa fie totul bine cum au promis organizatorii, adica se trece la planul B, cel de rezerva.
Trolebuzul(autobuzul sau otlander cum mai scrie si pe ell) este pregatit cu tot ce este necesal pentru a infrunta conditiile aspre din desertul Tunisian-Sahara adica-.
Eu si Misi o sa va scriem zilnic impresii din calatorie.Pe aceasta cale trebuie sa multumesc celor care ne sustin moral-material ne sustinem singuri- clubulurilor Extreme Adventure din Buzau si viitorului club Bex!!!
Zici sa scriu din carti frate!!
http://www.extremeadventurebuzau.ro/
hai pa
Edited by alin02mm, 01 March 2010 - 09:42 PM.
#43
Posted 01 March 2010 - 10:14 PM
bafta multa campionilor
Edited by richelieu, 03 March 2010 - 07:44 PM.
#44
Posted 03 March 2010 - 07:16 PM
Totul se muta in Tunisia, unde nu e asa de frumos. singurul lucru bun este ca avem 9 zile de concurs in loc de sapte.
#45
Posted 03 March 2010 - 07:22 PM
sper sa rezolve si asteptam vesti de la voi
#46
Posted 04 March 2010 - 12:07 AM
#47
Posted 15 March 2010 - 10:45 AM
Attached Files
Edited by mita, 15 March 2010 - 10:49 AM.
#48
Posted 18 March 2010 - 08:14 AM
#49
Posted 18 March 2010 - 09:50 AM
In penultima zi trecuse pe locul 1, a facut 2 pene, si ceva probleme mecanice..
#50
Posted 18 March 2010 - 10:06 AM
In penultima zi trecuse pe locul 1, a facut 2 pene, si ceva probleme mecanice..
Locul 2 este un pas important si un loc de invidiat pentru toata lumea. FELICITARI iar la anul poate se va reusi inca un pas inainte. Putini cei ce se incumeta din acest motiv RESPECT TOTAL.
#51
Posted 18 March 2010 - 10:14 AM
#52
Posted 18 March 2010 - 10:01 PM
#53
Posted 18 March 2010 - 10:16 PM
#54
Posted 18 March 2010 - 10:30 PM
Deci te vedem la vaneaza lupul?
#55
Posted 20 March 2010 - 07:01 PM
http://www.primul-at...news.php?id=393
http://www.primul-at...news.php?id=392
http://www.primul-at...news.php?id=391
http://www.primul-at...news.php?id=390
#56
Posted 21 March 2010 - 07:30 AM
#57
Posted 22 March 2010 - 07:17 PM
Din pacate m-am reintors la realitatea de acasa si birou.
Dupa cum stiti deja am reusit cu chin cu vai un loc 2. Dupa ce mi s-a ars cureaua de variator din cauza filtrului de la admisia racitorului variatorului nu am mai sperat deloc la un podium. Dar asa cum multi alti concurenti mi-au spus sa nu ma necajesc pana nu trec de finisul din ultima zi am reusit sa recuperez foarte mult din ora pierduta cu schimbatul curelei. Inca odata am invata ca la aceste concursuri tot timpul sunt niste rasturnari de situatii incredibile. Cam 50% din concurenti abandoneaza in primele 2 zile, dupa care pana la sfarsit raman doar 20%.
Probabil puteam sa ajung si eu mai aproape ca timp de castigator daca eram mai bine pregatit fizic. Cred ca am fost cel mai epuizat din viata mea, a fost horror cum muschii nu mai vroiau sa asculte de comenzi si nu eram in stare sa merg mai repede.
Am crezut ca m-am recuperat 100 %, dar nu numai ca am nu m-am recuperat cred ca am fost si sub forma mea fizica normala. Am avut zile cand 7 ore erau numai acele dune mici peste care trebuia sa sari sau sa mergi tot timpul sus jos exact ca si la un trial. Adica un trial de 7 ore!!. Mi-am revenit abia dupa ziua 4 cand a trecut putin febra musculara si m-am obisnuit cu efortul.
Am mai avut si 2 pene cu care am pierdut 20 min, care in mod normal ar fi fost usor recuperabile.
Pana la urma a fost din nou o experienta unica, Tunisia totusi ne fiind atat de frumoasa ca si Libya. In Libya este frumos cand ti se strange stomacul vazand ce munte enorm de nisip ai de urcat, in Tunisia te enervezi si te rogi sa se termine odata acele dune mici sa te poti relaxa macar cateva minute pe o portiune mai dreapta.
Din nou am avut parte sa-mi fac prieteni noi din lumea rallyraid, niste oameni extraordinari, oameni care apreciaza si iubesc desertul, cursele si fair playul.
Nu stiu momentan ce sa va mai povestesc, dar am sa revin cu filme de la camerele onboard sa va faceti o idee mai reala cam ce este acolo.
Despre Alin pot sa va spun ca a mers foarte bine, a si fost in frunte mai multe zile in sir, dar din pacate a abandonat din cauza ca nu a luat 2 CP-uri.
Attached Files
#58
Posted 22 March 2010 - 07:38 PM
La VL am sa fiu prezent la extrem ! Ma descurc eu cumva. Dar chiar nu imi imaginez cum am sa pot merge fara servo.
#59
Posted 24 March 2010 - 08:55 PM
Nu il mai poti uita
Daca nu aveai servo terminai cursa?
#60
Posted 24 March 2010 - 09:08 PM
Nu il mai poti uita
Daca nu aveai servo terminai cursa?
Sincer cred ca da, dar poate pierdeam mai mult timp, sau poate cadeam sau...multe. Dar cert este ca in momentul cand simti ca nu mai poti, poti inca odata atata.