Arctic Cat 650 H1
#21
Posted 04 May 2010 - 09:30 PM
Multumim lui Misu atat pentru filmare, poze, dar mai ales pentru montajul si muzica foarte bine facute si alese!
#22
Posted 24 May 2010 - 10:18 PM
#23
Posted 03 August 2010 - 08:01 PM
Merci frumos, dar noi am fost doar actori acolo... montajul si filmarea sunt apanajul lui Mishu;
nu l-am cunoscut nici inainte, si nici dupa nu l-am mai vazut...
#24
Posted 16 August 2010 - 10:43 PM
fiindca raul Vedea s-a umflat anul asta mai mult decat in ultimii doi ani, si-a adancit albia...iar cand am incercat o traversare, o creanga subacvatica mi-a "capturat" rotile din fata; a urmat o lupta disperata, pe care am pierdut-o; in cateva momente motorul s-a oprit, si iata-ma in postura cea mai grea: eram suparat in primul rand pe mine, si nu vedeam decat biele strambe, pistoane sparte, motorul desfacut, o factura mare....
S-a intamplat acum 2 sambete, si ne-a luat ceva, mie si prietenului meu de ateveala sa evacuam motanul inecat; a fost cu atat mai greu cu cat el nu are inca troliu, iar motorul meu era la apa; mai mult, probabil si din cauza caldurii mari, a cedat si bateria lui, si i s-a oprit motorul... Destul de greu de imaginat o situatie mai "frumoasa";
Dar aici a intervenit "pisica verde" (400-le mai batran), care chiar si cu un carburator semiinfundat s-a descurcat admirabil si le-a adus acasa pe celelalte 2.
Cea mai mare ( si placuta) surpriza am avut-o duminica dimineata, cand, cu ochii inca mici de la somnul prost de peste noapte (cautasem tot soiul de informatii despre inec, inundare, etc), m-am apucat de "motan", si dupa ce l-am curatat, si i-am scos apa din carburator si ce era in filtru de aer, cu o bujie noua a pornit destul de repede.
Cateva ture in zona m-au edificat si asupra calitatii etanseitatii motorului: uleiul avea doar 2 picaturi de apa;
Inca mai controlez uleiul dar cred ca este ok in principiu, caci nu spumeaza.
Cine a mai patit-o?
#25
Posted 22 August 2010 - 11:16 PM
#26
Posted 15 April 2011 - 09:49 PM
Ne e dor de o aventura...Cu pescuit, dormit la cort...
Attached Files
#27
Posted 15 April 2011 - 10:59 PM
nu ati speriat pestii cu ``pisicile``?
#28
Posted 15 April 2011 - 11:12 PM
Ca pestii au venit dupa ce am oprit pisicile...
Attached Files
#29
Posted 16 April 2011 - 10:01 AM
#30
Posted 16 April 2011 - 03:03 PM
Ca pestii au venit dupa ce am oprit pisicile...
Salut..poate sunt un pic off topic dar m-ar ajuta tare niste informatii. Vad ca ai un Arctic Cat inmatricualt si vroiam sa stiu daca l-ai luat asa sau l-ai inmatriculat dupa cumparare?
In vreo 2 saptamanai imi vine si mie un 650 H1 din state...si evident e neinmatriculat..ai idee daca se poate inmatricula la politie?....si cam cat costa ? Multam anticipat
#31
Posted 16 April 2011 - 09:24 PM
Eu am 2, un 400 4x4 H1 2008, si un 650 H1, tot 2008.
Pe ambele le-am cumparat din Romania, noi, si am avut la ele tot ce trebuia (cred ca COC=cretificate of conformity) , factura, carti identitate.
Inmatricularea a fost pina la urma doar o formalitate.
Cred ca poti fac inmatricularea, dar nu stiu sa-ti spun ce anume iti va trebui, in primul rand pentru ca nu stiu ce anume acte vei primi cu pisica ta...
In orice caz, un om care te poate ajuta este Artur Tudor: il cunosc, si e un om de toata isprava.
Se ocupa de reprezentanta Arctic Cat pentru Romania.
Ce culoare este motanul tau?
#32
Posted 16 April 2011 - 09:28 PM
Nu sunt toate pozele...
Ma mai uit din cand in cand la ele...
Mai trec la "service"...Mai ales ca de curand am schimbat cadrul celui de 400.Saptamina asta sper sa fie gata...
Dupa Sarbatori, la drum!
#33
Posted 09 May 2011 - 10:37 PM
Sper sa am ce scrie...
Va spun ce si cum....
#34
Posted 09 May 2011 - 10:44 PM
Sper sa am ce scrie...
Va spun ce si cum....
sunt tare curioasa, la cel de 400? astept sa imi spui cum merge dupa
#35
Posted 09 May 2011 - 10:46 PM
In vreo 2 saptamanai imi vine si mie un 650 H1 din state...si evident e neinmatriculat..ai idee daca se poate inmatricula la politie?....si cam cat costa ? Multam anticipat
in principiu se poate, depinde de ce scrie pe actele din sua. pana nu le vad nu stiu ce sa iti zic. oricum ideea este ca o omologare la un atv costa...multicel
dar daca tot ai scutit niste bani cu adusul din state, de ce nu il inscrii la primarie?
#36
Posted 10 May 2011 - 10:44 PM
Nu, nu la cel de 400; E vorba de motanul de 650; l-as vrea mai vivace...Ce-i drept dupa aproape 3000 de km inca nu i-am vazut carburatorul pe dinauntru; dar sunt convins ca cei vreo 300 cc in plus fata de 366-le mai agil isi vor spune cuvantul.
La 400 am facut alte "trebi": toba "optimizata" si rasuflata (suna intr-un mare fel!), scut de aluminu, cadru nou (cel vechi l-am strambat de ceva "lemnos"...), cauciucuri de 25, curea noua, distantiere pe spate, ce mai, e senzatie...
Cat despre jiglere, stii cat ne ia sa le majoram?
Iti spun eu: un moment de neatentie!
#37
Posted 10 May 2011 - 10:58 PM
Ti-a venit motanul?
Daca da, pune si tu poze, spune-ne impresii, poate ne spui si cu ce anume il mai poti compara...
Asteptam cu nerabdare, Merci in avans!
#38
Posted 11 May 2011 - 12:05 AM
si eu sunt nerabdatoare, vreau sa inlocuiesc motanu de 400 cu modelul nou, 450 xc
http://www.arcticcat.../atv/XC450I.php
saptamana asta ar trebui sa ajunga in tara, abia astept sa il vad...mai ales sa il testez. o sa-i fac ceva modificari inainte de prima utilizare...o sa va impartasesc parerile despre el
#39
Posted 11 May 2011 - 08:51 PM
nu i-ai scos limitarea de pe carburator la 650?
si eu sunt nerabdatoare, vreau sa inlocuiesc motanu de 400 cu modelul nou, 450 xc
Limitatorul de la 650 e istorie de vreo 2500 km.
Ce am invatat insa in perioada de aproape 3 ani de cand am "utilaje" prin curte, este ca trebuie si ele "bagate in seama", macar din cand in cand...
Motanu' ala mare, de 650, n-a zis saracul nimic, din punctul de vedere al motorului, din 2009 si pana acuma; acum o sa-i vina randul la desfacut si curatat; Jos carena, si o sa-l iau la mana; in carburator va primi jiglerele noi.
Cat despre noul 450xc, imi place, arata bine, insa cred ca i-ar trebui niste roti cu diametru mai mare, iar in ce priveste spatiile de depozitare, cred ca nu sta chiar bine; Nu era greu de presupus ca o sa te atraga modelul; am vazut proiectul vostru care pleaca de la vechiul tau 400;Pentru mine spatiile in care pot lega-amara diverse lucruri, sunt necesare mai ales in turele mai lungi, cu ramas peste noapte in padure...Nu vreau sa par vulpe care nu ajunge la struguri, mai ales ca, daca as putea mi l-as lua si p-asta; insa nu ma pot hotari sa renunt la vreunul din cele 2; iar daca vin si cu al treilea acasa, pericolul de a dormi cu ele in garaj devine un spectru realizabil...
Attached Files
#40
Posted 15 May 2011 - 09:04 AM
Daca da, pune si tu poze, spune-ne impresii, poate ne spui si cu ce anume il mai poti compara...
Asteptam cu nerabdare, Merci in avans!
Saptamana viitoare il aduc acasa...Acuma se imbunatateste cu semnalizari, claxon si alte chestii necesare inmatricularii....Revin saptamana viitoare cu poze