Salut
Am cautat peste tot si nu am gasit niciun topic unde sa fie specificat clar cum se verifica nivelul uleiului in grupuri si cum se schimba. M-ar putea si pe mine ajuta cineva cu o descriere detaliata,pentru ca intentionez sa-mi schimb uleiu in ambele grupuri,deoarece este uleiul original.Mentionez ca am 2200 km.Va multumesc anticipat!
Scimb Ulei Grup Fata Si Spate
Started by
xstranger
, Oct 26 2009 06:18 PM
4 replies to this topic
#1
Posted 26 October 2009 - 06:18 PM
#2
Posted 05 November 2009 - 08:13 PM
sal am sa incerc sa-ti dau cateva sfaturi sau pareri:
-dupa cate stiu eu nivelul uleiului in cutii de viteze si grupuri (la masini, dar si atv este tot o masinarie) este exact la marginea gurei de umplere, adica ii bagi pana da pe afara apoi ii pui busonul la loc, cel mai sigur ar fi sa mai ceri o parere poate atv-ul tau are o modalitate de a stabili nivelul uleiului alta decat stiu eu
-cat despre ce ulei sa bagi eu iti recomand castrol diferential, parca asa ii zice, il gasesti in bidon de plastic cu eticheta verde iar pe eticheta are o poza cu niste roti dintate
iti doresc succes
-dupa cate stiu eu nivelul uleiului in cutii de viteze si grupuri (la masini, dar si atv este tot o masinarie) este exact la marginea gurei de umplere, adica ii bagi pana da pe afara apoi ii pui busonul la loc, cel mai sigur ar fi sa mai ceri o parere poate atv-ul tau are o modalitate de a stabili nivelul uleiului alta decat stiu eu
-cat despre ce ulei sa bagi eu iti recomand castrol diferential, parca asa ii zice, il gasesti in bidon de plastic cu eticheta verde iar pe eticheta are o poza cu niste roti dintate
iti doresc succes
#3
Posted 05 November 2009 - 10:23 PM
ma eu in seara asta am schimbat toate uleiurile.
La motor am bagat elf 10w-40 cam 1,4 litrii vezi la joja. La grup spate cam 250-300g castrol differential parca era 80w-90. La cutia de viteze ai doua suruburi unul langa altul sub cutie. Il desfaci pe cel cu saiba. Mie mi-a intrat 800-900 ca sa nu zic aproape de 1 litru de castrol differential. La grup fata intra tot cam 300-400 grame. La mine erau cam afumate uleiurile. NU erau schimbate de aproape 4000km. Acum am cu el 6100km.
La motor am bagat elf 10w-40 cam 1,4 litrii vezi la joja. La grup spate cam 250-300g castrol differential parca era 80w-90. La cutia de viteze ai doua suruburi unul langa altul sub cutie. Il desfaci pe cel cu saiba. Mie mi-a intrat 800-900 ca sa nu zic aproape de 1 litru de castrol differential. La grup fata intra tot cam 300-400 grame. La mine erau cam afumate uleiurile. NU erau schimbate de aproape 4000km. Acum am cu el 6100km.
Edited by mardeiasu 1, 05 November 2009 - 10:26 PM.
#4
Posted 04 December 2009 - 11:39 AM
da exact cu a spus si mai sus mardeiasu 1 dar cumpra si tu un ulei bun adica cei mai scump dar iti trebuie 2 litri motor 2 cutie si grupuri
#5
Posted 04 December 2009 - 12:21 PM
Nu e neeaparat ca un ulei scump sa fie si bun ... eu bag Valvoline 10-40 in motor ... si in Grupuri si cutie ... Castrol 80-90 sau Valvoline 80-90 (pentru diferential), mi se pare ambele la fel de bune si apropiate la pret.