Cf 500 Mai Multe Intrebari
#1
Posted 30 October 2009 - 10:39 AM
Dragi colegi,
Tocmai mi-am achizitionat un cf moto / nf / hunter max, nu stiu exact ce este ca l-am luat second,
Arata bine este varianta lunga, jante alij, cauciucuri inova, afisaj digital, etc. dar sunt mai multe aspecte unde as doriii sa aflu cateva pareri:
1. cand il turez peste 2000 se aude un sunet ciudat de tot la ambreiaj, ca si cum ar freca ceva tare de tot si dispare cand ajunge la turatia de relantiu,
2. cum se porneste la sfoara, ca am impresia ca ar trebui sa traga superman de sfoara
3. cum se regleaza ora pe afisaj
4. ce inseamna pozitia pe contact cu un lacat sau telescop nu stiu exact ce arata acolo
5. orice alte lucruri care ar trebui stiute sau ar fii bune de stiut la aceste atv-uri
Astept raspunsuri / parerile voastre,
Mersii,
#2
Posted 30 October 2009 - 10:50 AM
2. in mod normal, trebuie sa tragi un pic de snur, pana merge mai greu (isi face compresia), si atunci tragi cu putere. Asta in teorie, ca in practica nici la mine nu il pornesti cu snurul, decat daca tragi snurul cu alt ATV
3. Ai niste butoane sub sa, daca mai tin eu bine minte, pe partea dreapta ( vezi poza )
4. la mine, a treia pozitie e un P cu niste raze,dar nu foloseste la absolut nimic.
5. ai grija ca intotdeauna sa cuplezi 4x4 si blocajul de diferential stand pe loc si cu ghidonul drept. Restul le mai afli tu pe parcurs Citeste tot ce s-a scris de pe ele pe forum.
Attached Files
Edited by ABunea, 30 October 2009 - 10:53 AM.
#3
Posted 30 October 2009 - 12:49 PM
totusi ramane partea cu sunetul la ambreiaj care nu pot sa-mi dau seama de la ce poate sa vina. Si cf-ul este la fel de pacatos ca si linahi-ul ca la linhai tot probleme am avut cu ambreiajul ? Asta vreau sa zic ca stiu in mare parte cum functioneaza dar tot nu pot sa-mi dau seama ce poate sa sune. De exemplu cateodata nu potneste normal de pe loc, adica in loc sa porneasca incet intarzie putin si pleaca dintr-o data
Referitor la puncul 5 si cand cuplez doar 4x4 fara dif trebuie sa stau pe loc si cu ghidonul drept ?
Cat de tare se poate scufunda cf-ul ca linahi-ul e clar ( pana patineaza ambreiaj-ul ) ?
#4
Posted 30 October 2009 - 02:26 PM
Referitor la pornirea de pe loc "violenta" , trebuie neaparat sa cureti rolele de cuplare si spatiul lor de lucru - capac dreapta jos, curea jos, rola secundara jos si cureti bine de tot de praf inclusiv compartimentul curelei. Rezolvare sigura ! Poate, nu stiu, scapi si de zgomot.
Succes!
#5
Posted 30 October 2009 - 08:12 PM
#6
Posted 30 October 2009 - 08:21 PM
Ma scuzi ca intervin, dar axul din fata de la curea are un sprijin intr-un rulment aflat in carcasa exterioara si nu as recomanda pornirea fara carcasa, se poate tasa simeringul si face mai rau.
#7
Posted 31 October 2009 - 01:48 AM
Cu alte cuvinte la linhai m-a rupt ambreiaju si vad ca nu scap de blestemu asta
Totusi o sa fie cam greu sa-mi dau seama ce suna fara sa-l pornesc......
Maine o sa desfac capacu si daca nu ma descurc eventual fac niste poze sa va mai intreb. La linhai a fost usor ca am avut carte tehnica ( de piese ) si arata acolo cum si ce trebuie desfacut la asta o sa marg pe bajbaite.
Sper sa nu am probleme cu cureaua ca am inteles ca nu-i lesne deloc.
Nu mi-ati zis cat de tare se poate scufunda, sau mai bine zis intra apa la ambreaj/curea sau trebuie avut in vedere doar filtru de aer ?
#8
Posted 31 October 2009 - 07:15 AM
#9
Posted 31 October 2009 - 10:03 AM
Cu alte cuvinte la linhai m-a rupt ambreiaju si vad ca nu scap de blestemu asta
Totusi o sa fie cam greu sa-mi dau seama ce suna fara sa-l pornesc......
Maine o sa desfac capacu si daca nu ma descurc eventual fac niste poze sa va mai intreb. La linhai a fost usor ca am avut carte tehnica ( de piese ) si arata acolo cum si ce trebuie desfacut la asta o sa marg pe bajbaite.
Sper sa nu am probleme cu cureaua ca am inteles ca nu-i lesne deloc.
Nu mi-ati zis cat de tare se poate scufunda, sau mai bine zis intra apa la ambreaj/curea sau trebuie avut in vedere doar filtru de aer ?
Admisia de aer de racire pentru curea este la aceeasi inaltime ca si admisia aerului spre filtru, deci sub sa , partea din fata . Teoretic, daca apa depaseste inaltimea rotii, poti sa te potolesti. Daca e noroi asa mare, ai o problema, dar te prinzi tu din incercari.
Vezi ca pe aici pe forum s-au postat adrese cu catalogul de piese si te prinzi usor despre ordinea de demontare.
Succes!
#10
Posted 03 November 2009 - 11:13 PM
Oricum va rog sa ma mai lamuriti cu cateva lucruri :
1. cati litrii de ulei intra in motor la cf
2. este obligatoriu sa schimb filtru de ulei ? intreb din cauza ca pe la mine nu gasesc piese si mai vreau sa stiu daca aveti o adresa, nr de tel unde sa comand prin curier
3. daca stiti cati litrii de apa intra ca am impresia ca nu prea are antigel si vreau sa ii bag dar sa stiu cat sa cumpar
4. frana fata stg. si aia de picior sunt varza - cum se regleaza ?
5. am desfacut in fata si sub plasticul negru am o gaura mare care cred ca duce la curea, mai sus catalin v. zicea ca admisia pt curea si filtru de aer sunt sub sa ?
6. frana cu lichid ( dreapta ) este doar pentru rotile fata ? sau cum functioneaza franele la cf
Astept raspunsuri / pareri
Mersii,
#11
Posted 04 November 2009 - 08:56 AM
2.Este bine sa schimbi si filtru ulei, gasesti la orice mag de piese auto ( pt Nissan Almera, de ex)
3.Pui antigel si apa in prop egale pana se umple. Capacitate 2.4 litri
4.si 6. Frana de picior este spate si jumatate fata. Frana de mana dr este pt fata. Verifici etanseitatea si starea placutelor, nivel lichid si, daca pompa nu e moarta, dupa o aerisire, trebuie sa ai frana.
5. Filtrul de aer este sub sa, dupa ce o dai jos ai sa te prinzi unde sunt prizele de aer motor si curea.
Succes!
#12
Posted 04 November 2009 - 02:31 PM
#13
Posted 04 November 2009 - 03:44 PM
Evident ca are buson de golire ulei .
#14
Posted 05 November 2009 - 11:47 AM
#15
Posted 05 November 2009 - 11:51 AM
1000 km la motor si 2000 km la grupuri.
#16
Posted 09 November 2009 - 01:59 PM
Mersii,
#17
Posted 09 November 2009 - 03:09 PM
Felicitari, si, nu mai compara CF-ul cu Linhai, este altceva !
#18
Posted 24 November 2009 - 03:15 PM
Multumesc.
#19
Posted 24 November 2009 - 03:37 PM
Multumesc.
Este un rulment 6003 2Z , dimensiuni 17x35x10 , usor de gasit.
Cu placere
#20
Posted 25 November 2009 - 11:05 AM
am nevoie si de un rulment roata spate.
stie cineva ce cod are acest rulment de roata?