singurul aspect la care nu trebuie sa te gandesti atunci cand mergi in tandem pe kg este suspensia, care isi face datoria cu prisosinta. in rest, in absolut tot ceea ce faci ( o simpla plimbare sau un offroad mai hard) trebuie sa ai atentia intreita deoarece suplimentul de greutate, mai ales la 7oo, iti da destule dureri de cap . in afara de asta , a doua persoana trebuie sa simta imediat ce face conducatorul si sa reactioneze ca atare, altfel e problema. concluzia: de fiecare data cand mergi cu pasager, mai ales daca nu are experienta, trebuie sa fii f. atent.
Intrebare King Quad
Started by
Envient
, Nov 03 2009 05:57 PM
41 replies to this topic
#41
Posted 14 January 2010 - 03:37 PM
#42
Posted 06 August 2010 - 05:45 PM
Eu nu am inteles gandirea asta.
Am probleme cu mana, nu imi iau Ferarri ca as fi tentat sa merg prea tare cu el, imi iau Logan, dupa aia il schimb...
Sper ca intre timp te-ai facut bine si ca o sa avansezi cat mai sus 750-800
Ca idee, primul ATV pe care m-am urcat vreodata, e cel pe care l-am cumparat de la Gospodarul (de mai sus) un KQ de 700. Trebuie sa iti stii tu limitele, nu trebuie sa ajungi la limitele masinii.
Bafta si recuperare completa !
Am probleme cu mana, nu imi iau Ferarri ca as fi tentat sa merg prea tare cu el, imi iau Logan, dupa aia il schimb...
Sper ca intre timp te-ai facut bine si ca o sa avansezi cat mai sus 750-800
Ca idee, primul ATV pe care m-am urcat vreodata, e cel pe care l-am cumparat de la Gospodarul (de mai sus) un KQ de 700. Trebuie sa iti stii tu limitele, nu trebuie sa ajungi la limitele masinii.
Bafta si recuperare completa !