Jump to content



Photo

Intrebare King Quad


  • This topic is locked This topic is locked
41 replies to this topic

#21 saisnoua

saisnoua

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 228 posts
  • Gender:Male
  • Location:fagaras
  • Nume real:cosmin
  • Telefon:0751288081
  • Marca ATV:renegade 1000 xxc

Posted 04 November 2009 - 08:59 AM

In cazul in care ai avut mana defectata atunci optiunea EPS pe ateveu capata o importanta deosebita. Sotia mea, in urma unui accident de masina, a avut acum 6 ani exact ce ai tu acum. O multitudine de opperatii, fiare etc, deci ptuin iti inteleg situatia. Nu se pune problema de motor sau greutate sau extrem etc. Poti sa fi pe un drum forestier, sa mergi cu 45 km/h si sa dai intr-un bolovan sa iti sara ghidonul si sa o patesti iarasi. EPS ul atenueaza foarte mult aceste socuri, + ca la drumetii mai lungi nu o sa obosesti nici 1/3 din cat obosesti fara servo. Studiaza un pic KQ cu eps sau Grizzly cu eps, mai cere pareri si ai sa vezi ca merita toti banii. Bafta si insanatosire grabnica
  • 0

#22 Envient

Envient

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • Nume real:Alin B.
  • Telefon:00 00 00 00 00
  • Marca ATV:Not yet

Posted 05 November 2009 - 02:00 PM

KQ are frana de picior ? M-ar ajuta mult ... pe mine biggrin.gif
  • 0

#23 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 05 November 2009 - 02:02 PM

Are si frana de picior, actioneaza pe rotile din spate.
La modelele omologate mai are un cablu care trage de maneta dreapta de frana.
  • 0

#24 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 05 November 2009 - 03:03 PM

@Alin: Timp de aproape 1 an am avut ca prieten de joaca un amic ce avea un kq450. Eu eram cu kawa bruteforce650.

Ce sa-ti spun? In nici un moment nu au fost locuri pe unde eu am trecut si el nu. A urcat exact aceleasi pante, ne-am bagat in aceleasi noroaie, am coborat prin aceiasi bolovani.
Este extraordinar de USOR de condus si e foarte intuitiv ca si comenzi.

Motorul se misca foarte bine, desi de 450cmc. Are 37 de cai, marele avantaj fiind injectia de benzina. Prin comparatie eu am 650cmc, dar 42 de cai, deci daca vrei sa faci un calcul kq450 e mai eficient si mai puternic pe cmc comparat.
Ca sa-ti faci o idee, cu kq450 am tractat copaci si mi-am remorcat bf ramas in zapada adanca sau noroi peste foot-peguri. In niciun moment nu a comentat sau nu a dat semne de oboseala.

Cum il vad eu:

Plusuri:
- excelent pentru un incepator !
- foarte docil in comenzi
- super ok dpdv ergonomie
- versatil
- injectia de benzina
- suspensia independenta - pentru anumite conditii de rulare. Referitor la reglajele suspensiei e foarte bine setata standard, amicul meu nu a simtit niciodata nevoia sa modifice setarile. E chiar usor dura in setare, pe forestiere cu gropi ai senzatia ca amortizoarele sunt blocate, nu le vezi ca lucreaza
- cauciucurile standard. Cel de care iti zic era fabricatie 2007, cumparat 2008, a venit cu Maxxis M984 daca nu gresesc. Sunt ideale pentru un incepator, sunt foarte usoare, nu vei avea foarte multa aderenta in noroi sau zapada mare, oarecum te infraneaza sa intri in mizerii cu el si te tine "out of trouble", daca esti cumpatat

Minusuri:
- directia foarte usoara: e un bug al KQ, poate relativ usor sa ti-o smulga din mana daca dai intr-un bolovan sau groapa cu viteza. Se rezolva simplu cu un stabilizator de directie. Sunt cativa colegi de forum care au asa ceva si sunt multumiti
- lipsa de protectie a burdufurilor de la planetarele fata - spate. Neaparat de corectat cu protectii, se pot intepa foarte usor in padure, oricata grija ai avea
- cauciucurile standard. Dupa ce te vei obisnui bine cu el, vei vrea ceva mai performant. Isi schimba caracterul total cu niste gume de calitate, devine mult mai agresiv, simti ca poti face mult mai multe cu el. In functie de ce teren strabati in mod constant, iti poti alege un set de gume

Cam astea sunt impresiile mele. Efectiv un atv foarte ok, foarte capabil, cei 37 de cai sunt mai mult decat suficienti. E foarte usor, la 275kg, astfel e foarte manevrabil. Gandeste-te ca atv Honda de top au sub puterea asta, sau CF Moto la fel. De Linhai nu mai vorbim.
In niciun caz sa te gandesti ca esti sub-motorizat.

In ceea ce priveste pasagerul, seaua mi se pare excelenta ca forma, mult mai buna ca cea de pe Brute Force, in sensul ca e in forma de T, in spate se lateste. Cu toate astea eu am mers cu sotia pe BF, a stat in spate pe niste trasee foarte nasoale, inconfortabile si i s-a parut ok. Pe KQ se sta mult mai bine in spate.

Sper ca te-am ajutat cu parerile mele.

Iti pun si niste poze cu kq amicului meu

Attached Files


Edited by Norian, 05 November 2009 - 03:04 PM.

  • 0

#25 elian

elian

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • Nume real:Eli
  • Telefon:VDF
  • Marca ATV:retired
  • Numar ATV:n/a

Posted 05 November 2009 - 03:49 PM

Dragul meu Envient, esti aproape naiv daca ajungi sa ceri sfaturi intru rezolvarea dilemei tale KQ 750 vs 450 unei comunitati aproape exclusiv inregimentate sub culorile big bore-ului by Suzuki hysterical.gif Ramane sa mai intrebi ce anvelope sa iti alegi, BH sau orice altceva, sa te tii atunci distractie...
Lasand gluma la o parte, chiar apreciez maturitatea si impartialitatea acelori posesori de 700/750 care s-au exprimat aici si au stiut sa o faca gandindu-se la tine si la asteptarile tale, nu la pozitia lor de posesori fericiti de KQ mare. Desigur, aprecierile de genul KQ 750 = varf de lance = laser, frate raman in zona bufeurilor excitate categoria 'al meu e cel mai tare' hysterical.gif

Eu am avut un KQ 450 si prin urmare imi permit sa vorbesc din experienta si nu din auzite. Mai mult, cand l-am avut m-am dat alaturi de un BF 650 (Norian) si am avut sansa comparatiei live / long term intre un middleweight (450) si un big bore. Mai mult, acum am si eu un big bore si am inceput sa il plimb prin toti coclaurii unde odinioara ma aventuram cu 'micutul' 450.

Din pct de vedere sasiu, bodywork, spune-i cum vrei, 450 si 700/750 sunt la fel. Punct. Fratele mare are al 3-lea far si anumite elemente din aluminiu (ex. scaritele), pentru a compensa motorul mai greu. Aceasta, intrucat greutatile sunt si ele la fel. La fel sunt si lungimea, garda la sol etc. etc. Identice sunt si lucrurile serioase sau macar dragute: 2/4x4, hi/low/neutral/reverse, dif blocabil, IRS, EFI, saua in forma de T, instrumentarul si tot ce mai poti gasi de inventariat. Bottom line, 750 are in plus putere - CP si cuplu.

Nu a existat nici o situatie, nici un moment, nici un tip de teren, nici un obstacol pe care sa nu il pot parcurge / depasi cu KQ 450. M-am bagat in destul de multe, alaturi de Norian si BF-ul lui si niciodata nu m-a facut de ras jucaria... OK, viteza de degajare a fost de mai multe ori superioara in cazul BF, cum la fel 'stia' mai bine sa sprinteze pe plat dar, insa, nu despre asa ceva vorbim aici.

Asadar, daca ai fost sincer in expunerea ta initiala apropo de asteptarile pe care le ai, mergi cu incredere totala pe 450. Va sti sa faca lucrurile la fel de bine ca un 750 si cu siguranta mai mult si mai bine decat vei stii tu sa ii ceri... OK, nu te vei duce la Vaneaza Lupul, dar inteleg ca nu te tenteaza...

Singurul dezavantaj il constituie faptul ca, in postura de second hand, este mai putin vandabil si dezirabil comparativ cu 750 - comunitatea de atevisti din Romania nu se incurca decat cu big bore-uri...

Recomandari finale, indiferent ce alegi sa iti iei (cat timp este un KQ): scapa de gumele stock (slabeeeeee!) si treci la ceva adecvat tipului de teren in care te dai (daca noroi / snow vezi Kenda BC, Duro B, Carlisle ACT, daca piatra, asfalt vezi celebrul BH; Carlisle Mudwolf doar daca te mananca in fund de competitii sau show off extrem). Neaparat iti trebuie stabilizator de directie (vezi ca sunt multi colegi forumisti care au asa ceva), KQ (in ambele declinari) are directia excesiv de usoara si iti va rupe bratele (nu pe steering ca la BF 650 ci pe controlarea socurilor / tendintei de lock).

Si inca ceva. Nu te gandi ca 750 este un muscle car care iti va rupe oasele, tu fiind cu o mana beteaga iar el un monstru debordand de sportivitate si degraba varsatoriu de sange nevinovat. Raspunsul este in acceleratie si capul care o gestioneaza. Poti sa mori la fel de repede / stupid si pe 450, trust me... Cu alte cuvinte, nu e ca la motoare, unde 750 sa fie vreun R1 iar 450 un CBF500...
  • 0

#26 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 05 November 2009 - 05:13 PM

De mult timp nu mi-a fost dat sa vad niste posturi atat de coerente si corecte.

Parerea mea e ca atv-urile sunt supra motorizate tinand cont de destinatia lor. Deja ce depaseste 40 de cai, daca-l folosesti la adevaratul potential, cam nasol in sensul ca e destul de periculos tinand cont de centrul de greutate foarte ridicat datorita garzii la sol de aproape 30cm.
  • 0

#27 Envient

Envient

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • Nume real:Alin B.
  • Telefon:00 00 00 00 00
  • Marca ATV:Not yet

Posted 05 November 2009 - 05:39 PM

Cat m-ar costa stabilizatorul de directie + bullbar fata + aparatori burdufuri (de care spuneti voi ca sunt necesare) ?
Am gasit un Polaris 500 EFI cu bullbaruri, troliu, cutie+spatar plus alte extra optiuni...undeva la 6500 euro (60 km parcursi). Care se merita mai mult (tinand cont si de optiuni) ?
  • 0

#28 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 05 November 2009 - 07:25 PM

Pe mine stabilizatorul fata si bullbar-uri m-au costat asa: 600usd cu tot cu transport + 50 euro cele doua bullbar-uri facute de mine. Mai adaug 300Ron scuturi full.
Polaris face atv-uri exceptionale dar intretinerea lor e scumpa si zice lumea ca ar fi si stricacioase in timp.
Suzuki sunt multe in Romania si sansa sa gasesti o piesa e mult mai mare comparativ cu orice alta marca.

Totusi, daca ai de gand sa mergi cu el in conditii civilizate nu iti trebuie nici bullbar-uri si nici scuturi.
  • 0

#29 GRAMER

GRAMER

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • Gender:Male
  • Location:ROMAN
  • Nume real:iulian
  • Telefon:0788252681
  • Marca ATV:suzuki KQ 750 AXI
  • Numar ATV:NT06YGC

Posted 06 November 2009 - 01:22 AM

"Desigur, aprecierile de genul KQ 750 = varf de lance = laser, frate raman in zona bufeurilor excitate categoria 'al meu e cel mai tare' "

ELI de asta ai trecut la bruta de 650 ??? ca e prea bun 450????
Bufeurile NU SE FAC CU KQ este vb de cel mai bun din gama suzuki (nu cel mai bun dintre ATV)si mai mult de atit tin sa precizez ca este mare diferenta intre 450 si 750 si totul incepe de la suspensii. Un cunoscator de kq nu ar merge pe mina lui 450. De ce? pentru ca asi pierde valoarea cel mai repede, pentru ca piesele de schimb nu se gasesc usor, pentru ca in unele situatii ati trebuie putere, pentru ca fiabilitatea in timp asi spune valoarea.
Una este sa mergi cu MOBRA si alta cu un SUZUKI
  • 0

#30 otto_csm

otto_csm

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 956 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valenii de Munte(Prahova)...in weekend
  • Interests:Atv - iesc !
  • Nume real:Cosmin Oto
  • Telefon:prietenii il cunosc
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:....TTO

Posted 06 November 2009 - 08:27 AM

http://www.youtube.c...feature=related -prezentare king 450

http://www.youtube.c...feature=related

...si am raspuns la toate..

Edited by otto_csm, 06 November 2009 - 08:33 AM.

  • 0

#31 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 06 November 2009 - 12:26 PM

QUOTE (elian @ Nov 5 2009, 03:49 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Dragul meu Envient,[.....]. Cu alte cuvinte, nu e ca la motoare, unde 750 sa fie vreun R1 iar 450 un CBF500...


Sincere felicitari, atat pentru ideile prezentate cat si pentru talentul oratoric de care ai dat dovada cand ai facut-o smile.gif.
Multe n-ar mai fi de povestit...
  • 0

#32 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 06 November 2009 - 04:30 PM

@envient: Cu placere thumbdown.gif pentru review si timpul consumat.
Pe viitor o sa procedez asa cum se face pe VW Forum cand se intreaba ceva: "Da-i cu search, ca s-a mai discutat !"

Multa bafta !


@gramer: stai sa inteleg si eu: orice sub 700cmc de la Suzuki e MOBRA, sau in general orice sub 700cmc e MOBRA ? sleep.gif

Edited by Norian, 06 November 2009 - 04:32 PM.

  • 0

#33 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 06 November 2009 - 04:34 PM

Norian, nu are importanta ca unii apreciaza sau nu review-ul tau, important e ca moral ti-ai facut cu placere datoria de pasionat tongue.gif
Gresesti, la Suzuki ce e sub 700 e miniMobra si nu Mobra sau Hoinar, pentru cunoscatori biggrin.gif
  • 0

#34 otto_csm

otto_csm

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 956 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valenii de Munte(Prahova)...in weekend
  • Interests:Atv - iesc !
  • Nume real:Cosmin Oto
  • Telefon:prietenii il cunosc
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:....TTO

Posted 06 November 2009 - 04:36 PM

Lasa pokey.gif .. poate nu o fi intrat omul ..

Oricum Good posting !! ok.gif
  • 0

#35 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 06 November 2009 - 05:24 PM

@d-rive, otto: Noroc cu voi si inca alti cativa...(nu prea mult)i, altfel calitatea forumului ar fi cu totul alta.
Chiar daca sunt OT, nu pot sa nu remarc ca in aceasta comunitate sunt ceva carente pe partea de atmosfera.
Mult individualism, dat la gioale si prea putina atmosfera de comunitate. Poate pentru ca jucariile noastre sunt accesibile in majoritatea cazurilor doar unui anume public tinta, cu cateva exceptii.

Back OT, nici eu, nici Elian nu am scris review-uri ca sa asteptam multumiri, am vrut sa ajutam un viitor coleg, ce parea ca are nevoie de mai multe info decat detinea la momentul respectiv, doar ca atitudinea destinatarului a lasat intrucatva de dorit.
Si noi cand ne-am cautat atv am sapat pana la capatul Netului pentru informatii, pentru ca cele de pe forum erau prea sumare si nu prea obiective.
In fond, cati dintre colegi au puterea de a recunoaste ca jucaria lor nu e perfecta si are unul sau mai multe puncte slabe ?

Ma rog...multe vorbe si nu cred ca merita efortul
  • 0

#36 otto_csm

otto_csm

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 956 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valenii de Munte(Prahova)...in weekend
  • Interests:Atv - iesc !
  • Nume real:Cosmin Oto
  • Telefon:prietenii il cunosc
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:....TTO

Posted 06 November 2009 - 09:08 PM

QUOTE (Norian @ Nov 6 2009, 05:24 PM) <{POST_SNAPBACK}>
@d-rive, otto: Noroc cu voi si inca alti cativa...(nu prea mult)i, altfel calitatea forumului ar fi cu totul alta.
Chiar daca sunt OT, nu pot sa nu remarc ca in aceasta comunitate sunt ceva carente pe partea de atmosfera.
Mult individualism, dat la gioale si prea putina atmosfera de comunitate. Poate pentru ca jucariile noastre sunt accesibile in majoritatea cazurilor doar unui anume public tinta, cu cateva exceptii.

Back OT, nici eu, nici Elian nu am scris review-uri ca sa asteptam multumiri, am vrut sa ajutam un viitor coleg, ce parea ca are nevoie de mai multe info decat detinea la momentul respectiv, doar ca atitudinea destinatarului a lasat intrucatva de dorit.
Si noi cand ne-am cautat atv am sapat pana la capatul Netului pentru informatii, pentru ca cele de pe forum erau prea sumare si nu prea obiective.
In fond, cati dintre colegi au puterea de a recunoaste ca jucaria lor nu e perfecta si are unul sau mai multe puncte slabe ?

Ma rog...multe vorbe si nu cred ca merita efortul


http://atvforum.ro/C...-Atv-t5037.html
  • 0

#37 GRAMER

GRAMER

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • Gender:Male
  • Location:ROMAN
  • Nume real:iulian
  • Telefon:0788252681
  • Marca ATV:suzuki KQ 750 AXI
  • Numar ATV:NT06YGC

Posted 06 November 2009 - 11:09 PM

Pentru cunoscatori
The Suzuki KingQuad 750 is the QuadRunner® ATV like no other. Just like when it built the first four-wheeler, Suzuki bestowed upon its newest ATV both functional and sporting features. This new KingQuad 750 is designed to be not only the best all-around sport/utility ATV currently made, but the best QuadRunner ATV Suzuki has ever manufactured.

The KingQuad 750 is powered by a single-cylinder liquid-cooled DOHC engine with a bore-and-stroke of 104mm x 85mm - displacing 722cc. The big bore helps this four-stroke develop abundant torque, especially in the low- to mid-rpm range. The fuel-air mixture is delivered efficiently via Suzuki's own fuel-injection system, featuring technology tested through years of development in high-performance motorcycles. Advantages of the KingQuad 750's fuel injection system include reduced fuel consumption overall. Also, there are no choke operations or carburetor settings to consider. Electronic fuel injection provides better throttle response and smoother engine power than a mechanical carburetor. Finally, the KingQuad 750 has the ultimate power-delivery drivetrain and transmission with three drive modes available: two-wheel drive, four-wheel drive, and front differential-locked four-wheel drive.

Built around an all-new high-tensile steel frame, the KingQuad's suspension is fully independent. It's designed to maintain the necessary rigidity of a hard-working utility ATV as well as the light weight of an easily manageable recreational four-wheeler. New front and rear brake systems help smoothly slow the KingQuad 750 -- the front end features hydraulic brakes with 200mm discs at each wheel. The KingQuad 750 rides on newly designed, 25-inch, bias-ply Dunlop tires mounted on pressed-aluminum-alloy wheels.

With its high-arched fenders and sharp headlights, the Suzuki KingQuad 750 combines sporty appeal with utility strength.
  • 0

#38 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 06 November 2009 - 11:17 PM

Chiar daca e adevarat cu ceea ce se spune nu pot sa nu vad marketingul din spatele acestui text.

Ca sa probez afirmatia mea, luam si comparam ceea ce se spune aici cu ceea ce se spune despre Grizzly de exemplu si... e tot aia.
Cred ca e aiurea sa zicem, atv-ul X e cel mai bun... fiecare are particularitatile lui si fiecare persoana isi alege atv-ul in functie de preferintele lui.
  • 0

#39 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,053 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Posted 06 November 2009 - 11:19 PM

iam dat un google translate .......... moil.gif

Pentru cunoscatori
KingQuad Suzuki 750 este QuadRunner ® ATV-uri ca nimeni altul. La fel ca atunci când a construit primele patru-Wheeler, Suzuki binecuvantati său cel mai nou ATV-uri, atât funcţionale şi caracteristici sportive. Acest nou KingQuad 750 este proiectat pentru a fi nu numai cel mai bun all-in jurul Sport / utilitate ATV-uri în prezent făcut, dar cele mai bune QuadRunner ATV-ul Suzuki a produs vreodată.

750 KingQuad este alimentat de la un singur cilindru-lichid de racire motor DOHC cu o teava-şi-accident vascular cerebral de 104mm x 85mm - deplasarea 722cc. Teava mare ajută această patru timpi dezvolta un cuplu abundente, în special în "low-la Mid-Range rot / min. Amestecului de combustibil-aer este livrat în mod eficient de combustibil, prin intermediul Suzuki propriu-sistem de injecţie, featuring tehnologiei testate prin intermediul de ani de dezvoltare, în motociclete de inalta performanta. Avantajele 750 KingQuad sistemul de combustibil de injectare, includ redus de combustibil consumului total. De asemenea, nu există sufoca operaţiuni sau setările de carburator să ia în considerare. Electronic de injecţie de carburant prevede o mai bună de răspuns pedala de acceleraţie şi de putere a motorului mai fin decât un carburator mecanică. În cele din urmă, KingQuad 750 are puterea de final, trenul de rulare de livrare şi de transmisie, cu trei moduri de unitate disponibile: două roţi Drive, patru roţi motrice, precum şi diferenţial faţă-blocat patru roţi motrice.

Construit în jurul unui tot-nou high-cadru de tracţiune de oţel, de suspendare KingQuad este complet independentă. Este proiectat pentru a menţine rigiditatea necesar, a unui hard-utilitate ATV-uri de lucru, precum şi greutatea seama de un uşor de gestionat de agrement, cu patru roţi. Noi sisteme de frânare faţă şi spate, ajuta la încetinirea lin KingQuad 750 - front-end caracteristicile frâne hidraulice cu discuri de 200mm la fiecare roată. KingQuad 750 plimbari pe nou proiectate, 25-inch, o prejudecată-ply anvelope Dunlop, montate pe presat-aluminiu jante aliaj.

Cu mare sa-tranchete arcuite şi farurile ascuţite, KingQuad Suzuki 750 combină recurs sportiv cu putere de utilitate.
hysterical.gif

Edited by undercover, 06 November 2009 - 11:23 PM.

  • 0

#40 Bibi

Bibi

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,052 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:Bibi
  • Telefon:07224x4fun
  • Marca ATV:Suzuki kingquad 750
  • Numar ATV:bib

Posted 04 December 2009 - 01:55 AM

Dupa ultima iesire la munte pentru mine nu e ok 2 persoane ii verifiscuturile destul de mult ( indoit, suduri rupte)
pentru drum forestier mai drept e ok
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto