Edited by undercover, 14 January 2010 - 01:19 PM.
Care E Mai Bun Cu Lant Sau Cardan?
#1
Posted 09 November 2009 - 02:11 PM
#2
Posted 09 November 2009 - 02:51 PM
#3
Posted 09 November 2009 - 02:54 PM
#4
Posted 09 November 2009 - 03:03 PM
In primul rand banuiesc ca ai vrut sa zici CARDAN si nu CADRAN.
Ambele fac acelasi lucru dar sunt doua solutii tehnice total diferite cu avantaje si dezavantaje.
Pentru off-road e mai bun cardanul. Lantul e expus direct noroiului, nisipului, prafului, apei, crengilor, etc. Ca actionare, mai usor merge lantul, mai durabil e cardanul de departe, mai ales daca e intretinut corespunzator.
#5
Posted 10 November 2009 - 12:55 AM
#6
Posted 10 November 2009 - 09:37 AM
#7
Posted 10 November 2009 - 10:03 AM
#8
Posted 10 November 2009 - 10:09 AM
#9
Posted 13 January 2010 - 09:51 PM
Deci:) ...
Am un quad pe lant;)
dar ... daca vrei sa urici panta cu el nu lua cu lant
... lantul sare, cade... cardanul e mai rezistent din acest punct de vedere...
cel mai bun cred ca e planetarea
pentru ca in aratura... in locuri mai extreme e mai bine sa ai atv pe planetare
cu planetare sunt multe atv uri..(cf moto ii cel mai ieftin cred)
daca nu ai banii pt asa ceva cumpara-ti un linhai sau ceva de genul:)
daca ai posibilitatea atunci 4x4
#10
Posted 13 January 2010 - 10:01 PM
(in 11 ani nu mi-a sarit lantul niciodata)
dar...sa intamplat prin 78-80...i-mi tot sarea lantul la tricicleta.
#11
Posted 14 January 2010 - 09:12 AM
#12
Posted 14 January 2010 - 10:19 AM
"
1.vai vai vai ... te inteleg ca ai o varsta "frageda" dar nu mai da indicatii de genul asta... te depasesc.
2.
Planetarele sunt Planetare.
Cardanele ... Cardane.
Lanturile ... Lanturi.
Fiecare face altceva, deci nu le mai amesteca. "
1.Laurentiu, toti am fost asa, nu s-a nascut nimeni invatat. Spune-i mai frumos omului ceea ce e de zis ca nu se cade sa vorbim asa intre noi. E doar o sugestie.
2. Toate alea zise de tine fac acelasi lucru, servesc aceluiasi scop. Sunt transmitatoare de cuplu motor, elemente de transmisie. E drept, fac toate acelasi lucru dar sunt solutii tehnice diferite
Uite, un prieten cu un Shineray care avea probleme cu intinzatorul la lant a mers super ok pana cand am dat de drum foarte accidentat unde nu a mai putut inainta din cauza ca-i sarea lantul. E drept, in conditii normale nu-i sarea. Sunt situatii si situatii dar ca si tine si altii sustin si eu ca nu e o problema sa ai lant la quad.
Putem intra in detaliu sa vedem care sunt avantajele si dezavantajele dar topicul asta a cam plecat intr-o directie gresita inca de la inceput.
Edited by d-rive, 14 January 2010 - 11:48 AM.
#13
Posted 14 January 2010 - 11:59 AM
#14
Posted 14 January 2010 - 12:00 PM
#15
Posted 14 January 2010 - 01:07 PM
Sa nu se inteleaga ca am ceva de comentat fata de transmisia pe lanta sau pe cardan ... fiecare are avantaje si dezavantaje si daca nu ma insel a mai fost o discutie pe tema asta.
#16
Posted 14 January 2010 - 01:18 PM
#17
Posted 16 January 2010 - 09:19 PM
.. no
la mine faza a fost ca suruburile care tineau tot (partea din spate)se strangeau dar, cum motorasul de 125cc,,foarte puternic'' cu cei 13 cp tot ii tragea:)
Deci: Quadurile is facute pentru drumuri mai bune (asfalt,dealuri de 20%)iar atv urile cu cardan pentru trasee mai grele
deci daca tu ne zici pentru ce functie ar trebui atv ul/quad ul atunci poate cei cu mai multa experienta iti da mai multe detalii despre avantaje si dezavantaje
Edited by Atv R!der BBoyyy Tamash, 16 January 2010 - 09:21 PM.
#18
Posted 16 January 2010 - 11:19 PM
#19
Posted 17 January 2010 - 12:09 PM
#20
Posted 17 January 2010 - 05:38 PM