Resetare Interval Service Kawasaki
#1
Posted 16 November 2009 - 04:03 PM
Ma gandesc sa-mi fac revizia in regim DYI la BF meu si e o singura problema: la fiecare 100h de functionare se aprinde martorul BELT, cel care are rol de monitorizare a starii curelei CVT si actioneaza si pe post de martor service. Daca nu e resetat in 15h de la aprindere, motorul intra intr-un fel de "safe mode", nu se mai tureaza peste 3000rpm, face exact ca la mersul inapoi cand intervine limitarea.
Intrebarea mea este: cum resetam intervalul service ?
Stiu ca in dreapta jos la motor se desface o mufa si se pune la loc dar nu stiu exact care. Ma poate lamuri cineva ?
Merci
#2
Posted 16 November 2009 - 09:04 PM
In partea dreapta....sub schimbatorul de viteze...sub carena de la schimbator...ai doua mufe...mata - tata....una neagra si alta crem/alba (au cam 4-5 fire care intra in ele)....Cu contactul oprit le desfaci...una de alta (au pe o laterala un piciorus care trebuie sa il tragi spre tine ca sa se desfaca)...si le inversezi ("mama" alba o pui cu "tata" negru si invers)....pui contactul...lasi 10 secunde...si mai mult ii ok... O sa vezi ca becul de la curea palpaie tare..cand is mufele inversate...si apoi isi revine.....iei contactul si le pui la loc si e gata resetat....daca crezi ca iti e mai usor...da un telefon....0765270504.....(dupa ora 2 jumate oricand )
Edited by richelieu, 17 November 2009 - 02:52 PM.
E inutil sa dai quote, unui post aflat chiar deasupra postului tau...ocupam spatiu in servere complet aiurea.
#3
Posted 17 November 2009 - 09:48 AM
Multumesc si eu pentru 'tutorial', este extrem de util. Aceeasi poveste cu reset-ul intervalului de service ma jena si pe mine, in rest fiind mai mult decat doritor sa imi fac reviziile si schimburile de ulei in regie proprie... mai ales ca asa am o mai mare libertate in a-mi alege consumabilele etc. etc. etc.
#4
Posted 17 November 2009 - 12:35 PM
Ati incercat si merge??
Edited by richelieu, 17 November 2009 - 02:56 PM.
Idem ca mai sus...
#5
Posted 21 November 2009 - 01:23 AM
In partea dreapta....sub schimbatorul de viteze...sub carena de la schimbator...ai doua mufe...mata - tata....una neagra si alta crem/alba (au cam 4-5 fire care intra in ele)....Cu contactul oprit le desfaci...una de alta (au pe o laterala un piciorus care trebuie sa il tragi spre tine ca sa se desfaca)...si le inversezi ("mama" alba o pui cu "tata" negru si invers)....pui contactul...lasi 10 secunde...si mai mult ii ok... O sa vezi ca becul de la curea palpaie tare..cand is mufele inversate...si apoi isi revine.....iei contactul si le pui la loc si e gata resetat....daca crezi ca iti e mai usor...da un telefon....0765270504.....(dupa ora 2 jumate oricand )
am uitat sa precizez..ca ar fi bine ca inainte sa incepi resetarea sa scoti si mufa care intra in motorasu ala de pe capacu de la curea...si dupa ce gati resetarea il pui la loc....cuplezi mufa la loc....
#6
Posted 22 November 2009 - 03:22 PM
Te tin la curent si mersi inca o data
#7
Posted 25 November 2009 - 10:35 PM
Ok.
Oricand pot ajuta cu ceva..o fac cu mare placere..deci..bu ai pentru ce
Edited by Omu cu BOMBARDIER, 25 November 2009 - 10:36 PM.
#8
Posted 06 December 2009 - 05:52 PM
Ok.
Oricand pot ajuta cu ceva..o fac cu mare placere..deci..bu ai pentru ce
nu stii ? ...la bf 750 si la kfx 700 e la fel ?
#9
Posted 09 December 2009 - 09:27 PM
si eu am incatat de la deep dark care are un kawa prairie 360....cred ca asa e la toate modelele kawa
#10
Posted 09 December 2009 - 09:52 PM
#11
Posted 10 December 2009 - 10:17 AM
#12
Posted 14 December 2009 - 06:40 PM
Ma gandesc sa-mi fac revizia in regim DYI la BF meu si e o singura problema: la fiecare 100h de functionare se aprinde martorul BELT, cel care are rol de monitorizare a starii curelei CVT si actioneaza si pe post de martor service. Daca nu e resetat in 15h de la aprindere, motorul intra intr-un fel de "safe mode", nu se mai tureaza peste 3000rpm, face exact ca la mersul inapoi cand intervine limitarea.
Intrebarea mea este: cum resetam intervalul service ?
Stiu ca in dreapta jos la motor se desface o mufa si se pune la loc dar nu stiu exact care. Ma poate lamuri cineva ?
Merci
Cauta pe www.youtube.com si vei vei gasi raspunsul
#13
Posted 14 December 2009 - 06:44 PM
uite chiar aici :
#14
Posted 15 December 2009 - 11:13 AM
#15
Posted 15 December 2009 - 10:56 PM
imi pare rau, nu citisem tot
#16
Posted 11 February 2010 - 05:46 PM
si eu am incatat de la deep dark care are un kawa prairie 360....cred ca asa e la toate modelele kawa
imi place ca recunosti cine te a invatat .pt cine vrea am manualul de kvf 360. totul e identic cu prairie sau kvf 650 axa rigida,mai putin motorul.deci.. e de ajutor zic eu.
#17
Posted 13 February 2010 - 01:43 PM
pai cum sa nu recunosc....
mersi inca odata....si pentru manual si pentru procedeul de resetare
#18
Posted 14 February 2010 - 03:35 AM
mersi inca odata....si pentru manual si pentru procedeul de resetare
n ai pt ce.. bine ca am putut. cand mi s a aprins becul prima data abia facusem rost de manual.. a fost mana cereasca. asta e o mica marlanie a celor de la kawa.. sa mai scoata niste bani cei cu servivce urile. ar fi culmea ca la modelele viitoare sa se faca din soft cu nu stiu ce tester si sa avem pt asta vreo interfata pe jucarie..
#19
Posted 14 February 2010 - 09:03 AM
Pentru cine vrea, am manualul de service de BF 650 RSA (format pdf).
#20
Posted 20 October 2012 - 10:15 PM