Refacere articulatii esapament Linhai
#21
Posted 04 May 2007 - 09:03 PM
si eu am probleme cu esapamentul, am pus colier de Matiz si a fost ok pana la 1600 dupa care sa rupt un prezon din cele doua de pe chiulasa, deci m-am apucat sa caut un racord flexibil si sa-l montez ca sa dispara trepidatiile.
O sa revin cu amanunte dupa, pana atunci daca aveti nevoie gasiti aici racord flexibil http://www.parts-mal...i_flexibile.php
#22
Posted 07 May 2007 - 07:31 AM
#23
Posted 18 May 2007 - 05:44 PM
Ar trebui sa mai strang piulitele dupa un anumit timp?
#24
Posted 12 June 2007 - 03:41 PM
#25
Posted 10 February 2008 - 10:46 PM
si eu am probleme cu esapamentul, am pus colier de Matiz si a fost ok pana la 1600 dupa care sa rupt un prezon din cele doua de pe chiulasa, deci m-am apucat sa caut un racord flexibil si sa-l montez ca sa dispara trepidatiile.
O sa revin cu amanunte dupa, pana atunci daca aveti nevoie gasiti aici racord flexibil http://www.parts-mal...i_flexibile.php
m-ar interesa si pe mine metoda cu racorduri flexibile,cum e da randament?
#26
Posted 11 February 2008 - 02:00 PM
http://atvforum.ro/i...p?showtopic=837
aici poti sa vezi ce si cum.....
#27
Posted 11 February 2008 - 06:46 PM
inca o intrebare ,reductiile le-ai sudat electric de galerie si de racord?
#28
Posted 11 February 2008 - 09:29 PM
inca o intrebare ,reductiile le-ai sudat electric de galerie si de racord?
poate cineva sa-mi recomande vreun service care sa-mi execute lucrarea prezentata mai sus?
multumesc /catalin
#29
Posted 12 February 2008 - 02:54 PM
multumesc /catalin
Stai linistit ca e de ajuns un colier de matiz in locul celui original.Eu dupa ce l-am schimbat nu am mai avut nici un fel de problema. Numa sa mai pui contrapiulite la conexiunea cu cilindrul sa nu se desfaca de acolo si in felul asta cu 10 lei s-a facut operatiunea.
#30
Posted 12 February 2008 - 06:31 PM
k,asa am zis si eu numai ca de la vibratii in timp s-ar putea sa cedeze
am dat jos toba numai ca nu stiu ce sa pun in locul garniturii ce era la imbinare(cea veche era arsa si s-a macinat)ma gandeam la niste sfoara din azbest infasurata pe galerie cu un pic de vaselina grafitata dupa care sa bag toba !am sezizat ceva joc si la imbinarea in cilindru (joc la prezoane nu e) posibil si garnitura de acolo sa fie pe duca.
#31
Posted 13 February 2008 - 09:34 AM
am dat jos toba numai ca nu stiu ce sa pun in locul garniturii ce era la imbinare(cea veche era arsa si s-a macinat)ma gandeam la niste sfoara din azbest infasurata pe galerie cu un pic de vaselina grafitata dupa care sa bag toba !am sezizat ceva joc si la imbinarea in cilindru (joc la prezoane nu e) posibil si garnitura de acolo sa fie pe duca.
treaba cu colierul de matiz la mine e veche de 8-9luni si nu s-a intamplat nimic , nici macar nu am pus cheia pe ea de atunci !
#32
Posted 25 March 2008 - 07:02 PM
Am si eu un linhai 4x4 worker. Parca incepe si la mine acel zonzait,se aude doar in relanti,sau cand acelerez scurt,in turatie constanta nu se mai aude.
Problema e ca la mine nu cred ca merge colierul de matiz,deoarece la mine nu exista colier la imbinarea tevii in toba. Exista un sistem de 2 arcuri care tine presata teava in toba.
Ce sa fac?
#33
Posted 28 April 2008 - 08:51 AM
#34
Posted 28 May 2008 - 05:36 PM
#35
Posted 28 May 2008 - 08:06 PM
Singura varianta in care nu am vazut probleme cu toba este la modelul aniversar care are 2 articulatii si pana acum nu am avut nici o problema cu prezoanele sau toba si e in jur de 200 ron daca nu ma insel traseul cu 2 articulatii.