Problema Grava Motor !!! ...help !
#1
Posted 17 December 2009 - 07:36 PM
Problema e urmatoarea ...
Iesisem luni sau marti cu Atvul la o plimbare prin padure si a fost un traseu destul de dur totusi
am observat ca se aprindea beculetul de la temperatura destul de des ( cam odata la 10 minute),
si de fiecare data faceam pauza si asteptam sa se raceasca .. ma rog ... am iesit la drum drept si i-am dat tare
am facut cam 40 km si nu se incalzea pentru ca era foarte frig afara ... dupa o pauza mai lunga de ciocolata calda
am pornit iar la drum ..am mers cam 10 km si...
In timp ce era acceleratia la maxim , aveam cam 80 km/h ( motorul nu era deloc supraincalzit ) ...
motorul s-a oprit in timp ce mergeam cu un sunet destul de urat ... am pus frana repede .. si l-am pornit din nou ...
Cand l-am pornit se auzea un sunet puternic , un fel de ticait de metal pe metal dar se auzea foarte tare
... l-am oprit imediat ... am fost tractat pana acasa si l-am mai pornit odata acasa pentru cam 10 secunde
dupa care s-a oprit singur ... cand am incercat sa-l pornesc din nou se aude un CLICK ! scurt si destul de sec
ca si cum ceva ar fi blocat ...
De retinut ca uleiul era plin si ca atvul a mai avut probleme in trecut si anume cand ajungea la turatii mai mari
incepea sa dea rateuri ( ceva de la supape din cate am inteles) , numai ca supapele nu au fost schimbate ..
Aaa ...si de cand a fost reparat pt problema cu rateurile se auzea un ticait , constant , dar incet , ceva sincronizat
de la supape cred ... se auzea cu atat mai des cu cat motorul era turat mai tare , chiar si pe neutru .
Daca stie cineva despre ce e vorba ... astept .. sau cam cat ar costa
Multumesc anticipat ! !
#2
Posted 17 December 2009 - 09:45 PM
Acum ca s-a spart mai rau, acest lucru nu mai e posibil. De reparat se repara, se schimba supapa/supapele afectate. Asta daca nu s-a intamplat altceva ca de exemplu sa-ti cada o bucata de supapa in cilindru si sa faca alte nenorociri acolo, ca de exemplu sa-ti caleze motorul.
Acum, motorul se invarte (chiar daca nu porneste) daca dai la demaror? Uleiul in motor e curat sau afumat (negru)?
Oricum, e treaba de mecanic specializat, nu merge cu atelier de cartier. Recomand Topquad Campina.
O estimare de cost poti primi abia dupa ce ti se va desface motorul, dar porneste de la X00 Euro in sus.
#3
Posted 17 December 2009 - 09:55 PM
ca si cum ceva ar fi blocat ...
"
deci nu se invarte motorul,ai facut acolo o tocanita de supape cu segmenti de toata frumusetea.
nacaz mare si o caruta de euroi la piese si manopera.
macar daca nu mai porneai acasa poate nu se bloca motorul,asa e posibil sa ai si piston,segmenti ....
macar baga ceva supape racing daca tot o sa faci motor nou.cam 120 bucata
si daca mai dai sa pornesti o sa arzi si electromotorul care are rotorul in scurt.
#4
Posted 17 December 2009 - 10:44 PM
poti fi sigur ca o sa pun niste piese ceva mai performante pe el ... acum ...toata treaba e sa le gasesc
Si motorul nu se invarte deloc ... am incercat si manual sa invart variatorul ...dar nimic .. si era sa-mi rup si un dinte ca am alunecat
Acum ...inca nu stiu sigur ce are ... luni probabil o sa-l duc la mecanicul care mi-a reparat pana acum atvurile ..
si se pricepe omul destul de bine (am inteles ca are vreo 7 ani experienta pe motociclete is atvuri prin germania)
Daca nu stie nici el ...atunci o sa-l duc cu mare placere intai la top quad ...si dupa la service kawasaki , ca mai are niste probleme la directie .
Sau poate direct la kawasaki
#5
Posted 17 December 2009 - 10:56 PM
teri este "tata lor" a motoarelor.
#6
Posted 17 December 2009 - 11:22 PM
Referitor la piese, dupa ce ai un deviz, iti recomand sa iei legatura si cu mih7ro. Mihnea e un baiat serios si te rezolva la preturi rezon. In plus, a avut Kawa...si stie cu ce se mananca
#7
Posted 17 December 2009 - 11:31 PM
S-adus. Oricum nu dispera, e fier, se face.
Am patit-o si eu anul trecut.Aveam un 660 Grizzly si la 100km/h a facut trosc si a esit fum din el. De pornit pornea, de mers mergea dar nu cupla nici in fata nici in spate nici 4x4......nimic, se auzea un tacanit(ca de rulment spart)Am inceput sa disper.La veo 2-3 zile dupa ce prietenii "ma incurajasera"(unii-cutia, altii-grupul, mii si mii de euro), il duc la mecanic si ce crezi, cureaua era rupta. Avea 10000km.M-a costat 400ron cu manopera cu tot.
Stai linistit, se face.
#8
Posted 18 December 2009 - 12:10 AM
poti fi sigur ca o sa pun niste piese ceva mai performante pe el ... acum ...toata treaba e sa le gasesc
Si motorul nu se invarte deloc ... am incercat si manual sa invart variatorul ...dar nimic .. si era sa-mi rup si un dinte ca am alunecat
Acum ...inca nu stiu sigur ce are ... luni probabil o sa-l duc la mecanicul care mi-a reparat pana acum atvurile ..
si se pricepe omul destul de bine (am inteles ca are vreo 7 ani experienta pe motociclete is atvuri prin germania)
Daca nu stie nici el ...atunci o sa-l duc cu mare placere intai la top quad ...si dupa la service kawasaki , ca mai are niste probleme la directie .
Sau poate direct la kawasaki
Postul cu numarul 50
Am devenit membru in 18 zile ...fac cinste
Bine ...stiu ca se repara dar sigur nu ies la fel de ieftin ca tine , andrei ...
Acum probabil ar trebui sa-mi caut niste piese "racing" cum zicea ovico ... daca tot fac
ceva din el sa fac cum trebuie
Nu sii , Mih7ro , aduce piesele din america , sau cum face ? ...
Ca am impresia ca piesele pe care le voi cauta eu( daca e cazul) doar peacolo se gasesc
Pana acum am comandat eu ceva pentru kfx din America ( computer de bord , bara fata , tobe duble , nef bars si CDI )
numai ca am lucrat numai cu Amazon si acolo sigur nu gasesc ce caut eu
#9
Posted 18 December 2009 - 10:41 AM
P.S. Ma bucura bucuria ta de a deveni membru in 18 zile.. dar sa stii ca nu e nimic deosebit in asta, la fel cum nu e nimic deosebit in a avea 1000 de posturi. Adica, nu te va trata nimeni diferit pe forumul asta, daca ai 10.000 de posturi sau daca ai 10 posturi. Ideea e sa nu incepi o goana dupa posturi complet aiurea. Scrii cand si daca ai ceva de spus .
#10
Posted 18 December 2009 - 03:13 PM
cumva ca am fost destul de activ ... nu ma astept la nimic deosebit ) ..
Am spuso ca sa fie spus ... sa mai dezghet putin forumul
#11
Posted 18 December 2009 - 04:17 PM
#12
Posted 03 January 2010 - 02:04 PM
#13
Posted 10 January 2010 - 01:56 AM
La multi ani tuturor in primul rand ...
Azi am desfacut motorul siii ... )
am descoperit niste chestii inimaginabile ...
in primul rand ... cilindrul din fata e prin de santulete ..
ca sa nu mai vorbim despre piston si cum ar veni tavanul cilindrului
unde se afla supapele ...arata ca niste tumori ... bine ...
cilindrul chiar are o gaura in centru destul de mare ... toate
astea din cauza unei supape care sa rupt si a cazut in cilindru
Asadar ....concluzia ar fi ...
Stie cineva de unde pot sa cumpar un motor nou pentru brute force de 750 ?
#14
Posted 10 January 2010 - 02:01 AM
sa va amuzati putin
DSC00972.jpg 277.81KB 257 downloads DSC00973.jpg 253.93KB 382 downloads DSC00975.jpg 253.89KB 434 downloads
Vestea buna e ca ... doar unul din cilindri e distrus ...si axul cu came al acelui cilindru e in regula ... dar cam atat ...
in rest tot ce e de la piston in sus adica de la punctul mort inferior in sus nu mai are nicio speranta
#15
Posted 10 January 2010 - 03:02 AM
#16
Posted 10 January 2010 - 01:38 PM
#17
Posted 10 January 2010 - 01:44 PM
#18
Posted 10 January 2010 - 03:41 PM
reparatia ma costa cam 1000 dolari ...
si pentru hai sa zicem 1500-2000 in plus as fi dispus sa cumpar alt motor sa fiu sigur ca nu mai am probleme
cu el in urmatorii 2-3 ani ... daca il repar acum ...are toate sansele sa pateasca ceva celalalt cilindru intr-o luna ,de exemplu ...
si o iau de la capat
#19
Posted 18 January 2011 - 07:00 PM
Bafta!
#20
Posted 18 January 2011 - 09:45 PM