Remorca Profi 2 Atv
#1
Posted 08 January 2010 - 02:53 PM
Si probabil multe ale manute ale altora care l-au ajutat
http://www.atv-guru....railer_page.htm
Oare la noi s-ar baga cineva la un proiect de genul asta ? Fara sa ceara 1,500E
#2
Posted 08 January 2010 - 03:05 PM
#3
Posted 08 January 2010 - 03:25 PM
#4
Posted 08 January 2010 - 03:26 PM
Ce a facut el acolo... e relativ usor desi mi se pare cam fragila cu toata ca a pus profile destul de mari (nu are nici o traversa pe mijloc cum se face in mod normal).
#5
Posted 08 January 2010 - 04:06 PM
Cred ca o sa caut niste acte si numere de la o remorca cu dimensiuni similare si cu asta basta. Numai ca si asta costa.
#6
Posted 08 January 2010 - 04:23 PM
Cei de pe motociclism.ro au o asemenea sursa, iar topicul omului are peste 15 pagini....
Am fi iesit cu totii in castig: ne-am lua niste remorci la pret decent, omul ar face un ban cinstit si poate ca vanzatorii de remorci noi ar mai scadea preturile....Dar, eu sunt doar un idealist (ca sa ma exprim elegant la adresa mea)
#7
Posted 08 January 2010 - 04:28 PM
Orice vehicul trebuie omologat. Omologarea presupune teste, de tot felul. Cele mai importante sunt cele de siguranta rutiera. De la lumini pana la comportament la impact.
Intr-un cuvant. Ca sa construiesti, fabrici, o remorca, trebuie sa urmezi un soi de caiet de sarcini.
Confectionarea artizanala exclude aproape in totalitate acel caiet de sarcini, acele teste si atunci, cum poti sti daca remorca facuta de tine este ok pentru a circula pe drumurile publice?
Ca din pacate exista in Romania multe masini care nu ar merita sa circule pe sosele pentru ca sunt "criminale", remorci care de mult nu mai corespund circulatiei pe drumurile publice... dar, asta e altceva, e tara in care traim.
Norian, de acord cu tine dar, fa-te importator de remorci. E simplu. Stii foarte bine ca piata se regleaza in functie de cerere si oferta. In Romania este un singur importator important. El dicteaza pretul pietei. Daca nu mai cumpara nimeni de la el, scade pretul, e simplu. Daca acum nu scade pretul, inseamna ca inca are vanzare.
Poate importatorul castiga mai serios dar dealerii nu, ei deja nu prea mai au de unde sa scada. Nu vorbesc in necunostinta de cauza.
Apoi, cat costa in Germania remorca respectiva. Sa zicem 500e cu tot cu tva. Mai pui transportul, mai pui operatiuni vamale (atentie, nu taxe vamale) si mai sunt si alte taxe care trebuiesc platite si apoi, adaosul dealerului in care este inclus si transportul remorcii de la imp. la dealer si iesi la pretul pietei actual.
Imi pare rau, nu tin cu lupul dar e oarecum justificat si sincer, vai si amar si de domeniul moto-atv.
Insa, daca gasiti solutii mai ieftine, mai bune, nici nu discutam, e cea mai buna alegere...
Edited by d-rive, 08 January 2010 - 04:33 PM.
#8
Posted 08 January 2010 - 05:04 PM
Eu unul, nu tin sa am o remorca noua, o folosesc maxim 10-15 ori/an. Problema e ca nu se gasesc in Ro remorci folosite, de calitate.
Mi se pare normal sa fiu mereu in cautarea celui mai bun raport pret/calitate, am fost educat sa nu-mi bat joc de bani...
#9
Posted 08 January 2010 - 05:13 PM
E firesc sa cauti cel mai bun raport pret/calitate
Totusi, eu am folosit o singura data remorca pana acum. Cred ca tu esti ultraoptimist daca crezi ca o vei folosi asa des
#10
Posted 08 January 2010 - 05:32 PM
Ca sa nu mai vorbesc de proximitatea BV: Harghita, Covasna, Mures, Sibiu, locuri de mare angajament
Edited by Norian, 08 January 2010 - 05:33 PM.
#11
Posted 08 January 2010 - 05:42 PM
se ocupa el de acte . la politie platesti taxele si in cateva ore iti iei numerele .
am dat pe ea 2600 ron in august . stiu ca face si cu sistem de franare si pt 2 atv-uri , si pt moto.
[attachment=24205:Imag040.jpg][attachment=24206:Imag041.jpg][attachment=24207:Im
ag043.jpg]
#12
Posted 08 January 2010 - 05:53 PM
Am schimbat la kg o planetara acu ceva timp si am scos imediat 400 de euro
Asta e jocul din pacate
#13
Posted 08 January 2010 - 08:49 PM
Am schimbat la kg o planetara acu ceva timp si am scos imediat 400 de euro
Asta e jocul din pacate
partial de acord cu tine . mai exact platforma este f bine daca este noua si de calitate . de ce trebuie sa fie de 900 euro ?
daca dai jos tva si adaosul comerciantului la a x-a mana ajungi la 500-600 pretul real .
#14
Posted 09 January 2010 - 12:06 AM
Mihai, pretul la importator e mai mare decat sumele spuse de tine.
Eu nu vreau sa va conving de nimic in mod special, vreau doar ca sa fim aproape de adevar. Si ca sa fim corecti trebuie sa privim din ambele perspective.
Apoi, este excelent daca cineva reuseste sa gaseasca mai ieftin, luam toti de acolo
Inainte sa-mi cumpar remorca am intentionat sa-mi fac singur. Aveam posibilitatea sa-mi cumpar toate componentele ce necesita omologare. Dupa un studiu atent, luand in calcul si munca mea plus imensa alergatura la rar si alte alea, am ajuns la concluzia ca tot atata ma costa. Atunci am cumparat o Stema si sunt multumit de ea. E facuta de profi, are garantie, nu mi-e teama ca e ceva in neregula cu ea si si-a dovedit fiabilitatea in timp.
Sa vezi ca se ia Norian iar de mine ca eu sunt cu stema in sus, stema in jos. Ar trebui sa-mi dea importatorul comision
Edited by d-rive, 09 January 2010 - 12:09 AM.
#15
Posted 09 January 2010 - 12:20 AM
#16
Posted 09 January 2010 - 12:55 AM
De ce?????
#17
Posted 09 January 2010 - 03:13 AM
Stii cat te costa sa faci o remorca ? pana in 1500 Ron ... cu punte de dacie (cum au destule dealtfel) ... profile serioase ... restul pieselor sunt deacord sa le cumpar omologate dar restul pana la 1000 - 1500 euro unde se regaseste ? Si de ce ar trebuii sa platesc suma asta in plus pentru un "echipament" asemanator din toate punctele de vedere ?
#18
Posted 09 January 2010 - 10:04 AM
Rares, nu trebuie sa cadem nici in extrema asta.
Ceea ce sustine Norian si toti ceilalti e sa fie o remorca la un pret bun, similar cu pretul din Germania de exemplu. In acelasi timp, fiecare om are perceptiile lui si da in felul lui valoare banilor sau obiectelor. Asta nu face pe nimeni zgarcit ci pur si simplu asa considera acel om.
Eu cred ca atv-urile s-au vandut foarte scump pana in 2009 si drept dovada a ajuns un KQ sa-l gasesti in jurul sumei de 7000euro, varianta inmatriculabila. Asta cu inmatriculabilul e alta smecherie Remorcile s-au ieftinit si ele fata de ce era prin 2008 de exemplu.
Laurentiu zicea mai sus ca el s-ar apuca sa faca. Da, sa zici e una, sa faci e alta. NU mai merge smecheria cu punte de Dacie si alte alea. Trebuie piese omologate, produse de Knott si altii. Atunci e mai rentabil sa o cumperi gata facuta, un produs deja omologat, fiabil, ok dpdv design, fabricatie si toate alea.
Parerea mea e ca daca o Stema ar fi la pretul de vanzare din Germania, nu mai are nimeni ce sa zica
Daca stau sa ma gandesc, vorba lui Revo, la cat costa anumite piese la atv... numai pe stabilizatorul de directie, pe pneuri si alte alea ce-am mai facut la atv, chestii care nu sunt de lux sau sa ma sparg in achizitii ca mai puteam sa iau si niste cutii si alte alea, ajungeam deja la mii de euro. Deci in conditiile in care o remorca ajunge (pe aproape) ca si pret cat stabilizatorul de directie doar, nu ar trebui sa ma plang de nimic. Nu mai zic ca un set de pneuri pricopsite tot atata costa.
Bref. O sa constatati ca sunt multe alte mult prea scumpe comparativ cu remorca )
#19
Posted 09 January 2010 - 01:01 PM
A preferat sa ia de la cineva un Peridoc "omologat" din care a pastrat doar osia centrala care avea si stanta de la RAR ... restul a fost refacut,imbunatatit de el ... alta structura ... alta forma. Totul l`a dus undeva la 1000 Ron. Inafara de puntea de "Dacie" + restul pieselor omologate ... cum ar fii stopuri ... semnalizari, aparatori noroi, nuca de remorcare... a fost construit de el... si a iesit mult mai bine si sigur decat cel care era omologat de RAR. A pastrat actele de la Peridocul vechi ... si asta a fost tot ... are cativa ani in care a fost la RAR si a facut destule "VTP" (pt ca asa se numeste la peridoc, nu stiu daca e valabil si la remorci), fara ca cei de la RAR sa isi dea seama ca este cu totul alt "agregat".
Deci ... ideea ca trebuie o punte "Knott" omologata de RAR e poveste ... si in momentul de fata sunt destule firme agreeate de RAR care produc remorci si peridcuri pe punte de ... Dacie , VW ... etc.
P.S. Socramiu` a vrut sa isi faca si el un peridoc acum 6 luni ... nu a reusit sa se inteleaga cu nimeni de la RAR sa il omologheze desi era copiat 1:1 dupa altul inmatriculat... singura varianta era sa faca un inginer de la "RAR" un proiect care costa 1200 RON, asa ca a preferat sa vorbeasca cu cineva sa ii aduca din Germania un model mai vechi (din 1992 parca) care l`a costat 600 Euro + inca vre`o 200-300 Euro restul de cacaturi de hartii din Romania.. inmatricularea , traducerea, etc. Culmea este ca cel adus din Germania si care se vrea "omologat" nu este pe punte Knott (ci pe un rahat de punte cu bara de torsiune si niste cauciucuri miniscule ) plus ca impresia personala este mult mai firav construit decat ce puteam sa faca taicamiu de ex.
#20
Posted 09 January 2010 - 06:44 PM
Edited by truck driver, 09 January 2010 - 06:51 PM.