Jump to content



Photo

Remorca Profi 2 Atv


  • This topic is locked This topic is locked
45 replies to this topic

#1 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 08 January 2010 - 02:53 PM

Ia aruncati un ochi pe ce remorca si-a facut omu' cu manuta lui....
Si probabil multe ale manute ale altora care l-au ajutat

http://www.atv-guru....railer_page.htm


Oare la noi s-ar baga cineva la un proiect de genul asta ? Fara sa ceara 1,500E thumbdown.gif
  • 0

#2 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 08 January 2010 - 03:05 PM

E complicat la noi...din cauza omologarii si inmatricularii separate fata de vehicolul tractor. In plus, imi pare o structura destul de greoaie...ce-a facut omul acolo. Trebuie o masina zdravana in fata, ca sa o poti face asa, fara sistem de franare.
  • 0

#3 West

West

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 posts
  • Gender:Male
  • Location:Deva-Santandrei
  • Nume real:Adrian P.
  • Telefon:0728812019
  • Marca ATV:Yamaha Grizzly 660
  • Numar ATV:HD-99-LEU

Posted 08 January 2010 - 03:25 PM

sistemul de franare l-ai putea adapta de la oremorca mai veche sau de la o rulota dezafectata,iar structura metalica o faci la un atelier ,mai ramane omologarea
  • 0

#4 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 08 January 2010 - 03:26 PM

Complicat ? pfff aproape imposibil ! Am incercat sa inmatriculez un peridoc si pana la urma m`am lasat ... (si asta la un dispozitiv fara franare) ... la cele cu franare ... alte probleme. Am intrebat la rar cum se poate face si am inteles ca trebuie facut un "proiect" de un inginer de la ei care ma costa undeva la 1200 Ron, la care mai adaugi materialele + timpul + anumite piese care trebuie cumparate omolgate ... nu renteaza.


Ce a facut el acolo... e relativ usor desi mi se pare cam fragila cu toata ca a pus profile destul de mari (nu are nici o traversa pe mijloc cum se face in mod normal).
  • 0

#5 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 08 January 2010 - 04:06 PM

Eu am o structura de la rulota. Cu frana, cu lumini, cu tot. Mai trebuie pusa o platforma si gata. DAR, sa fac pipi pe autoritatile noastre, nu poate fi omologata ca remorca....
Cred ca o sa caut niste acte si numere de la o remorca cu dimensiuni similare si cu asta basta. Numai ca si asta costa.
  • 0

#6 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 08 January 2010 - 04:23 PM

Pacat ca noi, pe forum, nu avem o sursa de incredere care sa ne aduca remorci din De, contra unui comision de bun simt !

Cei de pe motociclism.ro au o asemenea sursa, iar topicul omului are peste 15 pagini....

Am fi iesit cu totii in castig: ne-am lua niste remorci la pret decent, omul ar face un ban cinstit si poate ca vanzatorii de remorci noi ar mai scadea preturile....Dar, eu sunt doar un idealist (ca sa ma exprim elegant la adresa mea) biggrin.gif
  • 0

#7 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 08 January 2010 - 04:28 PM

Ca unul care a facut la scoala partea cu omologarea, RAR si alte alea, va spun ca nu aveti dreptate. Supararea voastra e nejustificata.

Orice vehicul trebuie omologat. Omologarea presupune teste, de tot felul. Cele mai importante sunt cele de siguranta rutiera. De la lumini pana la comportament la impact.
Intr-un cuvant. Ca sa construiesti, fabrici, o remorca, trebuie sa urmezi un soi de caiet de sarcini.
Confectionarea artizanala exclude aproape in totalitate acel caiet de sarcini, acele teste si atunci, cum poti sti daca remorca facuta de tine este ok pentru a circula pe drumurile publice?

Ca din pacate exista in Romania multe masini care nu ar merita sa circule pe sosele pentru ca sunt "criminale", remorci care de mult nu mai corespund circulatiei pe drumurile publice... dar, asta e altceva, e tara in care traim.


Norian, de acord cu tine dar, fa-te importator de remorci. E simplu. Stii foarte bine ca piata se regleaza in functie de cerere si oferta. In Romania este un singur importator important. El dicteaza pretul pietei. Daca nu mai cumpara nimeni de la el, scade pretul, e simplu. Daca acum nu scade pretul, inseamna ca inca are vanzare.
Poate importatorul castiga mai serios dar dealerii nu, ei deja nu prea mai au de unde sa scada. Nu vorbesc in necunostinta de cauza.

Apoi, cat costa in Germania remorca respectiva. Sa zicem 500e cu tot cu tva. Mai pui transportul, mai pui operatiuni vamale (atentie, nu taxe vamale) si mai sunt si alte taxe care trebuiesc platite si apoi, adaosul dealerului in care este inclus si transportul remorcii de la imp. la dealer si iesi la pretul pietei actual.
Imi pare rau, nu tin cu lupul dar e oarecum justificat si sincer, vai si amar si de domeniul moto-atv.

Insa, daca gasiti solutii mai ieftine, mai bune, nici nu discutam, e cea mai buna alegere...

Edited by d-rive, 08 January 2010 - 04:33 PM.

  • 0

#8 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 08 January 2010 - 05:04 PM

@d-rive: tizule, ai perfecta dreptate, dar eu ma refeream la remorci folosite, nu noi, dar nu am fost suficient de explicit.

Eu unul, nu tin sa am o remorca noua, o folosesc maxim 10-15 ori/an. Problema e ca nu se gasesc in Ro remorci folosite, de calitate.
Mi se pare normal sa fiu mereu in cautarea celui mai bun raport pret/calitate, am fost educat sa nu-mi bat joc de bani...
  • 0

#9 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 08 January 2010 - 05:13 PM

Aaaaa, scuze, nu ma prinsesem biggrin.gif

E firesc sa cauti cel mai bun raport pret/calitate smile.gif
Totusi, eu am folosit o singura data remorca pana acum. Cred ca tu esti ultraoptimist daca crezi ca o vei folosi asa des biggrin.gif
  • 0

#10 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 08 January 2010 - 05:32 PM

In primul an, sigur o voi folosi: am eu cateva locuri unde vreau sa ajung cu ATV: la Balea - iarna (sic!), la mare in extrasezon, in Apuseni si in Banat in zona Muntele Mic. Sunt locuri destule unde sa poti merge cu remorca...

Ca sa nu mai vorbesc de proximitatea BV: Harghita, Covasna, Mures, Sibiu, locuri de mare angajament

Edited by Norian, 08 January 2010 - 05:33 PM.

  • 0

#11 Mishu75

Mishu75

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 136 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mihai Ailincai
  • Telefon:0745501868
  • Marca ATV:CAN AM

Posted 08 January 2010 - 05:42 PM

eu am luat-o de la un tip care lucreaza la RAR si in timpul liberface remorci la comanda .
se ocupa el de acte . la politie platesti taxele si in cateva ore iti iei numerele .

am dat pe ea 2600 ron in august . stiu ca face si cu sistem de franare si pt 2 atv-uri , si pt moto.

[attachment=24205:Imag040.jpg][attachment=24206:Imag041.jpg][attachment=24207:Im
ag043.jpg]
  • 0

#12 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 08 January 2010 - 05:53 PM

Eu cred ca un atv de 7-10.000 euro merita o remorca de 900 euro noua,sa nu ne pierdem in maruntisuri
Am schimbat la kg o planetara acu ceva timp si am scos imediat 400 de euro hysterical.gif
Asta e jocul din pacate
  • 0

#13 Mishu75

Mishu75

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 136 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mihai Ailincai
  • Telefon:0745501868
  • Marca ATV:CAN AM

Posted 08 January 2010 - 08:49 PM

QUOTE (revo @ Jan 8 2010, 05:53 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Eu cred ca un atv de 7-10.000 euro merita o remorca de 900 euro noua,sa nu ne pierdem in maruntisuri
Am schimbat la kg o planetara acu ceva timp si am scos imediat 400 de euro hysterical.gif
Asta e jocul din pacate


partial de acord cu tine . mai exact platforma este f bine daca este noua si de calitate . de ce trebuie sa fie de 900 euro ?
daca dai jos tva si adaosul comerciantului la a x-a mana ajungi la 500-600 pretul real .
  • 0

#14 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 09 January 2010 - 12:06 AM

In Romania e la prima mana ca dealership.

Mihai, pretul la importator e mai mare decat sumele spuse de tine.
Eu nu vreau sa va conving de nimic in mod special, vreau doar ca sa fim aproape de adevar. Si ca sa fim corecti trebuie sa privim din ambele perspective.
Apoi, este excelent daca cineva reuseste sa gaseasca mai ieftin, luam toti de acolo smile.gif

Inainte sa-mi cumpar remorca am intentionat sa-mi fac singur. Aveam posibilitatea sa-mi cumpar toate componentele ce necesita omologare. Dupa un studiu atent, luand in calcul si munca mea plus imensa alergatura la rar si alte alea, am ajuns la concluzia ca tot atata ma costa. Atunci am cumparat o Stema si sunt multumit de ea. E facuta de profi, are garantie, nu mi-e teama ca e ceva in neregula cu ea si si-a dovedit fiabilitatea in timp.

Sa vezi ca se ia Norian iar de mine ca eu sunt cu stema in sus, stema in jos. Ar trebui sa-mi dea importatorul comision tongue.gif

Edited by d-rive, 09 January 2010 - 12:09 AM.

  • 0

#15 rar

rar

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 572 posts
  • Gender:Male
  • Location:predeal
  • Nume real:rares
  • Telefon:0762363885
  • Marca ATV: ATV SERVICE
  • Numar ATV:in zona Predeal

Posted 09 January 2010 - 12:20 AM

cum ar fi sa fie mocca remorcile si benzina pt atv???? e aiurea sa dai o suma de bani pe un atv si sa plangi de alta suma pt remorca .... "am masina x frate da' nu-mi permit sa-i pun bezina frate"
  • 0

#16 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 09 January 2010 - 12:55 AM

QUOTE (rar @ Jan 9 2010, 12:20 AM) <{POST_SNAPBACK}>
e aiurea sa dai o suma de bani pe un atv si sa plangi de alta suma pt remorca .


De ce?????
  • 0

#17 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 09 January 2010 - 03:13 AM

Exact ... DE CE ?

Stii cat te costa sa faci o remorca ? pana in 1500 Ron ... cu punte de dacie (cum au destule dealtfel) ... profile serioase ... restul pieselor sunt deacord sa le cumpar omologate dar restul pana la 1000 - 1500 euro unde se regaseste ? Si de ce ar trebuii sa platesc suma asta in plus pentru un "echipament" asemanator din toate punctele de vedere ?
  • 0

#18 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 09 January 2010 - 10:04 AM

Pai oameni buni. Eu ce spusei mai sus. Exista o solutie mai ieftina? Go for it.
Rares, nu trebuie sa cadem nici in extrema asta.
Ceea ce sustine Norian si toti ceilalti e sa fie o remorca la un pret bun, similar cu pretul din Germania de exemplu. In acelasi timp, fiecare om are perceptiile lui si da in felul lui valoare banilor sau obiectelor. Asta nu face pe nimeni zgarcit ci pur si simplu asa considera acel om.
Eu cred ca atv-urile s-au vandut foarte scump pana in 2009 si drept dovada a ajuns un KQ sa-l gasesti in jurul sumei de 7000euro, varianta inmatriculabila. Asta cu inmatriculabilul e alta smecherie biggrin.gif Remorcile s-au ieftinit si ele fata de ce era prin 2008 de exemplu.

Laurentiu zicea mai sus ca el s-ar apuca sa faca. Da, sa zici e una, sa faci e alta. NU mai merge smecheria cu punte de Dacie si alte alea. Trebuie piese omologate, produse de Knott si altii. Atunci e mai rentabil sa o cumperi gata facuta, un produs deja omologat, fiabil, ok dpdv design, fabricatie si toate alea.
Parerea mea e ca daca o Stema ar fi la pretul de vanzare din Germania, nu mai are nimeni ce sa zica biggrin.gif

Daca stau sa ma gandesc, vorba lui Revo, la cat costa anumite piese la atv... numai pe stabilizatorul de directie, pe pneuri si alte alea ce-am mai facut la atv, chestii care nu sunt de lux sau sa ma sparg in achizitii ca mai puteam sa iau si niste cutii si alte alea, ajungeam deja la mii de euro. Deci in conditiile in care o remorca ajunge (pe aproape) ca si pret cat stabilizatorul de directie doar, nu ar trebui sa ma plang de nimic. Nu mai zic ca un set de pneuri pricopsite tot atata costa.
Bref. O sa constatati ca sunt multe alte mult prea scumpe comparativ cu remorca smile.gif)
  • 0

#19 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 09 January 2010 - 01:01 PM

Eu pot sa iti zic un caz clar ... taicamiu avea nevoie de peridoc pentru barca lui ... Unul "Omologat" fara sistem de franare il gasea undeva la 800 euro adus din germania (si un model destul de vechi chiar) ... in romania a gasit cu 1500-2000 euro "NOI".

A preferat sa ia de la cineva un Peridoc "omologat" din care a pastrat doar osia centrala care avea si stanta de la RAR ... restul a fost refacut,imbunatatit de el ... alta structura ... alta forma. Totul l`a dus undeva la 1000 Ron. Inafara de puntea de "Dacie" + restul pieselor omologate ... cum ar fii stopuri ... semnalizari, aparatori noroi, nuca de remorcare... a fost construit de el... si a iesit mult mai bine si sigur decat cel care era omologat de RAR. A pastrat actele de la Peridocul vechi ... si asta a fost tot ... are cativa ani in care a fost la RAR si a facut destule "VTP" (pt ca asa se numeste la peridoc, nu stiu daca e valabil si la remorci), fara ca cei de la RAR sa isi dea seama ca este cu totul alt "agregat".


Deci ... ideea ca trebuie o punte "Knott" omologata de RAR e poveste ... si in momentul de fata sunt destule firme agreeate de RAR care produc remorci si peridcuri pe punte de ... Dacie , VW ... etc.


P.S. Socramiu` smile.gif a vrut sa isi faca si el un peridoc acum 6 luni ... nu a reusit sa se inteleaga cu nimeni de la RAR sa il omologheze desi era copiat 1:1 dupa altul inmatriculat... singura varianta era sa faca un inginer de la "RAR" un proiect care costa 1200 RON, asa ca a preferat sa vorbeasca cu cineva sa ii aduca din Germania un model mai vechi (din 1992 parca) care l`a costat 600 Euro + inca vre`o 200-300 Euro restul de cacaturi de hartii din Romania.. inmatricularea , traducerea, etc. Culmea este ca cel adus din Germania si care se vrea "omologat" nu este pe punte Knott (ci pe un rahat de punte cu bara de torsiune si niste cauciucuri miniscule smile.gif ) plus ca impresia personala este mult mai firav construit decat ce puteam sa faca taicamiu de ex.
  • 0

#20 truck driver

truck driver

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Mihai Preda
  • Telefon:0722/360.222
  • Marca ATV:TGB Blade 425
  • Numar ATV:AG 98 PGM

Posted 09 January 2010 - 06:44 PM

Eu am dat 200 RON Proiect, aproximativ 350 RON pe profil, la 300 de lei pe doua foi de PAL si antiderapant 100 de euro, pe o punte cu doua roti si Sistem de cuplare (am cumpatat puntea din Germania) si am trecut la treaba Cu un cumnat . Si taiam Eu gauream Materialele IAR EL suda.Instalatia Electrica am facuto Singur (Au mai costat piesele aproximativ 150 RON). Omolologarea si inmatricularea au mai costat inca 500 ron.La final am obtinut o platforma de īngrijire pe oală transporta la nevoie doua ATV-uri-uri.Ce credeti merita? Eu zic ca da.

Edited by truck driver, 09 January 2010 - 06:51 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto