Jump to content



Photo

Anvelope Mai Mari (26x10x12) Pe Suzuki Eiger


  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#1 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Rasnov
  • Nume real:Mihai Dobrescu
  • Telefon:0727707888
  • Marca ATV:Suzuki Eiger LT-A400/F - 2007

Posted 10 January 2010 - 08:09 PM

Intrebarea me este daca are cineva experienta cu anvelope neconforme cu specificatiile producatorului.
La Eiger - 2007, Suzuki specifica pe spate 25x10x12, pe fata 25x8x12.
Pe mine ma incanta (pret/profil) urmatoarele anvelope - vezi poze , dar cea mai mica marime care se poate comanda este pe 26, mai precis 26x10x12 si ar mai fi 26x12x12.
Attached File  1.JPG   15.27KB   101 downloads
Attached File  2.JPG   28.78KB   86 downloads
Attached File  3.JPG   19.01KB   61 downloads
Se pot monta aceste anvelope mai mari pe suzuki eiger ?

In caz ca da, cum ar fi mai indicat :
spate 26x10x12
fata 26x10x12

sau

spate 26x12x12
fata 26x10x12

Si-a mai incaltat cineva eigerul cu anvelope pe 26 ?
Atinge/freaca ceva roata din fata in viraje , in cazul anvelopei de 26 ?
Se potrivesc pe jantele originate de 12 ?
  • 0

#2 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 10 January 2010 - 11:05 PM

Deci mie mi se pare pe KQ 700-750 prea mari. Fura din reprize + greutatea mai mare. Masa suspendata mai mare.
Nu vreau sa ma gandesc cum s-ar simti pe un Eiger.
Singurul avantaj e o mica majorare a garzii la sol, in rest...

Eu unul nu as pune dimensiune mai mare la pneuri pe Eiger si chiar si pentru dimensiunea standard as merge pe niste pneuri cat mai usoare.

As merge pe Kenda BearClaw, dimensiunea standard pe Eiger. Sunt niste pneuri usurele, bune cam pe toate tipurile de drum si sunt si rezistente in timp chiar daca uitandu-te la profil pare oarecum firav.
Sunt colegi care au pe Grizzly tipul asta de pneu si poate iti spun ei mai multe.

Edited by d-rive, 10 January 2010 - 11:22 PM.

  • 0

#3 Slayer

Slayer

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 222 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Nume real:Horia
  • Telefon:0749-329095
  • Marca ATV:Polaris RZR 800 Dragon Fire
  • Numar ATV:1

Posted 11 January 2010 - 10:22 AM

Deci nu pune pe fata 26x10x12, decat daca ai bicepsul de peste 45 cm, ... smile.gif
Asa le am eu si oricum tragi de ele de numa.
Daca nu sunt radiale o sa ai si un balans sinistru fata spate, chestie care iti afecteaza tinuta ATV-ului mai ales la coborari.
Cristi are dreptate cu Bear Clow, dar poti incerca si copii de Bear Clow, gen Buffalo, au crestele mai mari.
Crestele de Bear Clow pe 25 sunt execrabil de mici, dar foarte rezistente in la uzura.
  • 0

#4 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Rasnov
  • Nume real:Mihai Dobrescu
  • Telefon:0727707888
  • Marca ATV:Suzuki Eiger LT-A400/F - 2007

Posted 11 January 2010 - 10:10 PM

Ma-ti lamurit, nu pun altceva decat ce scrie la carte.
Adica:
Fata 25x8x12
Spate 25x10x12

Acum am Maxis-urile originale rulate 2200 mile si in sezonul de iarna (cu mult noroi si zapada) nu prea fac fata.
Dar ca regula , voi cauta dimensiunea standard + radiale.

Mersi de raspunsurile promte si la obiect.

Apropo de profilul lui BKS W207 - cel prezentat in poza din primul post ce parere aveti ?

Edited by Mihai Dobrescu, 11 January 2010 - 10:12 PM.

  • 0

#5 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 12 January 2010 - 10:41 AM

Salut ! Ma bucur sa vad ca mai sunt membrii din zona BV....

Si eu iti recomand sa NU schimbi dimensiunile gumelor, din toate motivele mentionate mai sus + altele, pe care le gasesti daca dai cu search pe la topicurile de gume.

Mergi pe 25x8x12 fata si 25x10x12 spate.

Cu gumele, in zona noastra ai nevoie de un profil bun la toate, mai ales la zapada si noroi.
Ce gume sunt alea din postul tau ?

Ca design seamana foarte mult cu Duro Buffalo, care sunt niste anvelope excelente. Ce buget ai pentru gume ?
  • 0

#6 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 12 January 2010 - 01:14 PM

Te hazardezi cand zici ca Duro Buffalo sunt "excelente" tongue.gif biggrin.gif In primul rand sunt Duro si ca marca... obosite, lor li se mai alatura si Innova sau SunF. Apoi, sunt grele, rigide si avem colegi care in foarte putine mii de km (cca 2000) le-au mancat pe fata, bine conteaza si stilul de mers.
Din punctul meu de vedere sunt niste pneuri bunute din gama pneurilor ieftine dar cu 10-20% in plus la pret te poti gandi la Maxxis, ITP, etc.

Edited by d-rive, 12 January 2010 - 01:15 PM.

  • 0

#7 Slayer

Slayer

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 222 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Nume real:Horia
  • Telefon:0749-329095
  • Marca ATV:Polaris RZR 800 Dragon Fire
  • Numar ATV:1

Posted 12 January 2010 - 03:37 PM

Cristi nu fa te rog iar reclama la dealeri mari.
Avem in trupa un KQ cu SUN F care au 3000 de km, si arata mai bine ca BH la ceeasi km + au numai 3 snururi total...... deci.....
Urmatoarele la mine sunt SUN F probabil, la juma de pret.
Si nu te mai lega de INNOVA, cele de pe LInhai au mers vre-o 8000 de km, si la Horace cred ca vre-o 10000, cu 2-3 snururi. biggrin.gif
  • 0

#8 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 12 January 2010 - 06:11 PM

@d-rive: Vezi, vezi ??? biggrin.gif

De asta am zis de Buffalo, ca sa nu mi-o fur rofl.gif
Sunt excelente in comparatie cu no-name-urile alea pe care le-a postat omul mai inainte. De ce crezi ca l-am intrebat ce buget are? Ca sa nu par penibil....

Eu merg pe Bruta cu ACT precum stii, Elian merge pe Bruta lui cu Buffalo. Sa stii ca la acelasi teren, sunt diferente minime intre gume. De exemplu in zapada sunt cam pe acolo, in noroi la viteza mica se descarca mult mai repede ACT (de fapt nu se incarca), dar la viteza mare a rotii parca Buffalo musca o idee mai bine.
Ca sunt mai grele Buffalo de acord.

E o chestiune de preferinte. Eu nu as mai pune altceva decat ACT pe urmatorul atv, sau cand s-or toci astea. Chit ca au fost 1800Ron setul. Na, ca am facut reclama rofl.gif Acu' or sa dea si in mine cu pietre


Cat despre pret, s-o crezi tu ! Buffalo spate e la pret identic cu ACT (care are 1inch latime in plus) iar pe fata e cu 5E mai ieftin ca ACT. Ti se pare ca merita Buffalo banii astia ?: Sa ne fie cu iertare !

Edited by Norian, 12 January 2010 - 06:14 PM.

  • 0

#9 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Rasnov
  • Nume real:Mihai Dobrescu
  • Telefon:0727707888
  • Marca ATV:Suzuki Eiger LT-A400/F - 2007

Posted 12 January 2010 - 07:39 PM

Salut,

Bugetul ar fi 10-20 mil. Daca gasesc o anvelopa buna cu 10 mil nu m-ar deranja deloc.
Ma tenteaza foarte mult urmat. 2 modele de la ITP
ITP Mud Lite XL - ajunge vreo 13,5 mil set 4
http://www.rockymoun...2#vehicleSelect
ITP Mud Lite XTR - ajunge vreo 20 mil setul de 4
http://www.rockymoun...1#vehicleSelect

Merita diferenta de bani intre cele 2 modele de la ITP ? Adica merita luat Mud Lite XTR ?

ar mai fi si optiuni mai ieftine , dar la care-mi place profilul
STI Mud Trax
http://www.rockymoun...2#vehicleSelect
BKT W207 - Made in India
http://www.rockymoun...3#vehicleSelect

Sper sa nu deranjez comercianti din RO prezentand preturi de pe acest site biggrin.gif

Edited by Mihai Dobrescu, 12 January 2010 - 07:41 PM.

  • 0

#10 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 12 January 2010 - 08:18 PM

Mihai si altii. Nu va mai jenati atat de comerciantii din Ro. Ei sunt liberi sa vanda, noi sa cumparam. Fiecare e liber sa aleaga.

As alege ITP-ul in situatia de mai sus.

Horia, banuiesc ca ai vrut sa zici nu dealeri mari ci producatori mari ca eu nu fac reclama niciunui dealer, daca vor, sa-mi dea comision biggrin.gif
Eu am avut Innova pe CF si la 1200km cand l-am vandut se cunostea binisor uzura. La BH dupa 600 km nu se cunoaste nimic si eu am BH2 care nu sunt asa de rezistente ca BH1.
Apoi, la faza cu snururile. Cred ca realizezi cat esti de subiectiv biggrin.gif Eu in prima zi cu BH am luat un cui de 15cm. De atunci nu am mai facut pana... Fac pariu ca acel cui il lua orice pneu.
Iar eu pun pe primul plan multe alte caracteristici decat rezistenta la impungere.

Norian, la iesirea facuta impreuna au fost o gramada de atv-uri cu tot felul de pneuri. Teoretic nu a fost nicio diferenta nici intre atv-uri, nici intre pneuri, fie ca au fost Linhai cu Duro Excavator sau Bombe cu BH pe ele biggrin.gif
  • 0

#11 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 13 January 2010 - 11:15 AM

@Mihai:

Daca poti sa-ti aduci ITP MudLite nu mai sta pe ganduri ! Preturi mai bune ca in State nu gasesti. Acelasi ITP se vindea la noi, la Cluj cu 110E/buc si s-a dat in 5 zile tot lotul....

Diferenta intre cele doua MudLite-uri este ca alea XTR au crampoanele mai inalte si au 6ply, adica au carcasa mult mai dura. Reversul medaliei este ca sunt mult mai grele.

Din punctul meu de vedere pentru ATV-ul tau, mergi pe MudLite normal. XTR il va ingreuna mult prea mult.

Aam testat pe un KQ 450 CARLISLE, atat ACT cat si AT489. S-a comportat infinit mai bine cu AT 489, o guma mai usoara desi nu atat de agresiva. ACT, fiind mai greu il cam limita in felul in care se misca, se simtea greutatea suplimentara si agresivitatea profilului
  • 0

#12 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Rasnov
  • Nume real:Mihai Dobrescu
  • Telefon:0727707888
  • Marca ATV:Suzuki Eiger LT-A400/F - 2007

Posted 13 January 2010 - 09:45 PM

In ultimele 3 zile am citit f. multe pareri ale celor care au cumparat modelele ce ma intereseaza pe mine (99% erau din USA).

M-au cam bulversat, din cele 3 modele urmarite (ITP 589 M/S; ITP MUDLITE XL; ITP MUDLITE XTR) doar despre ITP MUDLITE XTR nu am prea vazut pareri contra.

La celelalte 2 modele unii zic ca-s cele mai tari , altii ca-s cele mai proaste, mediocre etc. Proportia cam 50% / 50% .

Totusi ma simt tot mai convins (instinctiv din poze si filme) de ITP MUDLITE XL. Vara cand e cald si uscat o sa pun iar pe atv Maxisurile originale (ca la masina cauciuc de vara si de iarna).

Daca aveti experiente cu cele 3 modele ..... informatile sunt binevenite .., oricum am sustras multe idei utile din posturile de mai sus.
  • 0

#13 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 13 January 2010 - 10:07 PM

Mihai, pareri sunt multe dar in final tu esti cel care stii ce e cel mai bine pentru tine. In functie de terenul pe care mergi, de stil si asa mai departe.
In principiu trebuie sa ai grija sa nu-ti cumperi un pneu slab pentru terenul pe care mergi, asta ar fi cea mai mare greseala pe care ai putea sa o faci.
Daca respecti dimensiunea standard si tii cont de sfaturile sacelenilor eu zic ca nu ai sa gresesti. Ei au experienta pe terenul asta, americanii nu. Plus de asta, ai grija ca si pe forumurile americane sunt la tampenii scrise de numa... Iar la ei review-urile sunt destul de subiective, mai ales la auto.

Ziceai de pneurile de prim montaj. Ai vazut ca nu sunt cine stie ce dar se descurca decent. Mai ales pe uscat. Astea or sa fie mult mai bune.
  • 0

#14 elian

elian

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • Nume real:Eli
  • Telefon:VDF
  • Marca ATV:retired
  • Numar ATV:n/a

Posted 13 January 2010 - 11:58 PM

Mircea, fa-te ca lucrezi... pardon, Mihai, fa-te ca realizezi ca ai Eiger...

589 este monstruos, nu crezi? Dincolo de gluma, faci cum doresti. Iti inteleg pofta de a rupe gura targului, insa crede-ma ca orice guma pe 26" peste Mudlite XL iti va face zile negre... desi in locul tau nu as sari pragul psihologic reprezentat de AT 489...

Este foarte probabil sa te fi simtit frustrat de gumele stock... performante, imagine... dar nu iti doresc sa ajungi sa te simti limitat de capabilitatile atv-ului, echipat fiind cu un set de anvelope mega-extra-super performant...
  • 0

#15 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Rasnov
  • Nume real:Mihai Dobrescu
  • Telefon:0727707888
  • Marca ATV:Suzuki Eiger LT-A400/F - 2007

Posted 14 January 2010 - 07:26 AM

Elian, e derutant titlul topicului, dar am mentionat in postul #4 ca m-am sucit (dupa parerile lui Cristi si ale lui Horia + ale altor prieteni) si vreau doar dimensiuni standard pt. EIGER:
deci vorbim ref. la cele 3 modelele ITP pe care le mentionam mai sus de urmatoarele marimi:
Fata : 25x8x12
Spate: 25x10x12

ITP Mudlite XL ar trebui sa aiba cam 10-11 KG , n-am gasit exact .......
  • 0

#16 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Rasnov
  • Nume real:Mihai Dobrescu
  • Telefon:0727707888
  • Marca ATV:Suzuki Eiger LT-A400/F - 2007

Posted 14 January 2010 - 07:39 AM

ITP Mudlite XL ar trebui sa aiba cam 10-11 Kg - cele spate si 8-9 Kg - fata , n-am gasit exact ....... dar fiind un pic mai grele decat Mudlite AT unde se specifica greutatea pe site-ul ITP......

http://www.itptires.com/mudlite.html
25x8-12
ITP Mud Lite AT 15.1 lbs = 6.85 Kg

25x10-12
ITP Mud Lite AT 19.5 lbs. = 8.85 Kg
  • 0

#17 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 14 January 2010 - 08:54 AM

2kg diferenta de greutate e destul de mult.
  • 0

#18 elian

elian

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • Nume real:Eli
  • Telefon:VDF
  • Marca ATV:retired
  • Numar ATV:n/a

Posted 14 January 2010 - 10:00 AM

OK, Mihai, am inteles si imi cer scuze ca bateam apa in piua... Asadar, dimensiuni standard iar batalia se da intre? AT versus XL? Pentru ca XTR, din cate stiu, nu se produce pe 25' ci doar de la 26' in sus...
Daca alegem intre XL si AT... alegem intre o 'baterie' de crampoane bine profilate, chiar agresive (XL are 11/8' lugs versus AT 3/4'... diferenta este spre 100%) si o greutate mai lejera, AT fiind sensibil mai usor.
Daca as fi in locul tau, as merge pe varianta light aka AT. Un lucru este cert: AT este deja cu totul alta mancare de peste fata de un profil stock / OEM. Va face lucruri minunate si in 95% din cazuri exact ce ar face si XL. Pe de alta parte, sa 'incarci' jucaria un pic prea mult si sa simti ca i-ai gatuit suflul este un sentiment frustrant... Personal am simtit mult mai in elementul lui KQ450 cu AT489 decat cu ACT... cu alte cuvinte, am facut mai multe, mai repede si mai fun cu anvelopa cuminte (dar, insist, NU stock) decat cu profilul agresiv, prea 'mult' pentru ce tineam intre pulpe...
  • 0

#19 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 14 January 2010 - 11:08 AM

@Elian: de acord ce spui, Bro ! Dar...insa, era placerea de a face atmosfera biggrin.gif

@Mihai: am vazut la lucru Maxxis-urile tale pe un kq450 si sunt ok pentru vara. De la MudLite XL te poti astepta la diferente ca de la cer la pamant la tractiune in noroi, zapada. Iti va parea rau de Maxxis-uri pe teren tare, pe piatra si pe asfalt, unde nicio guma de noroi nu poate performa ca una all-terrain.
Vei simti si o diferenta de greutate, in sensul ca vei munci mai mult sa tragi de ghidon cu MudLite-ul
  • 0

#20 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Rasnov
  • Nume real:Mihai Dobrescu
  • Telefon:0727707888
  • Marca ATV:Suzuki Eiger LT-A400/F - 2007

Posted 14 January 2010 - 06:02 PM

Elian, a au inceput sa faca si XTR pe 25" , se pot si cumpara.

O idee nastrusnica ar mai fi sa-mi iau AT pe fata si XL pe spate.
As impusca 2 iepuri: handling mai bun si tractiune OK pe spate unde chiar am nevoie (merg mult mai mult pe 2x4 decat cu 4x4).
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto