salut am deschis acest topic pentru o intrebare referitoare la reglarea suspensiei lui SUZI......acum sa trec la intrebarea propriu zisa "Cum reglez suspensia fara unelta speciala,si ce reglaj ar fi cel mai bun pentru performanta maxina in off-road?'' im cer scuze dac s-a mai discutat pe tema asta..
Stima
Reglare Suspensii
Started by
mark
, Jan 13 2010 07:45 PM
8 replies to this topic
#1
Posted 13 January 2010 - 07:45 PM
#2
Posted 13 January 2010 - 09:00 PM
Vezi ca s-a mai discutat. Nu mai stiu unde e topicul dat il gasesti tu.
Eu am ajuns la concluzia ca pe moale e cel mai bine. Se muleaza mai bine atv-ul in teren. Si setarea de fabrica pe treapta 2 e ok.
Cu un flex, putina pricepere si o platbanda de 50mm latime si vreo 4-5 grosime iti faci singur in cateva minute piesa aia. Iti pun eu poza ei daca nu ai de unde sa iei ca model.
Eu am ajuns la concluzia ca pe moale e cel mai bine. Se muleaza mai bine atv-ul in teren. Si setarea de fabrica pe treapta 2 e ok.
Cu un flex, putina pricepere si o platbanda de 50mm latime si vreo 4-5 grosime iti faci singur in cateva minute piesa aia. Iti pun eu poza ei daca nu ai de unde sa iei ca model.
#3
Posted 13 January 2010 - 10:09 PM
QUOTE (d-rive @ Jan 13 2010, 09:00 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Vezi ca s-a mai discutat. Nu mai stiu unde e topicul dat il gasesti tu.
Eu am ajuns la concluzia ca pe moale e cel mai bine. Se muleaza mai bine atv-ul in teren. Si setarea de fabrica pe treapta 2 e ok.
Cu un flex, putina pricepere si o platbanda de 50mm latime si vreo 4-5 grosime iti faci singur in cateva minute piesa aia. Iti pun eu poza ei daca nu ai de unde sa iei ca model.
Eu am ajuns la concluzia ca pe moale e cel mai bine. Se muleaza mai bine atv-ul in teren. Si setarea de fabrica pe treapta 2 e ok.
Cu un flex, putina pricepere si o platbanda de 50mm latime si vreo 4-5 grosime iti faci singur in cateva minute piesa aia. Iti pun eu poza ei daca nu ai de unde sa iei ca model.
ar fi frumos sa imi dai un model ....merci mult..chiar nu stiu cum arara.
Edited by mark, 13 January 2010 - 10:10 PM.
#4
Posted 14 January 2010 - 08:05 AM
QUOTE (d-rive @ Jan 13 2010, 09:00 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Vezi ca s-a mai discutat. Nu mai stiu unde e topicul dat il gasesti tu.
Eu am ajuns la concluzia ca pe moale e cel mai bine. Se muleaza mai bine atv-ul in teren. Si setarea de fabrica pe treapta 2 e ok.
Cu un flex, putina pricepere si o platbanda de 50mm latime si vreo 4-5 grosime iti faci singur in cateva minute piesa aia. Iti pun eu poza ei daca nu ai de unde sa iei ca model.
Eu am ajuns la concluzia ca pe moale e cel mai bine. Se muleaza mai bine atv-ul in teren. Si setarea de fabrica pe treapta 2 e ok.
Cu un flex, putina pricepere si o platbanda de 50mm latime si vreo 4-5 grosime iti faci singur in cateva minute piesa aia. Iti pun eu poza ei daca nu ai de unde sa iei ca model.
Depinde cred si din ce an e modelul lui. Ca daca e ->2007 atunci suspensia e mai moale ca la 750axi, e la fel ca la kingquadul de 700.
#5
Posted 16 January 2010 - 07:56 PM
QUOTE (d-rive @ Jan 13 2010, 09:00 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Vezi ca s-a mai discutat. Nu mai stiu unde e topicul dat il gasesti tu.
Eu am ajuns la concluzia ca pe moale e cel mai bine. Se muleaza mai bine atv-ul in teren. Si setarea de fabrica pe treapta 2 e ok.
Cu un flex, putina pricepere si o platbanda de 50mm latime si vreo 4-5 grosime iti faci singur in cateva minute piesa aia. Iti pun eu poza ei daca nu ai de unde sa iei ca model.
Eu am ajuns la concluzia ca pe moale e cel mai bine. Se muleaza mai bine atv-ul in teren. Si setarea de fabrica pe treapta 2 e ok.
Cu un flex, putina pricepere si o platbanda de 50mm latime si vreo 4-5 grosime iti faci singur in cateva minute piesa aia. Iti pun eu poza ei daca nu ai de unde sa iei ca model.
d-rive m-ai uitat cu poza? ms
#6
Posted 16 January 2010 - 11:25 PM
cheia originala se strica cam usor.....dar se gasesc de cumparat......
reglajul se face in general in functie de traseul care il abordezi....
reglajul se face in general in functie de traseul care il abordezi....
#7
Posted 17 January 2010 - 12:39 AM
cheia originala scapa repede mai ales cand vrei sa intaresti suspensia. eu dau mai intai cu un sprei degripant si folosesc un cleste din acelea mari folosite la instalatii sanitare( mox, franceza ) e mai rapid si simplu . cu chei confectionate ai sanse sa sara si iti lovesti mainile in toate fiarele pe acolo.
#8
Posted 17 January 2010 - 12:40 AM
QUOTE (mark @ Jan 16 2010, 07:56 PM) <{POST_SNAPBACK}>
d-rive m-ai uitat cu poza? ms
Nu te-am uitat dar eu sunt la Sacele. Sa ajung la cheie sa pot sa-i fac poza.
Vroiam sa-i fac o scanare pe un format A4 sa ti-o printezi direct si sa o ai la scara 1/1.
#9
Posted 08 March 2010 - 08:26 PM
Cel mai bine cum a zis undercover, cheie tip mox e muult mai usor si iti rupi mainile ca aia sigur scapa, mex a stricat doua chei ca sa ridice un pic, eu nici nu am folosito
ceva de genu am am folosit eu
ceva de genu am am folosit eu