Cum Se Schimba Vitezele?
#1
Posted 19 January 2010 - 10:00 PM
#2
Posted 19 January 2010 - 10:07 PM
cu picioru .. vitezele se schimba la fel ca la motociclete.
#3
Posted 20 January 2010 - 09:00 AM
1. trebuie sa inveti comenzile si succesiunea lor. in stanga ghidonului ai ambreiajul, in dreapta ai frana fata si acceleratia.
2. la picioare, in partea stanga ai schimbatorul de viteze si in dreapta frana de picior (frana spate).
3. apasa ambreiajul, aduci schimbatorul in pozitia neutru. trebuie sa ai pe cadran un beculet verde cu litera N pe el. cand este aprins inseamna ca e scos din viteza.
4. vitezele la quad-uri sunt: din pozitia N, prima viteza este in jos apoi urmatoarele in sus. deci, antaia in jos si urmatoarele sus.
5. intre schimbarile de viteza musai calci ambreiajul
daca nu ai inteles, imi spui. in pozitia de parcare utilajul se lasa in viteza intai. spor la treaba!
Edited by gospodarul, 20 January 2010 - 09:01 AM.
#4
Posted 21 January 2010 - 12:47 AM
1. trebuie sa inveti comenzile si succesiunea lor. in stanga ghidonului ai ambreiajul, in dreapta ai frana fata si acceleratia.
2. la picioare, in partea stanga ai schimbatorul de viteze si in dreapta frana de picior (frana spate).
3. apasa ambreiajul, aduci schimbatorul in pozitia neutru. trebuie sa ai pe cadran un beculet verde cu litera N pe el. cand este aprins inseamna ca e scos din viteza.
4. vitezele la quad-uri sunt: din pozitia N, prima viteza este in jos apoi urmatoarele in sus. deci, antaia in jos si urmatoarele sus.
5. intre schimbarile de viteza musai calci ambreiajul
daca nu ai inteles, imi spui. in pozitia de parcare utilajul se lasa in viteza intai. spor la treaba!
a avut dreptate colegul CU PICIORUL,dar eu nu inteleg ce nu stii,ca vad ca nu ai omis nimic.
#5
Posted 21 January 2010 - 07:17 PM
#6
Posted 21 January 2010 - 10:42 PM
Maneta aia din stanga se strange doar la pornire, in rest schimbi la "ureche" si cu speranta ca nimeresti din prima o viteza convenabila.
Da, mai bine furi si tu unul cu CVT, ai mai multe sanse sa pleci cu el fara sa te prinda...
Just kidding!
#7
Posted 22 January 2010 - 12:16 AM
#8
Posted 22 January 2010 - 12:17 AM
@twinki, vezi ca glumim. Mai intra si tu si zi ceva.
#9
Posted 22 January 2010 - 08:18 AM
Under, esti de belea. ce inveti tu copilul ??
COPILE, FII ATENT. FACI INTOCMAI CUM TI-AM SCRIS MAI SUS, nu altfel, da?? Colegii glumesc, da?!
Fatcat, sfatul tau e bun la incepatori ca sa rupa cutia si ambreiajul. Asta e faza pt stilati... Trebuie sa asculti cum iti canta motorul... si cand ajunge la nota LA...sau SI... II DAI LA NAS!!!! Bineinteles , si tu glumeai, numai sa inteleaga si juniorul!
#10
Posted 22 January 2010 - 09:17 AM
Nu glumeam absolut deloc!
#11
Posted 22 January 2010 - 09:33 AM
Nu glumeam absolut deloc!
Si cand schimbi intr-o viteza inferioara, pe o panta noroiosa, tot fara ambreiaj sa-i dea??
#12
Posted 22 January 2010 - 10:12 AM
#13
Posted 22 January 2010 - 02:50 PM
#14
Posted 22 January 2010 - 07:35 PM
da,deci asa mi se pare cel mai ok,sper sa plec lin=))ce caterinca:))deci sigur plec lin da?)
ok partea cu ambreajul si vitezele am inteles-o,o sa fac cum a zis baiatul de mai sus:))si la rodaj ce recomandati pentru bashan,adica o sa il iau nou,dar vreau sa stiu sa ii schimb uleiul din prima?ce sa fac cu el sa previn ''surprizele'',cum sa ii fac rodajul ca o sa imi vina cam greu sa merg cu 30:))
Edited by twinki, 22 January 2010 - 07:38 PM.
#15
Posted 22 January 2010 - 07:46 PM
Uleiul si restul le faci conform cu manualul de intretinere al jucariei.
#16
Posted 22 January 2010 - 10:05 PM
#17
Posted 23 January 2010 - 07:53 PM
O fi el bashan, adica chinezesc, asa ca ma indoiesc ca vine cu uleiul jegos in motor. In fine, daca e asa, il dai jos, pui ulei conform specificatiilor (schimbi si filtrul atunci, sa fii sigur, ca oricum au facut galbejitii ceva ture cu el, pe banc.. ) si in rodaj cu el.
Atentie la intervalul de schimb, sa il faci la timp.
E bine, pentru siguranta ta, sa verifici si nivelul de ulei in grup inainte de a-l roda. Doar asa...sa fii sigur ca are!
Edited by gospodarul, 23 January 2010 - 07:55 PM.
#18
Posted 23 January 2010 - 09:02 PM
#19
Posted 24 January 2010 - 02:00 PM
#20
Posted 24 January 2010 - 07:38 PM
ca un ex propietar de bashan sunt in masura sa ti dau niste sfaturi. schimba uleiul ca e de tot kkt ul. ala de transmisie din grup mai e cum mai e. dar il poti schimba si pe ala. strange toate suruburile absolut altfel o sa le cauti cu magnetul prin iarba..sau zapada..dupa caz. eu asa am facut.nu prera tare ca sunt dintr un material slabut. cutia de viteze mergea relativ ok.regleaza cursa moarta a ambreajului s afie cat mai mica si asa nu debreiaza extraordinar. sghimba tot timpul treapta corespunzatoare chiar daca e enervant cateodata,patinarea si fortarea ambreajului duce la uzura acelor discuri din textolit destul de rapid, dealtfel destul de ieftin si simplu de schimbat. . altceva..mai intreaba.