in sfarsit am gasit pe cineva care poate sa imi raspunda,zimi si mie te rog cum i-ai facut rodajul,ar fi bine sa il limitez la 50 sa ma abtin sa ii dau blana?deci sfatul tau ar fi sa ii schimb uleiurile cum il iau,si sa strang suruburile,sa reglez relantiul(cam la cat ar trebui sa fie pus),cum adica sa reglez ''cursa moarta'',si prin schimbul treptei te referi la schimbul vitezei nu?ce zici e ok daca ii fac rodajul pe strada?
Cum Se Schimba Vitezele?
Started by
twinki
, Jan 19 2010 10:00 PM
29 replies to this topic
#21
Posted 24 January 2010 - 07:45 PM
#22
Posted 25 January 2010 - 04:44 PM
haide deep zi ceva:Draspunde-mi si mie te rog:p
#23
Posted 25 January 2010 - 06:57 PM
QUOTE (twinki @ Jan 24 2010, 07:45 PM) <{POST_SNAPBACK}>
in sfarsit am gasit pe cineva care poate sa imi raspunda,zimi si mie te rog cum i-ai facut rodajul,ar fi bine sa il limitez la 50 sa ma abtin sa ii dau blana?deci sfatul tau ar fi sa ii schimb uleiurile cum il iau,si sa strang suruburile,sa reglez relantiul(cam la cat ar trebui sa fie pus),cum adica sa reglez ''cursa moarta'',si prin schimbul treptei te referi la schimbul vitezei nu?ce zici e ok daca ii fac rodajul pe strada?
salut din nou. nu depasi 50 de km/ora.daca nu te poti abtine ai un surub la pargia de acceleratie care ai limiteaza cursa. regleaza de acolo. e bine pe srada,asiguri un mers mai fluent al motorului. in ceea ce priveste turatia de relanti regleaz o cat mai jos posibil dar sa ai mers rotund si motorul sa raspunda bine la acceleratie. daca il reglezi prea jos nu e promt si are o mica ezitare la acceleratii bruste.nu tura motorul prosteste in gol si mai ales dimineata f usor cu acceleratia pana isi trage ulei cateva secunde.daca nu obtii relanti stabil verifica etansietatile galeriei de admisie. vezi cxa motorul nu are protectie la supra turatii asa ca..usor cu gazul..
cursa moarta a ambreiajului este acel joc al manetei care se regleaza de jos,de unde se prinde cablul de parghia care intra in carcasa motorului. trebuie sa aiba putin joc maneta.asta era ideea.
#24
Posted 25 January 2010 - 07:59 PM
si imi poti zice te rog unde se afla uleiul din diferentiale?pot sa il schimb eu singur sau trebuie la mecanic,e complicat?
#25
Posted 25 January 2010 - 09:25 PM
Nu ai manualul de utilizare?
Scrie totul acolo.
Eventual intreaba l pe goagle.
Scrie totul acolo.
Eventual intreaba l pe goagle.
#26
Posted 25 January 2010 - 11:11 PM
da dar preferam sa intreb pe cineva care a mai avut si are experienta:D
#27
Posted 26 January 2010 - 08:21 PM
deep mai da si tu un semn:D
#28
Posted 27 January 2010 - 12:00 PM
QUOTE (twinki @ Jan 26 2010, 08:21 PM) <{POST_SNAPBACK}>
deep mai da si tu un semn:D
ai un singur diferential. cel din spate are un surub dedesupt de golire. si unul la mijloc de umplere.tot ala e si de nivel.torni pana incepe sa curga p acolo. cauta ulei de transmisie 75w90. cutia de viteze se unge cu uleiul din motor.asta in caz ca vroiai sa schimbi si acolo ceva.
#29
Posted 27 January 2010 - 12:00 PM
QUOTE (deep dark @ Jan 27 2010, 12:00 PM) <{POST_SNAPBACK}>
ai un singur diferential. cel din spate are un surub dedesupt de golire. si unul la mijloc de umplere.tot ala e si de nivel.torni pana incepe sa curga p acolo. dupa ce in prealabil l ai pus inapoi pe cel de golire. cauta ulei de transmisie 75w90. cutia de viteze se unge cu uleiul din motor.asta in caz ca vroiai sa schimbi si acolo ceva.
#30
Posted 27 January 2010 - 01:36 PM
ok mi-ai raspuns la toate intrebarile,cand o sa il iau o sa fiu cat de cat pregatit,o sa mai postez daca am intrebari,ms mult tuturor:D