Linhai- Trage Greu Cand E Frig
#1
Posted 20 January 2010 - 06:38 PM
Mi-am luat si eu un Aniversar de aici de pe forum si bineinteles ca am o problema.
Problema a aparut de Craciun cand am fost cu atv-ul la munte, eu stand la malul marii. Tragea foarte greu si pe 4*4 si pe 4*2 pe high iar din cand in cand se oprea in mers de parca numai avea benzina. Dupa mai multe incercari pornea din nou dar la la fel de prost tragea. Am zis ca e de la aerul de munte de trage mai greu si l-am lasat in pace.
Cand am ajuns acasa (langa Mangalia) a inceput sa traga mai bine, ca atunci cand am plecat.
Faza e ca de 2 zile a nins foarte mult si la noi si temp sunt de -5 grade si a inceput sa mearga la fel de prost cum mergea la munte, deci am concluzionat ca nu are treaba cu aerul de munte (mai rarefiat) ci cu temp scazute.
Mentionez ca are bujie Ngk Iridium, uleiuri schimbate, variatorul arata bine, filtre verificate, are cam 3500 de km , eu l-am luat pe la 2800.
Daca are cineva vreo idee ce poate sa aiba, ca ma dispera. Vad Linhai-uri care merg mult mai tare deci nu e de vina brand-ul.
Multumesc.
#2
Posted 20 January 2010 - 07:08 PM
#3
Posted 20 January 2010 - 08:26 PM
Bafta.
#4
Posted 20 January 2010 - 08:41 PM
Carburatorul l-am dat ieri jos si era curat.
Numai cand e frig tage greu. Nu urca in ture, iar la deal da sa moara. Prinde maxim 40 km/h cu 4500rpm (aproximativ)
#5
Posted 20 January 2010 - 08:51 PM
#6
Posted 20 January 2010 - 10:44 PM
In gol ti se tureaza la 7500 Rpm ? sau si daca este pe liber nu sare de 4500 ?
#7
Posted 21 January 2010 - 10:42 AM
#8
Posted 21 January 2010 - 01:02 PM
Daca poti sa pui un carton ceva in fata carburatorului ar fi excelent.
#9
Posted 21 January 2010 - 08:40 PM
Ori ai vre`un dop de gheata pe undeva ... ori ai benzina proasta ... ori ai carburatorul infundat.
Edited by oakyz, 21 January 2010 - 08:40 PM.
#10
Posted 21 January 2010 - 08:51 PM
In gol ti se tureaza la 7500 Rpm ? sau si daca este pe liber nu sare de 4500 ?
In gol se tureaza la maxim.
V-am zis cand m-am intors de la munte si la noi era mai cald (peste 0) isi revenise.
Acum cand a dat frigul si la noi, iarasi nu merge. Eu cred ca totusi e din reglajul din carb. Azi am inchis surubul de aer de tot apoi am inceput sa-l desfac cate o tura, pana la vreo 3 ture. Zvacneste mai bine dar se plafoneaza pe la 5000rpm si ceva. In seara asta erau cam -10grade.
O sa vedeti cand o sa se incalzeasca o sa va zic ca numai are nimika. Deci toata treaba e cand e frig afara. E prima mea iarna cu el si ma seaca ca moare cand da din greu.
Multumesc pt raspunsuri
#11
Posted 21 January 2010 - 09:50 PM
#12
Posted 21 January 2010 - 09:56 PM
#13
Posted 22 January 2010 - 08:44 AM
Pe de alta parte daca s-a udat fisa si a inghetat apa in ea ...iar nu e bine ca nu mai da scanteie buna.
Cat despre carburator ...ia un sprai si da pe unde trage aer cat e pornit ...accelerand. La mine a mers.
O zi l-am dezghetat desfundat cu apa calda etc.
Daca reusesti sa-l tii ponit sa se incalzeasca motorul e perfect, o sa reusesti ...mai naspa e cand moare motorul.
Edited by otto_csm, 22 January 2010 - 08:45 AM.
#14
Posted 23 January 2010 - 07:41 PM
Edited by morarul, 23 January 2010 - 07:43 PM.
#15
Posted 23 January 2010 - 08:01 PM
Mi-am luat si eu un Aniversar de aici de pe forum si bineinteles ca am o problema.
Problema a aparut de Craciun cand am fost cu atv-ul la munte, eu stand la malul marii. Tragea foarte greu si pe 4*4 si pe 4*2 pe high iar din cand in cand se oprea in mers de parca numai avea benzina. Dupa mai multe incercari pornea din nou dar la la fel de prost tragea. Am zis ca e de la aerul de munte de trage mai greu si l-am lasat in pace.
Cand am ajuns acasa (langa Mangalia) a inceput sa traga mai bine, ca atunci cand am plecat.
Faza e ca de 2 zile a nins foarte mult si la noi si temp sunt de -5 grade si a inceput sa mearga la fel de prost cum mergea la munte, deci am concluzionat ca nu are treaba cu aerul de munte (mai rarefiat) ci cu temp scazute.
Mentionez ca are bujie Ngk Iridium, uleiuri schimbate, variatorul arata bine, filtre verificate, are cam 3500 de km , eu l-am luat pe la 2800.
Daca are cineva vreo idee ce poate sa aiba, ca ma dispera. Vad Linhai-uri care merg mult mai tare deci nu e de vina brand-ul.
Multumesc.
eu am patit asa si i-am deschis putin busonul si nu am mai avut probleme
se alimenteaza prin cadere si citeodata se mai face vid in rezervor
poate de la frig sa faca treaba asta
succes
#16
Posted 24 January 2010 - 12:52 PM
Eu pun Valvoline 10-40 4T ... si este fix cumparat de la un magazin AUTO ... am o vaga impresie ca face aceelasi lucru cu MOTUL care costa de 3 ori mai mult litrul. La fel si in grupuri ... Valvoline 80-90 ... ulei de transmisie care este cumparat tot de la un magazin auto ... si costa de vre`o 3 ori mai putin ca cel pentru "ATV".
Eu sunt de parerea ca Valvoline este foarte bun pentru masina ... deci sunt convins ca este foarte bun si pentru un ATV.