Sal,
am rugamintea ca cei care au asa ceva, sa-mi raspunda, daca binevoiesc, la urmatoarele intrebari (asta penca m-as incumeta sa-mi iau si eu unul, parca):
1. Cat consuma?
2. Cati km au cu el si ce probleme au avut?
3. La cati km au fost nevoiti sa schimbe cauciucurile?
4. Stiu vreo modalitate de a scoate limitarile de pe varianta inmatriculabila?
5. Cat sunt de multumiti de el? Merita?
6. Daca mai e ceva de mentionat, eventual raspunsuri la intrebari pe care nu mi-a dat prin cap sa le pun.
Bafta,
Matteo
![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/53c4f3810d160d87dee0fe6cdd754f33?s=100&d=https%3A%2F%2Fwww.atvforum.ro%2F%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fwt_blue%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Suzi King Quad
Started by
matteo_tgv
, Mar 21 2007 11:01 PM
5 replies to this topic
#1
Posted 21 March 2007 - 11:01 PM
#2
Posted 22 March 2007 - 03:53 PM
1. mie imi consuma minim 10%(depinde cum mergi cu el)
2.2000km....fara probleme!
3.p la 3000 ar cam trebuii sa iti schimbi cauciucuriledepinde cum mergi(plecari si altele...
) si p unde(asfalt sau OFFROAD) (eu am mers cu el si pe asfalt si pe offroad, am 2100km si le mai tin vara asta dupa care cumpar altele..
4.mie mi l-a delimitat cel de la care l-am cumparat(are un surub in spatele acceleratie de pe ghidon, si unul p la partea mecanica...p la carburator cred ca...)
5. FOARTE MULTUMIT
6. de mentionat ar mai fii doar k trebuie sa ii schimbi filtrul de aer...etc. s-a mai disutat p un alt topic!
2.2000km....fara probleme!
![bike.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/bike.gif)
![biggrin.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/biggrin.gif)
3.p la 3000 ar cam trebuii sa iti schimbi cauciucuriledepinde cum mergi(plecari si altele...
![tongue.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/tongue.gif)
4.mie mi l-a delimitat cel de la care l-am cumparat(are un surub in spatele acceleratie de pe ghidon, si unul p la partea mecanica...p la carburator cred ca...)
5. FOARTE MULTUMIT
![thumbup.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/thumbup.gif)
6. de mentionat ar mai fii doar k trebuie sa ii schimbi filtrul de aer...etc. s-a mai disutat p un alt topic!
![tabletalk.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/tabletalk.gif)
![band.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/band.gif)
#3
Posted 22 March 2007 - 04:46 PM
Vlade,din fericire n-re carburator
![band.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/band.gif)
#4
Posted 22 March 2007 - 04:51 PM
QUOTE (revo @ Mar 22 2007, 04:46 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Vlade,din fericire n-re carburator ![band.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/band.gif)
![band.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/band.gif)
Acum al tau acum nu are nici carburator nici injectie ??????
![hysterical.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/hysterical.gif)
#5
Posted 22 March 2007 - 05:14 PM
![clap.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/clap.gif)
![band.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/band.gif)
#6
Posted 22 March 2007 - 06:13 PM
QUOTE (revo @ Mar 22 2007, 04:46 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Vlade,din fericire n-re carburator ![band.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/band.gif)
![band.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/band.gif)
eram obisnuit cu carburatorul deoarece am avut multe scutere
![scooter.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/scooter.gif)
da in fine...mai are unul p la partea mecanica
![thumbsup.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/thumbsup.gif)