Jump to content



Photo

800efi Xt


  • This topic is locked This topic is locked
48 replies to this topic

#1 ispt17

ispt17

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 44 posts
  • Gender:Male
  • Location:vancouver
  • Nume real:ADRIAN
  • Telefon:7788624778
  • Marca ATV:NU AM

Posted 11 March 2010 - 08:34 AM

Vrea primadata sa va multumesc tuturor care m-ati ajutata cu informati .
Astazi sunt fericitul posesor al unui CanAM Outlander 800EFI XT MAX l-am cumparat de la cineva care l-a cumparat in 2009 sep3 si are 25 ore
O sa postez poze dupa ce o sa fac cateva

Toate cele bune
Sambata mergem sa-l incercam deabinelea
  • 0

#2 Bibi

Bibi

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,052 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:Bibi
  • Telefon:07224x4fun
  • Marca ATV:Suzuki kingquad 750
  • Numar ATV:bib

Posted 11 March 2010 - 10:26 AM

sa-l chinui cu placere
  • 0

#3 gospodarul

gospodarul

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 551 posts
  • Gender:Male
  • Location:TG. NEAMT
  • Nume real:precupeanu constantin
  • Telefon:0744/289664
  • Marca ATV:suzuki kingquad
  • Numar ATV:B 57 XCE

Posted 11 March 2010 - 11:52 AM

Sa il folosesti sanatos si fara incidente! thumbsup.gif

'' RIDE FAST, BUT RIDE SAFE! "

Edited by gospodarul, 11 March 2010 - 11:52 AM.

  • 0

#4 ispt17

ispt17

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 44 posts
  • Gender:Male
  • Location:vancouver
  • Nume real:ADRIAN
  • Telefon:7788624778
  • Marca ATV:NU AM

Posted 11 March 2010 - 06:15 PM

ma ajuta cineva de unde pot sa fac rost de un manual de reparatie ?
thx
  • 0

#5 cortez222

cortez222

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:sabo marian
  • Telefon:0760286171
  • Marca ATV:can am
  • Numar ATV:galben

Posted 12 March 2010 - 08:59 AM

QUOTE (ispt17 @ Mar 11 2010, 04:15 PM) <{POST_SNAPBACK}>
ma ajuta cineva de unde pot sa fac rost de un manual de reparatie ?
thx

dupa EBAY.
  • 0

#6 ispt17

ispt17

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 44 posts
  • Gender:Male
  • Location:vancouver
  • Nume real:ADRIAN
  • Telefon:7788624778
  • Marca ATV:NU AM

Posted 12 March 2010 - 09:34 AM

Stiu poate ca sa scris despre ce vreau eu sa intreb dar am tot cauta si nimic

Sorry daca trebui sa repetati dar aveti rabdare cu cei noi ca sunt mai confuzi

1. Am acest model de cateva zile Outlander Max 800R EFI XT 2009 si zice ca are pe site oficial al canam-mului DPS si ca se selecteza de la MIN la MAX apasand override butonul galben dar...nimic nu vad pe LCD

2. Cam cate ore sau km merge cu un plin de rezervor?

3. Cum ar fi mai indicat sa folosesc 4w sau 2w? ca sa nu fie solicitat ma gandesc ca 4w e mai bine

4. e sanatos pentru motor sa schimb filtrul de aer de la cel oricinal la un K&N ? Si nu ma refer numai ca primeste in plus putere dar sa fie si safe pentru ATV

MUltumesc pentru cei care au sa imi raspunda cu rabdare...smile.gif
  • 0

#7 crinu

crinu

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,378 posts
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Nume real:DANU CRINU
  • Telefon:0722 Generalu
  • Marca ATV:BOMBARDIER 800
  • Numar ATV: SCARFACE

Posted 12 March 2010 - 10:11 AM

QUOTE (ispt17 @ Mar 11 2010, 06:15 PM) <{POST_SNAPBACK}>
ma ajuta cineva de unde pot sa fac rost de un manual de reparatie ?
thx



..felicitari pentru alegere,la asa atv-eu nu trebuie manual de reparatie....e prea bun!!!!!!doar reviziile facute la timp, la un anumit timp cu ore de functionare.
  • 0

#8 deep dark

deep dark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 336 posts
  • Gender:Male
  • Location:piatra neamt
  • Nume real:cristi
  • Telefon:0740860374
  • Marca ATV:am dat kawa...in cautare de urs

Posted 12 March 2010 - 10:47 AM

QUOTE (ispt17 @ Mar 12 2010, 09:34 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Stiu poate ca sa scris despre ce vreau eu sa intreb dar am tot cauta si nimic

Sorry daca trebui sa repetati dar aveti rabdare cu cei noi ca sunt mai confuzi

1. Am acest model de cateva zile Outlander Max 800R EFI XT 2009 si zice ca are pe site oficial al canam-mului DPS si ca se selecteza de la MIN la MAX apasand override butonul galben dar...nimic nu vad pe LCD

2. Cam cate ore sau km merge cu un plin de rezervor?

3. Cum ar fi mai indicat sa folosesc 4w sau 2w? ca sa nu fie solicitat ma gandesc ca 4w e mai bine

4. e sanatos pentru motor sa schimb filtrul de aer de la cel oricinal la un K&N ? Si nu ma refer numai ca primeste in plus putere dar sa fie si safe pentru ATV

MUltumesc pentru cei care au sa imi raspunda cu rabdare...smile.gif

1. nu am avut nu pot sa ti raspund la asta
2.depinde pe unde te dai si cum. poti merge 50 de km sau 150
3.folosesti 4x4 doar unde este nevoie-urcari grele,coborari in frana de motor sau noroaie deosebite. la fel si blocarea diferentialului. in rest 4x2. cruti cureaua,motorul si benzina din rezervor.
4.nu ti pune K N. prestatia motorului se modifica intradevar,dar absoarbe si praf care e nociv. un twin air a fi mai indicat daca vrei filtru sport.desi la cata putere are motorul tau..mai bine niste tobe sa sune frumos.
  • 0

#9 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 12 March 2010 - 11:00 AM

QUOTE
.mai bine niste tobe sa sune frumos.


Da' nu se poate unele care sa sune incet? smile.gif
  • 0

#10 Andrei

Andrei

    Profesionist

  • Importator ATV
  • PipPipPipPip
  • 317 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:RZR XP 1000

Posted 12 March 2010 - 12:28 PM

QUOTE (richelieu @ Mar 12 2010, 11:00 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Da' nu se poate unele care sa sune incet? smile.gif



Chiar zicea ca vrea sa foloseasca la vanatoare daca nu ma insel... Silencer atunci smile.gif
  • 0

#11 deep dark

deep dark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 336 posts
  • Gender:Male
  • Location:piatra neamt
  • Nume real:cristi
  • Telefon:0740860374
  • Marca ATV:am dat kawa...in cautare de urs

Posted 12 March 2010 - 03:29 PM

QUOTE (Andrei @ Mar 12 2010, 12:28 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Chiar zicea ca vrea sa foloseasca la vanatoare daca nu ma insel... Silencer atunci smile.gif

nu am fost atent la asta.scuze. atunci..silencer
  • 0

#12 ispt17

ispt17

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 44 posts
  • Gender:Male
  • Location:vancouver
  • Nume real:ADRIAN
  • Telefon:7788624778
  • Marca ATV:NU AM

Posted 12 March 2010 - 06:56 PM

QUOTE (deep dark @ Mar 12 2010, 02:47 AM) <{POST_SNAPBACK}>
1. nu am avut nu pot sa ti raspund la asta
2.depinde pe unde te dai si cum. poti merge 50 de km sau 150
3.folosesti 4x4 doar unde este nevoie-urcari grele,coborari in frana de motor sau noroaie deosebite. la fel si blocarea diferentialului. in rest 4x2. cruti cureaua,motorul si benzina din rezervor.
4.nu ti pune K N. prestatia motorului se modifica intradevar,dar absoarbe si praf care e nociv. un twin air a fi mai indicat daca vrei filtru sport.desi la cata putere are motorul tau..mai bine niste tobe sa sune frumos.


multumesc mult de raspuns

deci la punctul 2 - o sa fie folosit mult prin padure, nu as avea inima sa-l bag in noroi pana in gat si sal turez de sa-i sara capacele

3. blocarea diferentiarului? ar trebui sa am un buton pentru asa ceva, am inteles ca 4x4 il voi folosi cand - urc dealuri , coborari, doua persoane ?, sau cand sunt impodmolit..

4. deci acest twin air e mai bun la fitrare ca si cel din fabrica? si are un priten un yamaha 660 si la fitru de air pune ceva ulei pe el..eu ar trebui?

Da eu vrea sal folosesc pentru hunting deci nu am nevoi de sunet prea mare si daca schimb toba poate ca va deveni mai galagios.

thx
  • 0

#13 ispt17

ispt17

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 44 posts
  • Gender:Male
  • Location:vancouver
  • Nume real:ADRIAN
  • Telefon:7788624778
  • Marca ATV:NU AM

Posted 12 March 2010 - 07:18 PM

am uita o intrebare cat aer sa pun in roti ?
  • 0

#14 deep dark

deep dark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 336 posts
  • Gender:Male
  • Location:piatra neamt
  • Nume real:cristi
  • Telefon:0740860374
  • Marca ATV:am dat kawa...in cautare de urs

Posted 12 March 2010 - 08:13 PM

in roti ..depinde pe ce suprafete rulezi. si ce pneuri ai. daca rulezi pe suprafete uscate cam 0,5 bari. vezi ca nu faci fata..scazi presiunea.e regula . scazutul presiunii e direct proportional cu aderenta crescuta.in orice situatie.
2. motorul tau nici nu trebuie turat prosteste. are destula putere si cuplu si la turatii mai joase. plus ca turatiile mari sunt echivalente cu putere f mare la motorul tau si treb sa stii cum sa o tii in frau sa nu ti l pui in cap. ar fi destul de dureros.. hysterical.gif
3. cobori in 4x4 cu atat mai mult ca ai 2 pers pe el. adoua persoana afecteaza destul d emult stabiulitatea si manevrabiulitatea oricarui atv,chiar daca e facut pt 2 pers. daca e uscat si ai presiunea potrivita o sa vezi ca urci si in 4x2 fara nici o problema.dar la coborare sa fol 4x4.ajuta f f mult. daca cobori tare,cobori in LOW.
4.e bun la filtrare. nu stiu daca exact ca cel de fabrica. si pe cel original se pune acel ulei. pt retinerea prafului. vine cu filtrul un kit de spalare- gresare. e f simplu.
  • 0

#15 atvflaviu

atvflaviu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 51 posts
  • Nume real:flaviu
  • Telefon:0757124675
  • Marca ATV:Can am renegade 800
  • Numar ATV:cj-30-TNA

Posted 12 March 2010 - 08:32 PM

QUOTE (deep dark @ Mar 12 2010, 08:13 PM) <{POST_SNAPBACK}>
in roti ..depinde pe ce suprafete rulezi. si ce pneuri ai. daca rulezi pe suprafete uscate cam 0,5 bari. vezi ca nu faci fata..scazi presiunea.e regula . scazutul presiunii e direct proportional cu aderenta crescuta.in orice situatie.
2. motorul tau nici nu trebuie turat prosteste. are destula putere si cuplu si la turatii mai joase. plus ca turatiile mari sunt echivalente cu putere f mare la motorul tau si treb sa stii cum sa o tii in frau sa nu ti l pui in cap. ar fi destul de dureros.. hysterical.gif
3. cobori in 4x4 cu atat mai mult ca ai 2 pers pe el. adoua persoana afecteaza destul d emult stabiulitatea si manevrabiulitatea oricarui atv,chiar daca e facut pt 2 pers. daca e uscat si ai presiunea potrivita o sa vezi ca urci si in 4x2 fara nici o problema.dar la coborare sa fol 4x4.ajuta f f mult. daca cobori tare,cobori in LOW.
4.e bun la filtrare. nu stiu daca exact ca cel de fabrica. si pe cel original se pune acel ulei. pt retinerea prafului. vine cu filtrul un kit de spalare- gresare. e f simplu.


Diferentialu se acitveaza automat,,evident daka cuplezi 4x4.
  • 0

#16 deep dark

deep dark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 336 posts
  • Gender:Male
  • Location:piatra neamt
  • Nume real:cristi
  • Telefon:0740860374
  • Marca ATV:am dat kawa...in cautare de urs

Posted 13 March 2010 - 02:52 AM

QUOTE (atvflaviu @ Mar 12 2010, 08:32 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Diferentialu se acitveaza automat,,evident daka cuplezi 4x4.

da,uitasem ca la brp e automat.na,daca am kawa... rolleyes.gif
  • 0

#17 Bibi

Bibi

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,052 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:Bibi
  • Telefon:07224x4fun
  • Marca ATV:Suzuki kingquad 750
  • Numar ATV:bib

Posted 13 March 2010 - 11:05 AM

mare grija cu turnatu uleiului in filtru de aer.. nu stiu cum e cel original si daca se pune si pe acela dar la twin air si k&n trebuie dupa ce se spala, si NU trebuie inecat in ulei ca o sa se scurga si cine stie pe unde ajunge (discovery2007 ia pus pana a intrat in admisie) cel mai bine cititi instructiunile de spalare si ungere
  • 0

#18 deep dark

deep dark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 336 posts
  • Gender:Male
  • Location:piatra neamt
  • Nume real:cristi
  • Telefon:0740860374
  • Marca ATV:am dat kawa...in cautare de urs

Posted 13 March 2010 - 04:40 PM

QUOTE (Bibi @ Mar 13 2010, 11:05 AM) <{POST_SNAPBACK}>
mare grija cu turnatu uleiului in filtru de aer.. nu stiu cum e cel original si daca se pune si pe acela dar la twin air si k&n trebuie dupa ce se spala, si NU trebuie inecat in ulei ca o sa se scurga si cine stie pe unde ajunge (discovery2007 ia pus pana a intrat in admisie) cel mai bine cititi instructiunile de spalare si ungere

nu "toarna" . se umezeste bine apoi surplusul se absoarbe cu un prosp de hartie prin presare. are in instructiunile filtrului probabil procedura. daca e in exces obtureaza fluxul de aer. si chiar daca ar ajunge ceva in admisie... sa stii ca nu e o mare problema.
  • 0

#19 ispt17

ispt17

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 44 posts
  • Gender:Male
  • Location:vancouver
  • Nume real:ADRIAN
  • Telefon:7788624778
  • Marca ATV:NU AM

Posted 14 March 2010 - 09:43 PM

Va multumesc pentru raspunsuri

Primul excursie si primele probleme sad.gif

1 . Winch nu se mai aduna

2. La un momendat mi-a aprut pe display LO BATT

3. si cel mai dureros mi sa aprins check engine cu mesajul LIMP HOME am oprit motorul l-am reporni si a disparut m-ammai dat vreo 4-6 ore dar nu a m-ai aparut
  • 0

#20 deep dark

deep dark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 336 posts
  • Gender:Male
  • Location:piatra neamt
  • Nume real:cristi
  • Telefon:0740860374
  • Marca ATV:am dat kawa...in cautare de urs

Posted 15 March 2010 - 09:59 AM

QUOTE (ispt17 @ Mar 14 2010, 09:43 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Va multumesc pentru raspunsuri

Primul excursie si primele probleme sad.gif

1 . Winch nu se mai aduna

2. La un momendat mi-a aprut pe display LO BATT

3. si cel mai dureros mi sa aprins check engine cu mesajul LIMP HOME am oprit motorul l-am reporni si a disparut m-ammai dat vreo 4-6 ore dar nu a m-ai aparut

winch ul nu e vina atv ului. low batt apare cand il folosesti excesiv, e normal. chestia cu limp mode este un mod de funct a motorului in avarie, nu pot sa ti spun daca are legatura cu suprasolicitarea batariei. vezi totusi s anu fie vreun scurt la troliu sau la instalatia lui.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto