800efi Xt
#1
Posted 11 March 2010 - 08:34 AM
Astazi sunt fericitul posesor al unui CanAM Outlander 800EFI XT MAX l-am cumparat de la cineva care l-a cumparat in 2009 sep3 si are 25 ore
O sa postez poze dupa ce o sa fac cateva
Toate cele bune
Sambata mergem sa-l incercam deabinelea
#2
Posted 11 March 2010 - 10:26 AM
#3
Posted 11 March 2010 - 11:52 AM
Edited by gospodarul, 11 March 2010 - 11:52 AM.
#4
Posted 11 March 2010 - 06:15 PM
thx
#5
Posted 12 March 2010 - 08:59 AM
thx
dupa EBAY.
#6
Posted 12 March 2010 - 09:34 AM
Sorry daca trebui sa repetati dar aveti rabdare cu cei noi ca sunt mai confuzi
1. Am acest model de cateva zile Outlander Max 800R EFI XT 2009 si zice ca are pe site oficial al canam-mului DPS si ca se selecteza de la MIN la MAX apasand override butonul galben dar...nimic nu vad pe LCD
2. Cam cate ore sau km merge cu un plin de rezervor?
3. Cum ar fi mai indicat sa folosesc 4w sau 2w? ca sa nu fie solicitat ma gandesc ca 4w e mai bine
4. e sanatos pentru motor sa schimb filtrul de aer de la cel oricinal la un K&N ? Si nu ma refer numai ca primeste in plus putere dar sa fie si safe pentru ATV
MUltumesc pentru cei care au sa imi raspunda cu rabdare...
#7
Posted 12 March 2010 - 10:11 AM
thx
..felicitari pentru alegere,la asa atv-eu nu trebuie manual de reparatie....e prea bun!!!!!!doar reviziile facute la timp, la un anumit timp cu ore de functionare.
#8
Posted 12 March 2010 - 10:47 AM
Sorry daca trebui sa repetati dar aveti rabdare cu cei noi ca sunt mai confuzi
1. Am acest model de cateva zile Outlander Max 800R EFI XT 2009 si zice ca are pe site oficial al canam-mului DPS si ca se selecteza de la MIN la MAX apasand override butonul galben dar...nimic nu vad pe LCD
2. Cam cate ore sau km merge cu un plin de rezervor?
3. Cum ar fi mai indicat sa folosesc 4w sau 2w? ca sa nu fie solicitat ma gandesc ca 4w e mai bine
4. e sanatos pentru motor sa schimb filtrul de aer de la cel oricinal la un K&N ? Si nu ma refer numai ca primeste in plus putere dar sa fie si safe pentru ATV
MUltumesc pentru cei care au sa imi raspunda cu rabdare...
1. nu am avut nu pot sa ti raspund la asta
2.depinde pe unde te dai si cum. poti merge 50 de km sau 150
3.folosesti 4x4 doar unde este nevoie-urcari grele,coborari in frana de motor sau noroaie deosebite. la fel si blocarea diferentialului. in rest 4x2. cruti cureaua,motorul si benzina din rezervor.
4.nu ti pune K N. prestatia motorului se modifica intradevar,dar absoarbe si praf care e nociv. un twin air a fi mai indicat daca vrei filtru sport.desi la cata putere are motorul tau..mai bine niste tobe sa sune frumos.
#9
Posted 12 March 2010 - 11:00 AM
Da' nu se poate unele care sa sune incet?
#10
Posted 12 March 2010 - 12:28 PM
Chiar zicea ca vrea sa foloseasca la vanatoare daca nu ma insel... Silencer atunci
#11
Posted 12 March 2010 - 03:29 PM
nu am fost atent la asta.scuze. atunci..silencer
#12
Posted 12 March 2010 - 06:56 PM
2.depinde pe unde te dai si cum. poti merge 50 de km sau 150
3.folosesti 4x4 doar unde este nevoie-urcari grele,coborari in frana de motor sau noroaie deosebite. la fel si blocarea diferentialului. in rest 4x2. cruti cureaua,motorul si benzina din rezervor.
4.nu ti pune K N. prestatia motorului se modifica intradevar,dar absoarbe si praf care e nociv. un twin air a fi mai indicat daca vrei filtru sport.desi la cata putere are motorul tau..mai bine niste tobe sa sune frumos.
multumesc mult de raspuns
deci la punctul 2 - o sa fie folosit mult prin padure, nu as avea inima sa-l bag in noroi pana in gat si sal turez de sa-i sara capacele
3. blocarea diferentiarului? ar trebui sa am un buton pentru asa ceva, am inteles ca 4x4 il voi folosi cand - urc dealuri , coborari, doua persoane ?, sau cand sunt impodmolit..
4. deci acest twin air e mai bun la fitrare ca si cel din fabrica? si are un priten un yamaha 660 si la fitru de air pune ceva ulei pe el..eu ar trebui?
Da eu vrea sal folosesc pentru hunting deci nu am nevoi de sunet prea mare si daca schimb toba poate ca va deveni mai galagios.
thx
#13
Posted 12 March 2010 - 07:18 PM
#14
Posted 12 March 2010 - 08:13 PM
2. motorul tau nici nu trebuie turat prosteste. are destula putere si cuplu si la turatii mai joase. plus ca turatiile mari sunt echivalente cu putere f mare la motorul tau si treb sa stii cum sa o tii in frau sa nu ti l pui in cap. ar fi destul de dureros..
3. cobori in 4x4 cu atat mai mult ca ai 2 pers pe el. adoua persoana afecteaza destul d emult stabiulitatea si manevrabiulitatea oricarui atv,chiar daca e facut pt 2 pers. daca e uscat si ai presiunea potrivita o sa vezi ca urci si in 4x2 fara nici o problema.dar la coborare sa fol 4x4.ajuta f f mult. daca cobori tare,cobori in LOW.
4.e bun la filtrare. nu stiu daca exact ca cel de fabrica. si pe cel original se pune acel ulei. pt retinerea prafului. vine cu filtrul un kit de spalare- gresare. e f simplu.
#15
Posted 12 March 2010 - 08:32 PM
2. motorul tau nici nu trebuie turat prosteste. are destula putere si cuplu si la turatii mai joase. plus ca turatiile mari sunt echivalente cu putere f mare la motorul tau si treb sa stii cum sa o tii in frau sa nu ti l pui in cap. ar fi destul de dureros..
3. cobori in 4x4 cu atat mai mult ca ai 2 pers pe el. adoua persoana afecteaza destul d emult stabiulitatea si manevrabiulitatea oricarui atv,chiar daca e facut pt 2 pers. daca e uscat si ai presiunea potrivita o sa vezi ca urci si in 4x2 fara nici o problema.dar la coborare sa fol 4x4.ajuta f f mult. daca cobori tare,cobori in LOW.
4.e bun la filtrare. nu stiu daca exact ca cel de fabrica. si pe cel original se pune acel ulei. pt retinerea prafului. vine cu filtrul un kit de spalare- gresare. e f simplu.
Diferentialu se acitveaza automat,,evident daka cuplezi 4x4.
#16
Posted 13 March 2010 - 02:52 AM
da,uitasem ca la brp e automat.na,daca am kawa...
#17
Posted 13 March 2010 - 11:05 AM
#18
Posted 13 March 2010 - 04:40 PM
nu "toarna" . se umezeste bine apoi surplusul se absoarbe cu un prosp de hartie prin presare. are in instructiunile filtrului probabil procedura. daca e in exces obtureaza fluxul de aer. si chiar daca ar ajunge ceva in admisie... sa stii ca nu e o mare problema.
#19
Posted 14 March 2010 - 09:43 PM
Primul excursie si primele probleme
1 . Winch nu se mai aduna
2. La un momendat mi-a aprut pe display LO BATT
3. si cel mai dureros mi sa aprins check engine cu mesajul LIMP HOME am oprit motorul l-am reporni si a disparut m-ammai dat vreo 4-6 ore dar nu a m-ai aparut
#20
Posted 15 March 2010 - 09:59 AM
Primul excursie si primele probleme
1 . Winch nu se mai aduna
2. La un momendat mi-a aprut pe display LO BATT
3. si cel mai dureros mi sa aprins check engine cu mesajul LIMP HOME am oprit motorul l-am reporni si a disparut m-ammai dat vreo 4-6 ore dar nu a m-ai aparut
winch ul nu e vina atv ului. low batt apare cand il folosesti excesiv, e normal. chestia cu limp mode este un mod de funct a motorului in avarie, nu pot sa ti spun daca are legatura cu suprasolicitarea batariei. vezi totusi s anu fie vreun scurt la troliu sau la instalatia lui.