Ltr-ul Meu!
#1
Posted 27 March 2010 - 09:31 PM
am achizitionat de ceva vreme un nou quad,suzuki LTR 450
fac tot felu de modificari la el
acum am pe el:manere+ghidon+bord+comp trail tech+aparatori maini
nerbars pro armor revolution
chery bomb+filtru aer k&n+filtru benzina
gume kenda klaw pe fata+innova pe spate
grab bar+protecti la amortizoare
kit de imatriculare
urmeaza protectii complecte crd,genti si un kit grafic(in viitorul foarte apropiat........sper eu)
si desigur as vrea sa il imatriculez
pana una alta postez poze si mici detalii ale modificarilor si problemelor de care m-am lovit
IMG00022_20100327_1801.jpg 689.21KB 310 downloads IMG00023_20100327_1801.jpg 718.49KB 303 downloads
IMG00024_20100327_1801.jpg 697.83KB 324 downloads IMG00029_20100327_1802.jpg 658.81KB 280 downloads
IMG00034_20100327_1804.jpg 604.86KB 265 downloads IMG00033_20100327_1803.jpg 564.4KB 287 downloads
sper sa va placa,eu unul sunt indragostit!
#2
Posted 27 March 2010 - 09:47 PM
ori cine cu minime cunostiinte de mecanica se descurca.............
cele mai multe probleme le-am avut la montarea nerfurilor si a bordului trail tech
la nerfu-uri e mai migalos,dar cu rabdare si putin indemnare(pe alocuri cu un mic ajutor de la un amic............care sa iti mai tina una alta)totul se portiveste binisor
la bordul trail tech a fost mai dificil,datorita noului ghidon+bord sa inaltat putin intreg ansamblul ghidonului(eu fiin mai scund ma ajuta aspectul asta);ansmablul inaltandu-se conducta de frana nu iti mai ajunge,la fel si acceleratia,ambreiajul si frana de mana;am rezolvat problemele asa:
la frana de mana am reununtat
la acceleratie i-am gasit bowdenului un alt tarseu si acum totul e ok
la frana fata a trebuit sa comand un furtun de frana nou(cea ce a fost mai fustrant putin pt ca am ramas cam 2 saptamani fara frana fata)
acum scurte pareri despre accesorii:
ansamblul ghidon trail tech este mai mult o fita de cat o necesitate,insa calitatea finisarilor este senzationala si eu zic ca merita
nerfurile de la pro armor sunt un "must",eu am optat pt modelul revolution si vreau sa spun(ca o data montat)este senzational
filtru de aer+chery bomb este cireasa de pe tort,transforma complect LTR-ul si recomand tutror celor care detin acest quad aceste 2 accesorii
referitor la gume am avut o surpriza placuta cu modelul Kenda Klaw XCF-deocamdata doar pe fata am aceste gume insa cu siguranta pe viitor voi opta si pt spate(stabilitatea si confortul sunt incredibile la pretul asta,merita fiecare banut)
sper ca nu v-am plictisit,
va salut pe toti!
Edited by owe, 27 March 2010 - 09:49 PM.
#3
Posted 27 March 2010 - 10:01 PM
Esti chiar pasionat de asta
cum e cu cherry bomb-ul,adica cam cu cat ii creste puterea?
in ce a constat montatul?a fost greu?
Edited by Ghete Mihai, 27 March 2010 - 10:01 PM.
#4
Posted 27 March 2010 - 10:27 PM
sincer nu stiu daca e chiar asa insa iti pot spune asta,ianite de modificarea asta dadeam a 5 lejer in ofroad,acum rar dau a 4
ca si comportament al motorului,acesta se tureaza mai tare si trage si la turatii joase si foarte inalte,
inainte de modificarea asta nu ii placea deloc in turatii joase,doar in medi spre inalte,acum trage si la turatii joase si foarte inalte(nu se mai limiteaza)
de montat e extrem de usor,crb-ul arata ca o grisina cu maufa la un capat
se monteaza in locul special amenajat din instalatia electrica
0000_Yoshimura_Cherry_Bomb.jpg 25.84KB 61 downloads
yoshcherry1.jpg 405.69KB 420 downloads
#5
Posted 27 March 2010 - 11:43 PM
#6
Posted 28 March 2010 - 10:35 AM
Referitor la gume,Kenda le vad excelente dar innova nu sunt prea grele pe spate ?
#7
Posted 28 March 2010 - 11:47 AM
P.S. Da-mi un PM daca te mai intereseaza ceva de la ProArmor, pot sa iti aduc la niste preturi f bune, nu ma intereseaza sa fac profit.
#8
Posted 28 March 2010 - 12:58 PM
am si eu niste intrebari pentru tine, daca nu e cu suparare.
bordul arata si turatiile si ce bani ti-a scos din buzunar?
cherry bombu se potriveste si pentru ltz?
unde ma pot uita dupa piese din astea?
#9
Posted 28 March 2010 - 01:04 PM
vaiii cum poate sa arate
gate esti pregatit pentru extrem acum, apropo unde ia i facut omologarea?
pe spate ti ar trebui niste cauciucuri mai bune nu prea cred ca faci fata cu ele eu mi am pus kenda bear claw si sunt excelente, agata tot si pe iarba noroi zapada ,ma tin dupa prietenii cu capritele lejer,la tine e mai nasol ca ai janta pe 8 nu prea se gasesc...
ai grija la wheelie cred ca se ridica si in a 3a doar din gaz
felicitari si tine o tot asa
#10
Posted 28 March 2010 - 03:54 PM
Referitor la gume,Kenda le vad excelente dar innova nu sunt prea grele pe spate ?
salut,kenda klaw xcf sunt superbe,abia astept sa distrug inouvaurile astea de pe spate si sa iau kenda si pe spate
de grele sunt putin grele,dar no,la momentul respectiv nu gasisem altceva pe stoc pt geanta de 8............si na am ramas la inova
insa sa sti ca sunt placut surprins de calitatea lor la pretul asta redus......
apropo de sibiu,imi trag o remorca si vin 100%
#11
Posted 28 March 2010 - 03:59 PM
am si eu niste intrebari pentru tine, daca nu e cu suparare.
bordul arata si turatiile si ce bani ti-a scos din buzunar?
cherry bombu se potriveste si pentru ltz?
unde ma pot uita dupa piese din astea?
stiu ltz-ul,am avut inainte de asta(vezi ca este ceva post si cu el pe aci)
referitor la bord(cu totul)ma costat cam 1000-1200 ron(bord+protectie computer,computer si ghidon),sincer nu imi mai amintesc exact
daca vrei detalii intra pe treiltech.com si sunt mai multe modele,al meu e Vapor si arata si turatiile,E SUPERRRRRRR
chery bomb e factut doar pt modelul LTR 450,atat din pacate
referito la accesorii spune-mi cam ce vrei si se rezolva,ta jut cu contacte
#12
Posted 28 March 2010 - 04:05 PM
referito la gume,astea de pe spate le-am comandat de craciun(am fost cu quadul de rev)
si in perioada respectiva erau singurle gume care le-am gasit pe stoc................dar sa sti ca sunt OK,pe bune acum
oricum e clar trec pe Kenda cand se tocesc astea
de puternic e extrem de puternic,sincer imi e foarte greu(mai ales acum)sa il ridic,e mult mai brutal ca ltz-ul si nu asa prietenos la comenzi
nu te iarta daca gresesti ceva
e o chestie de obisnuinta presupun,vine vara si am timp sa ma antrenez cu el
ce ma surprinde la quadul asta(sincer imi era teama de asta)e versatilitatea,adica niste genti+gume mai mari si te poti duce pe ori unde cu el
la mine in zona e imparudurit si vreau sa spun ca nu am nici o problema printre copaci,desi e mai lat ca vechiul LTZ
Edited by owe, 28 March 2010 - 04:05 PM.
#13
Posted 11 April 2010 - 02:53 AM
Arata intr-un mare fel ...love`it
Regards
#14 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 11 April 2010 - 01:48 PM
acum vreau sa iau si eu tot sistemul de computer+dash de la trail tech niste distantiere scuturi aluminiu la motor si lant si alte chestii
daca nu il vand :roflol:
bre tu nu il mai vinzi? su ii mai pui ceva? eu ti-am zis am auzit ca motoarele de la KTM sunt greu tare de intratinut si se strica des. Dupa cum bine stii si eu vreau outlaw 525 dar ce ne facem cu motoarele??????
KFX vs.LTR White Limited editions
#15
Posted 11 April 2010 - 01:57 PM
Arata intr-un mare fel ...love`it
Regards
tks man
ieri am terminat de montat protectiile CRD,vor urma si poze numai sa treaca ploile astea.......
iar ca lucruri care vreau sa le mai pun pe el ar fi:
un set de genti(ceva bred lock..............pe unde ma dau eu sunt multe pietre si gentile originale deja sunt indoite.................. )
un kit grafic
un amortizor de directie
poze la momentul potrivit!
#16
Posted 11 April 2010 - 02:01 PM
da sunt ok innouva,nu zic nu
dar raman la parerea ca kenda calw e mai bun cam model(ma refer la modelul xc)
de vandut nu cred ca il mai dau(sincer de fapt nu stiu)
daca il dau mi-as dori un ktm,dar costa o mica avere...............pe bune acum
vom vedea!
#17 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 11 April 2010 - 04:43 PM
eh amortizorul ala de ghidon merita mai ales cu gaurile din asflat :roflol: (glumeam ca doar nu l-om folosi on-road) mias pune si eu un elka dintrala cu 5 nivele de reglaj dar duce mult 550euro. apoi optimizer, protectii suspensii ca ale tale, cum am zis scuturi, distantiere, o platosa cross (ca asta integrala ma rupe cu caldura)niste manusi oneal monster energy, capace pe spate la roti(cum au americanii) compu de bord, si cireasa de pe tort, daca nu il dau - un set bascule fata walsh sau un kit de 3 telescoape fox float S sau elka
asteas vise!!!! mai avem bre pana vor fi ca cele de pe pista de la ama motocross!
dar mai avem si timp sa le facem....
#18 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 11 April 2010 - 04:44 PM
eh amortizorul ala de ghidon merita mai ales cu gaurile din asflat :roflol: (glumeam ca doar nu l-om folosi on-road) mias pune si eu un elka dintrala cu 5 nivele de reglaj dar duce mult 550euro. apoi optimizer, protectii suspensii ca ale tale, cum am zis scuturi, distantiere, o platosa cross (ca asta integrala ma rupe cu caldura)niste manusi oneal monster energy, capace pe spate la roti(cum au americanii) compu de bord, si cireasa de pe tort, daca nu il dau - un set bascule fata walsh sau un kit de 3 telescoape fox float S sau elka
asteas vise!!!! mai avem bre pana vor fi ca cele de pe pista de la ama motocross!
dar mai avem si timp sa le facem....
#19
Posted 24 April 2010 - 04:16 PM
#20 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 24 April 2010 - 11:04 PM
alicia ne cunosti nu??