Mergeam prin Cheia cu nevasta-mea, mai exact duceam gunoiul la ghena, eu pe al meu, ea pe alt ATV. Mergeam incet, ea nu se da foarte tare. Inca. Gasesc un teren viran, si ma cam mananca palma sa trag niste cerculete, zis si facut. Prind o buza de pamant uscata, care bineinteles ma arunca de pe el. Rezultatul - oarecum ieftin. ATV-ul sprijinit in ghidon, oglinda pe stanga sparta. Il pun pe roti, ii fac o verificare rapida, nu mai avea nimic altceva.
Plecam apoi spre Muntele Rosu, pe drum, nu prin padure pe scurtaturi, iarasi mergeam incet, eu in fata, nevasta-mea in spate. Aproape ajunsesem, cand ma striga sa imi spuna ceva. Ma intorc, mana tinea bine ghidonul, dar nu procesasem ca eu eram oblic pe drum, ca ocolisem niste gropi. Cand ma intorc, in fata mea 4 fagi, si in dreapta parapetul. Fac socoteala ca daca intru in parapet ma fac praf, si vad ca teoretic pot intra printre copaci. Pe jos nisip, asa ca nu am franat, ca pierdeam directia, luat mana de pe gaz, tinut directia, franat usor, dar copacii aia de-ai naibi nu au vrut sa ma lase sa trec. Urmatoarea imagine pe care mi-o amintesc era ca se miscau copacii de la soc.
Urc la Muntele Rosu, il chem pe amicul meu, care ma scoate cu un Isuzu Trooper.
Damage Control:
-Sasiu indoit in fata dreapta
-Bascula dreapta indoita
-Janta fata dreapta facuta 8
-Bull-bar rupt pe dreapta
-Gratarele de la port-bagaj indoite fata-spate
-Alte chestii minore, gen scarita sau suportii de port-bagaj
Socul cel mai mare a fost in bascula din dreapta, care a indoit si sasiul.
Una peste alta, s-a intamplat pentru ca nu am fost atent la drum, drum pe care l-am facut de cateva zeci de ori. Citeam undeva ca asa se intampla majoritatea accidentelor, pe drumul cunoscut.
Bine ca nu am patit nimic, am anticipat impactul, si am avut timp sa ma ridic si sa ma tin bine de ghidon. Ca viteza nu aveam mult, maxim 30 kmph.
Deci, aveti grija, mai ales la plimbarile scurte, pe trasee cunoscute.
Maine pun si cateva poze.
Edited by Armadilo, 01 October 2006 - 10:46 PM.