Salut, de curand mi-am luat si eu un linhai si am urmatoarea problema:
Dupa ce am folosit reductorul(pe low), foarte greu gasesc punctul mort(N) ca sa pot merge pe normal. Imi arata ca e bagat in viteza(H)sau ® dar se ambaleaza in gol. Dupa ce mestec o vreme apare si punctul mort(N) si atunci totul merge ok. Poate imi dati si mie un sfat. Asta pe langa zornaielile tobei la care vad ca ati gasit solutia si pe care vreau s-o incerc. Merci merci merci si dealuri cat mai faine !!!
Intrare in viteza
Started by
mimi
, Mar 24 2007 08:04 PM
3 replies to this topic
#1
Posted 24 March 2007 - 08:04 PM
#2
Posted 30 March 2007 - 03:43 PM
QUOTE (mimi @ Mar 24 2007, 09:04 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Salut, de curand mi-am luat si eu un linhai si am urmatoarea problema:
Dupa ce am folosit reductorul(pe low), foarte greu gasesc punctul mort(N) ca sa pot merge pe normal. Imi arata ca e bagat in viteza(H)sau ® dar se ambaleaza in gol. Dupa ce mestec o vreme apare si punctul mort(N) si atunci totul merge ok. Poate imi dati si mie un sfat. Asta pe langa zornaielile tobei la care vad ca ati gasit solutia si pe care vreau s-o incerc. Merci merci merci si dealuri cat mai faine !!!
Dupa ce am folosit reductorul(pe low), foarte greu gasesc punctul mort(N) ca sa pot merge pe normal. Imi arata ca e bagat in viteza(H)sau ® dar se ambaleaza in gol. Dupa ce mestec o vreme apare si punctul mort(N) si atunci totul merge ok. Poate imi dati si mie un sfat. Asta pe langa zornaielile tobei la care vad ca ati gasit solutia si pe care vreau s-o incerc. Merci merci merci si dealuri cat mai faine !!!
Mi s-a intamplat si mie.....Pe cutia de viteze sunt 2 mufe care intra in 2 senzori(UP si DOWN)..Senzorii aia,care sunt responsabili de aprinderea becurilor de bord(N,R), se uzeaza si o iau razna dupa un timp..cel mai bine ar fi sa-i desfaci si sa-i curati...daca problema nu dispare poti sa-i schimbi in garantie....
#3
Posted 31 March 2007 - 09:43 AM
Daca problema este ca nu iti cupleaza, dar senzoru iti arata ca esti in viteza, verifica suruburile si legaturile de la manete la cutie, se mai slabesc pe acolo si nu mai impinge parghia cum trebuie.
#4
Posted 31 March 2007 - 08:47 PM
Merci mult pentru sfaturi-cred ca trebuie sa fac ambele-si sa curat mufele si mai mult sa reglez cred pargiile-deja incepusem sa ma invat cu mestecatul in cutie! maine incerc sa le regle putin -am vazut eu reglajele alea dar nu eram sigur...multam fain !