Gresarea agregatului
Started by
Cata Venezia
, Mar 25 2007 02:31 AM
11 replies to this topic
#1
Posted 25 March 2007 - 02:31 AM
Salutare,cer si eu sfatul celor care si-au bagat nasul singuri prin agregatele lor.Am ajuns la capitolul revizie.In ce cantitate se greseaza "bucsi,rulmenti,pivoti",ce fel de gresant se foloseste?
#2
Posted 25 March 2007 - 07:26 AM
Se foloseste vaselina rezistenta la apa http://www.yacco-lub...p?id=286&ids=81 , cantitatea fiind dozata specific in fiecare caz, numai in locurile recomandate
Se foloseste vaselina rezistenta la apa http://www.yacco-lub...p?id=286&ids=81 , cantitatea fiind dozata specific in fiecare caz, numai in locurile recomandate
Se foloseste vaselina rezistenta la apa http://www.yacco-lub...p?id=286&ids=81 , cantitatea fiind dozata specific in fiecare caz, numai in locurile recomandate
#3
Posted 25 March 2007 - 09:04 PM
QUOTE (revo @ Mar 25 2007, 07:26 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Se foloseste vaselina rezistenta la apa http://www.yacco-lub...p?id=286&ids=81 , cantitatea fiind dozata specific in fiecare caz, numai in locurile recomandate
Se foloseste vaselina rezistenta la apa http://www.yacco-lub...p?id=286&ids=81 , cantitatea fiind dozata specific in fiecare caz, numai in locurile recomandate
Se foloseste vaselina rezistenta la apa http://www.yacco-lub...p?id=286&ids=81 , cantitatea fiind dozata specific in fiecare caz, numai in locurile recomandate
Mersi mult pt informatie.Care ar fii dozajul?Are ceva daca am gresat pana a refulat pe langa semeringuri?
#4
Posted 25 March 2007 - 09:10 PM
n-are nimic.Vaselina nu strica niciodata
#5
Posted 25 March 2007 - 09:49 PM
QUOTE (revo @ Mar 25 2007, 09:10 PM) <{POST_SNAPBACK}>
n-are nimic.Vaselina nu strica niciodata
Am o alta intrebare.Cum se regleaza unghiul de directie la ATV?Un unghi incorect poate afecta directia>?Am observat ca ainceput sa-mi traga dreapta putin.Ce este de facut?Mersi.
#6
Posted 03 April 2007 - 09:02 PM
QUOTE (Cata Venezia @ Mar 25 2007, 10:49 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Am o alta intrebare.Cum se regleaza unghiul de directie la ATV?Un unghi incorect poate afecta directia>?Am observat ca ainceput sa-mi traga dreapta putin.Ce este de facut?Mersi.
Astept si eu un raspuns,chiar nu stie nimeni?
#7
Posted 03 April 2007 - 09:09 PM
1.suprafata pe care se afla atvul sa fie plana
2.rotile sa aibe aceeasi presiune
3.deschiderea rotilor din fata masurata de la mijlocul anvelopei din partea din fata sa fie mai mare cu 10 mm fata de aceeasi deschidere masurata in partea din spate a rotilor din fata
4.Aceasta deschidere se regleaza din bielete
PS.Ghidonul sa fie blocat pe inainte
2.rotile sa aibe aceeasi presiune
3.deschiderea rotilor din fata masurata de la mijlocul anvelopei din partea din fata sa fie mai mare cu 10 mm fata de aceeasi deschidere masurata in partea din spate a rotilor din fata
4.Aceasta deschidere se regleaza din bielete
PS.Ghidonul sa fie blocat pe inainte
#8
Posted 04 April 2007 - 10:29 PM
QUOTE (revo @ Apr 3 2007, 10:09 PM) <{POST_SNAPBACK}>
1.suprafata pe care se afla atvul sa fie plana
2.rotile sa aibe aceeasi presiune
3.deschiderea rotilor din fata masurata de la mijlocul anvelopei din partea din fata sa fie mai mare cu 10 mm fata de aceeasi deschidere masurata in partea din spate a rotilor din fata
4.Aceasta deschidere se regleaza din bielete
PS.Ghidonul sa fie blocat pe inainte
2.rotile sa aibe aceeasi presiune
3.deschiderea rotilor din fata masurata de la mijlocul anvelopei din partea din fata sa fie mai mare cu 10 mm fata de aceeasi deschidere masurata in partea din spate a rotilor din fata
4.Aceasta deschidere se regleaza din bielete
PS.Ghidonul sa fie blocat pe inainte
Mersii mult maine am sa fac exact asa cum ai explicat,dupa aceea revin cu amanunte.
#9
Posted 10 April 2007 - 09:24 PM
imi scartie cateaodata suspensile la atv...
-trebuie gresate de mine sau sa ma duc la dealer?
-si dak trebuie de mine, cum sa procedez..?
-trebuie gresate de mine sau sa ma duc la dealer?
-si dak trebuie de mine, cum sa procedez..?
#10
Posted 10 April 2007 - 09:49 PM
QUOTE (Vlad90 @ Apr 10 2007, 10:24 PM) <{POST_SNAPBACK}>
imi scartie cateaodata suspensile la atv...
-trebuie gresate de mine sau sa ma duc la dealer?
-si dak trebuie de mine, cum sa procedez..?
-trebuie gresate de mine sau sa ma duc la dealer?
-si dak trebuie de mine, cum sa procedez..?
daca ai gresoare iti cumperi un decalimitru siti le gresezi tu e cel mai bine si sa faci asta cat mai des, vaselina nu strica
#11
Posted 11 April 2007 - 08:20 AM
QUOTE (revo @ Apr 3 2007, 10:09 PM) <{POST_SNAPBACK}>
3.deschiderea rotilor din fata masurata de la mijlocul anvelopei din partea din fata sa fie mai mare cu 10 mm fata de aceeasi deschidere masurata in partea din spate a rotilor din fata
Cred ca asta e valabila la cele 4x4 deoarece, in mers, datorita tractiunii rotile au tendinta de inchidere a unghiului dintre ele ... la cele 4x2 cred ca trebuie sa faci invers ... partea din spate a rotilor sa fie mai distantata decat cea din fata ... cel putin asa e la masinile cu tractiune spate (rotile fata ''inchise'') iar la cele 4x4 sau 4x2 cu tractiune fata au rotile fata ''deschise'' .
#12
Posted 11 April 2007 - 10:25 PM
QUOTE (RALLYMAN @ Apr 11 2007, 09:20 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Cred ca asta e valabila la cele 4x4 deoarece, in mers, datorita tractiunii rotile au tendinta de inchidere a unghiului dintre ele ... la cele 4x2 cred ca trebuie sa faci invers ... partea din spate a rotilor sa fie mai distantata decat cea din fata ... cel putin asa e la masinile cu tractiune spate (rotile fata ''inchise'') iar la cele 4x4 sau 4x2 cu tractiune fata au rotile fata ''deschise'' .
da cred ca ai dreptate, dar totusi eu am lasat o mica deskidere a unghiului in fata de vreo 3-4 mm si pot sa spun ca merge foarte bine, dar totusi la atv nu este vorba de viteze mari ca la masini asa ca 3-4 mm plus-minus nu se baga de seama, parerea mea