Salutare tuturor,
Am un NF500 care prezinta urmatoarea problema: la coborarea pantelor, motorul se opreste ca si cum s-ar ineca, si nu reporneste decat dupa 5-10 minute, numai dupa ce il readuc in plan drept. Are cineva idee care este cauza si ce pot face pentru a remedia problema? Multumesc!
Nf500l- Motor Innecat?
Started by
costin.dragomir
, Apr 22 2010 07:48 PM
3 replies to this topic
#1
Posted 22 April 2010 - 07:48 PM
#2
Posted 22 April 2010 - 08:27 PM
Am mai avut NF/CF cu problema asta, trebuie scos un furtun din carburator, revin cu poze.
#3
Posted 25 April 2010 - 06:06 PM
QUOTE (Armadilo @ Apr 22 2010, 07:27 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Am mai avut NF/CF cu problema asta, trebuie scos un furtun din carburator, revin cu poze.
Salut!
In continuare am aceasta problema, dar acum a capatat inca un aspect. I-mi face aceeasi figura si cand rulez in plan drept. Ce am observat, atunci cand se opreste in plan drept, in filtrul de benzina nu mai are benzina. Am scos furtunul din filtru din partea dinspre pompa de benzina si filtrul s-a umplut imediat, deci nu este infundat furtunul dintre rezervor si filtru. Sa inteleg ca am pompa de benzina defecta?
Revenind la partea cu opritul motorului in coborare, ce inseamna sa scot furtunul din carburator? Sa-l scot de tot, sau doar pentru a-l curata? Si care este furtunul? Astept cu nerabdare solutia, pentru ca vineri 23.04.2010 am petrecut clipe minunate la 12 noaptea in padure, mangaind filtrul de benzina.
#4
Posted 25 April 2010 - 08:44 PM
QUOTE (costin.dragomir @ Apr 25 2010, 05:06 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Salut!
In continuare am aceasta problema, dar acum a capatat inca un aspect. I-mi face aceeasi figura si cand rulez in plan drept. Ce am observat, atunci cand se opreste in plan drept, in filtrul de benzina nu mai are benzina. Am scos furtunul din filtru din partea dinspre pompa de benzina si filtrul s-a umplut imediat, deci nu este infundat furtunul dintre rezervor si filtru. Sa inteleg ca am pompa de benzina defecta?
Revenind la partea cu opritul motorului in coborare, ce inseamna sa scot furtunul din carburator? Sa-l scot de tot, sau doar pentru a-l curata? Si care este furtunul? Astept cu nerabdare solutia, pentru ca vineri 23.04.2010 am petrecut clipe minunate la 12 noaptea in padure, mangaind filtrul de benzina.
In continuare am aceasta problema, dar acum a capatat inca un aspect. I-mi face aceeasi figura si cand rulez in plan drept. Ce am observat, atunci cand se opreste in plan drept, in filtrul de benzina nu mai are benzina. Am scos furtunul din filtru din partea dinspre pompa de benzina si filtrul s-a umplut imediat, deci nu este infundat furtunul dintre rezervor si filtru. Sa inteleg ca am pompa de benzina defecta?
Revenind la partea cu opritul motorului in coborare, ce inseamna sa scot furtunul din carburator? Sa-l scot de tot, sau doar pentru a-l curata? Si care este furtunul? Astept cu nerabdare solutia, pentru ca vineri 23.04.2010 am petrecut clipe minunate la 12 noaptea in padure, mangaind filtrul de benzina.
scoate pompa de benzina si lasa sa ii curga benzina cu duiumul(dupa care ii infigi un surub in furtunul care pleaca in carburator),vezi ca mai are un furtunel pe sus pe la carburator (egalizeaza presiunea din carburator pe coborare si urcare) curata-l.
p.s. inainte de toate astea curata bine carburatorul vezi ce gasesti in el dupa care parcurgi etapele de mai sus.