Salutari Tuturor
#1
Posted 12 May 2010 - 01:17 PM
Multumesc anticipat. Va salut.
#2
Posted 12 May 2010 - 01:35 PM
Referitor la problema ta.....fara acte nu vad cum l-ai putea inmatricula. Sigur nu ai cumparat un atv furat?
#3
Posted 12 May 2010 - 01:40 PM
#4
Posted 12 May 2010 - 02:28 PM
Edited by undercover, 12 May 2010 - 06:47 PM.
#5
Posted 12 May 2010 - 02:53 PM
cat a costat? are ceva dotari fata de unu standard. cati km are?
#6
Posted 12 May 2010 - 05:53 PM
cateodata....foarte des.....am impresia ca nu cititi decat ultimul post dupa care va grabiti sa scrieti
citeste de la inceput si ai sa vezi ce dotari are
#7
Posted 13 May 2010 - 07:25 AM
Referitor la problema ta.....fara acte nu vad cum l-ai putea inmatricula. Sigur nu ai cumparat un atv furat?
Nu mi-e frica sa nu fie furat, sa nu fie pus gaj la ceva banca si sa nu-si fi platit ratele dupa ce i-am dat banii
#8
Posted 13 May 2010 - 07:27 AM
A costat 4700 , are deja vreo 10 000 km
#9
Posted 13 May 2010 - 07:31 AM
#10
Posted 13 May 2010 - 08:53 AM
te poti risca la RAR dar daca este furat ramai fara el.....mai bine incerci pe vreo primarie ametita din zona (dar si acolo in mod normal iti trebuie negatia de la RAR + o factura sau contract de vanzare sa dovedesti proprietatea)
parerea mea este sa-l lasi asa....oricum la 10.000 km mult nu o mai duce asa ca arunci bani degeaba (asta in cazul in care nu a avut si mufa de km scoasa)
daca te uitai mai atent pe forum gaseai king-uri la bani astia fara probleme si deja inmatriculate
#11
Posted 13 May 2010 - 09:47 AM
@rovampera Mai simplu era daca te inscriai pe forum la timp si vedeai si tu cum stau treburile pe aici.
Edited by gospodarul, 13 May 2010 - 09:48 AM.
#12
Posted 13 May 2010 - 12:25 PM
citeste de la inceput si ai sa vezi ce dotari are
DACA CITESTI TU MAI ATENT AI SA VEZI CA EU NU AM INTREBAT CE DOTARI ARE
#13
Posted 13 May 2010 - 04:56 PM
parerea mea este sa-l lasi asa....oricum la 10.000 km mult nu o mai duce asa ca arunci bani degeaba (asta in cazul in care nu a avut si mufa de km scoasa)
daca te uitai mai atent pe forum gaseai king-uri la bani astia fara probleme si deja inmatriculate
Vreau sa adaug ca ATV-ul este si a fost foarte ingrijit si schimburi de ulei si filtru la timp, are filtru de aer mai special (nu stiu cum se numeste, oricum nu e de hartie), bujie iridium (cred ca asa se numeste), si adevarul este ca merge super, porneste la sfert, cand merg cu alte king-uri si ne luam asa la intrecere nu raman in urma,nu se opreste cand intru prin rauri...etc., deci atv-ul merge excelent, nu am nici o plangere, de ce zici ca nu ar mai duce mult?
[quote name='gospodarul' date='May 13 2010, 10:47 AM' post='66557']
La ce cunostinte are colegul mircea despre atv imi e greu sa cred ca a aruncat banii astia pe un king cu 10.000 km. Cat de credul trebuie sa fii ca sa platesti un utilaj care nu are nici macar acte de provenienta? E cusuta cu ata alba treaba.
@rovampera Mai simplu era daca te inscriai pe forum la timp si vedeai si tu cum stau treburile pe aici.
Adevarul este ca in momentul in care l-am cumparat pe bord arata 6000, dar erau mile, si nu mi-am dat seama pana cand un prieten a mers cu el si mi-a zis ca indica prea putin km/h, si ca indica in mile de fapt, dar deja timpul trecuse si banii erau dati si in asteptare de factura.....ce sa zic..... daca stiam de voi sau de forum-ul acesta mai repede.... dar acum asta e nu are rost sa ma uit in urma.
Apropo am reusit astazi sa-l localizez pe vanzator si sper sa avem o reuniune saptamana viitoare, zice ca atv-ul este pe numele lui si liber de orice datorie. As vrea sa cred ca este adevarat dar.... vedem luni. Oricum coincidenta, vorbind cu voi zilele astea am inceput sa-l sun mai des pana cand a sunat el inapoi...., vom vedea, va mai tin la curent.
Edited by rovampera, 13 May 2010 - 04:58 PM.
#14
Posted 13 May 2010 - 05:04 PM
#15
Posted 13 May 2010 - 05:37 PM
poate esti foarte norocos si fostul proprietar s-a dat mai mult pe asfalt decat in cele mai crancene noroaie desi ma indoiesc cu acele cauciucuri pe 28" cu profil de noroi (trebuie sa fi impatimit de "deep mudding" sa-ti iei asa ceva)
ai controlat nivelul uleiului la motor sa vezi daca mananca (king-ul are aceasta mare problema)?
uita-te la toate sudurile cadrului deoarece vad ca ai scuturi de plastic si la king exista prostul obicei sa se fisureze (au patit-o mai multi)
desfa cutia de la curea si uita-te in ce conditii se prezinta....s-ar putea sa ai ceva surprize daca fostul l-a bagat pana la gat in noroi (intra toate prostiile pe la evacuarea de aer de la curea daca exagerezi cu adancimea)
desi nu este o regula problema cu cei 10.000 km este foarte simpla, atv-ul este folosit deobicei in conditii solicitante pentru toate componentele (de la motor pana la bucsaraie) asa ca are o "speranta" de viata mult mai scurta decat alte jucarii pt adulti....nu este ca o masina care la 10.000 abia isi termina rodajul. faptul ca motorul se invarte nu inseamna ca ansamblu de piese este virgin
crezi ca degeaba marea majoritate scapa de ele pe la 5-6000 km.....incep probleme si conform legilor lui Murphy astea nu vin niciodata singure
sper sa ma insel si sa-l mai folosesti inca 10.000 km fara probleme
Edited by mih7ro, 13 May 2010 - 05:45 PM.
#16
Posted 13 May 2010 - 06:12 PM
- ori un iubitor de "scufundari in noroi" si atunci poti incepe sa te rogi
- ori un smecher care a pus cauciucurile astea doar la vanzare sa scape de ele iar el a folosit dimensiuni normale
- ori cel mai mare taran pe care l-am vazut vreodata pentru ca profilul de la 28" in sus are un rost numai in anumite conditii gen
in alta ordine de idei banuiesc ca nu sti ce inseamna sa folosesti cauciucuri asa de mari pe un atv stock.....si aici ma refer la motor si la transmisie (curea, planetare si diferentiale). ele nu vin gandite din fabrica sa foloseasca cauciucuri asa de mari si de acea "tatici atv-urilor".....americani au scos tot felul de kituri (in special pt ansamblul de transmisie si planetare care sunt extrem de solicitate la asemenea dimensiuni). motorul este deja consumabil pentru astia
nu trai cu impresia ca ti-ai luat un tanc sovietic pt ca te inseli amarnic si uita-te aici cam cate piese ti-ar trebui sa upgradezi King-ul pentru a folosi acele cauciucuri
http://www.highlifte...
Edited by mih7ro, 13 May 2010 - 06:19 PM.
#17
Posted 14 May 2010 - 07:52 AM
ai controlat nivelul uleiului la motor sa vezi daca mananca (king-ul are aceasta mare problema)?
uita-te la toate sudurile cadrului deoarece vad ca ai scuturi de plastic si la king exista prostul obicei sa se fisureze (au patit-o mai multi)
desfa cutia de la curea si uita-te in ce conditii se prezinta....s-ar putea sa ai ceva surprize daca fostul l-a bagat pana la gat in noroi (intra toate prostiile pe la evacuarea de aer de la curea daca exagerezi cu adancimea)
desi nu este o regula problema cu cei 10.000 km este foarte simpla, atv-ul este folosit deobicei in conditii solicitante pentru toate componentele (de la motor pana la bucsaraie) asa ca are o "speranta" de viata mult mai scurta decat alte jucarii pt adulti....nu este ca o masina care la 10.000 abia isi termina rodajul. faptul ca motorul se invarte nu inseamna ca ansamblu de piese este virgin
crezi ca degeaba marea majoritate scapa de ele pe la 5-6000 km.....incep probleme si conform legilor lui Murphy astea nu vin niciodata singure
sper sa ma insel si sa-l mai folosesti inca 10.000 km fara probleme
Mersi pentru implicarea ta, inseamna mult, am verificat si verific tot timpul nivelul de ulei, si ca si oricare alt king pe care l-am vazut mananca putin ulei, am deschis si cutia de la curea, este putun uzata dar super curat tot, am agatat atv-ul de o grinda de metal din hala si l-am tras cu troliu (o fac destul de des) ca sa verific sudurile, am sudat si niste intarituri in locuri unde am vazut ca ar putea fi mai solicitat.
In legatura cu cauciucurile....., da ai dreptate, logic toate componentele sufera mai mult decat cu roti pe 26, am zis ca le schimb anul acesta ca mult nu mai au, cred ca sa si umblat mult pe asfalt, dar iarasi iti spun ca nu exista situatie din care sa nu ies, fata de colegii mei atvisti care tot timpul se rastoarna, raman impotmoliti etc., dar gandindu-ma la bani si la cheltuieli..... am sa le schimb sa nu am probleme mai tarziu.
Ce precautiuni ar trebui sa-mi iau in legatura cu motorul? exista ceva aditive speciale? intreb si eu...... ca am avut masini mai vechi cu motoare obosite si le puneam aditiv, este cazut la atv?
mersi.
#18
Posted 14 May 2010 - 09:37 PM
Ce precautiuni ar trebui sa-mi iau in legatura cu motorul? exista ceva aditive speciale? intreb si eu...... ca am avut masini mai vechi cu motoare obosite si le puneam aditiv, este cazut la atv?
mersi.
vad ca sti destul de bine ce sa faci si unde sa te uiti
la motor nu prea ai cei face.....decat sa-i schimbi uleiul odata la 1000 - 1500 km mereu folosind ceva de calitate(Motul,Yacco,Mobil1,etc) filtru de ulei pe masura (K&N de exemplu) si mereu verificat filtru de aer sa fie curat si cu ulei
nu te sfatuiesc sa bagi aditivi ca la masina (dura lube sau altele) pentru ca nu sunt facute pentru motoare de atv-uri sau motociclete si schimba cauciucurile alea cat mai repede cu ceva pe 26"
Edited by mih7ro, 14 May 2010 - 09:39 PM.
#19
Posted 15 May 2010 - 08:19 AM
Edited by gospodarul, 15 May 2010 - 08:20 AM.
#20
Posted 17 May 2010 - 04:25 PM
la motor nu prea ai cei face.....decat sa-i schimbi uleiul odata la 1000 - 1500 km mereu folosind ceva de calitate(Motul,Yacco,Mobil1,etc) filtru de ulei pe masura (K&N de exemplu) si mereu verificat filtru de aer sa fie curat si cu ulei
nu te sfatuiesc sa bagi aditivi ca la masina (dura lube sau altele) pentru ca nu sunt facute pentru motoare de atv-uri sau motociclete si schimba cauciucurile alea cat mai repede cu ceva pe 26"
Filtrul acela este, adica K&N care se pune cu ulei rosu.
Mersi pentru sprijin sfaturi.