Am un Aniversary si constat ca una din marile probleme este instalatia electrica.
Ultimul eveniment: dupa o cursa de cca 5 Km, la intoarcere, in sarcina (panta cu remorca atasata) a inceput sa intrerupa motorul (intreruperi cu explozie in toba deci benzina nearsa pe galeria de evacuare - exclus probleme de alimentare). In palier - varf de panta - n-a mai intrerupt. La urmatoarea iesire (dupa o saptamana) nu s-a mai manifestat. Cu astfel de comportament devine riscanta orice iesire. Personal n-am reusit sa simulez fenomenul pentru a identifica cauza. Aveti vreo idee cei mai experimentati ? Multumesc
Linhai Aniversary
Started by
michel
, May 18 2010 07:47 PM
3 replies to this topic
#1
Posted 18 May 2010 - 07:47 PM
#2
Posted 09 August 2010 - 10:52 PM
QUOTE (michel @ May 18 2010, 08:47 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Am un Aniversary si constat ca una din marile probleme este instalatia electrica.
Ultimul eveniment: dupa o cursa de cca 5 Km, la intoarcere, in sarcina (panta cu remorca atasata) a inceput sa intrerupa motorul (intreruperi cu explozie in toba deci benzina nearsa pe galeria de evacuare - exclus probleme de alimentare). In palier - varf de panta - n-a mai intrerupt. La urmatoarea iesire (dupa o saptamana) nu s-a mai manifestat. Cu astfel de comportament devine riscanta orice iesire. Personal n-am reusit sa simulez fenomenul pentru a identifica cauza. Aveti vreo idee cei mai experimentati ? Multumesc
Ultimul eveniment: dupa o cursa de cca 5 Km, la intoarcere, in sarcina (panta cu remorca atasata) a inceput sa intrerupa motorul (intreruperi cu explozie in toba deci benzina nearsa pe galeria de evacuare - exclus probleme de alimentare). In palier - varf de panta - n-a mai intrerupt. La urmatoarea iesire (dupa o saptamana) nu s-a mai manifestat. Cu astfel de comportament devine riscanta orice iesire. Personal n-am reusit sa simulez fenomenul pentru a identifica cauza. Aveti vreo idee cei mai experimentati ? Multumesc
Nu i-ti erau aprinse beculetele de la R si N cand era in H (la bord )
Daca erau inseamna ca de la "cutiile" acelea UP DOWN.
#3
Posted 10 August 2010 - 05:46 AM
QUOTE (Vulturar Vlad @ Aug 9 2010, 11:52 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Nu i-ti erau aprinse beculetele de la R si N cand era in H (la bord )
Daca erau inseamna ca de la "cutiile" acelea UP DOWN.
Daca erau inseamna ca de la "cutiile" acelea UP DOWN.
si la al meu intrerupea numai cand ramanea aprins N si Rin bord.
rezolvarea, am scos mufa de la senzorul "UP".
#4
Posted 10 August 2010 - 04:26 PM
Cum au spus colegii de mai sus verifica acele beculete de N si R daca sunt aprinse cind esti pe treapta H. Daca e asa da cu un spray de contacte pe mufele de la Up & Down, apoi izoleaza bine cu banda rezistenta la apa.
Acele intreruperi apar din cauza ca senzorul spune ca esti in N adica dai cu spatele, fapt ce duce la intrarea limitatorului pentru mersul inapoi.
Bafta
Acele intreruperi apar din cauza ca senzorul spune ca esti in N adica dai cu spatele, fapt ce duce la intrarea limitatorului pentru mersul inapoi.
Bafta