Edited by B00lean, 18 June 2010 - 08:39 PM.
Reglare Carburator Atv 110 Cmc
Started by
B00lean
, Jun 18 2010 08:38 PM
1 reply to this topic
#1
Posted 18 June 2010 - 08:38 PM
Sanatate. Am si eu o problema, detin un ATV de 110 cmc, chinezesc, inainte de ai schimba cate ceva, Atv-ul fugea 60-70km/h lejer. Deoarce doream mai multa viteza, i-am cumparat un CDI Racing si un fitru de aer sport, iar acum mai mult de 58 km/h nu se duce, pana la 2/4 din acceleratie se aude frumos si se duce, dar dupa cand dau mai tare de acceleratie parca se infunda si ii scade viteza. Deci, problema mea este daca mi-ar putea spune cineva cum sa reglez carburator(am citit pe net ca aceasta ar fi problema, ceva cu amestecul de aer/benzina), daca ati putea sa-mi spuneti mai detaliat, si niste poze nu ar strica. Bafta!
#2
Posted 22 June 2010 - 12:12 PM
QUOTE (B00lean @ Jun 18 2010, 09:38 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Sanatate. Am si eu o problema, detin un ATV de 110 cmc, chinezesc, inainte de ai schimba cate ceva, Atv-ul fugea 60-70km/h lejer. Deoarce doream mai multa viteza, i-am cumparat un CDI Racing si un fitru de aer sport, iar acum mai mult de 58 km/h nu se duce, pana la 2/4 din acceleratie se aude frumos si se duce, dar dupa cand dau mai tare de acceleratie parca se infunda si ii scade viteza. Deci, problema mea este daca mi-ar putea spune cineva cum sa reglez carburator(am citit pe net ca aceasta ar fi problema, ceva cu amestecul de aer/benzina), daca ati putea sa-mi spuneti mai detaliat, si niste poze nu ar strica. Bafta!
pozele nu te ajuta..daca i`ai cumparat filtru sport trebuie sa schimbi si evacuarea..exact aceeashi problema am avut`o si eu si am schimbat de la carburator pana la fire...doar evacuarea nu..in mare parte tine minte..filtru de aer si evacuarea trebuie sa fie la fel, fie sport fie stoc..succes