am si eu un atv de 250cc eagle. . .. . . . si cand l-am spalat prima data nu o mai mers semnalizarile si nu a mai pornit...problema se pare ca era CDI-ul si astazi l-am schimbat am mers ~1-2 km s-a oprit si nu a mai pornit deloc......mentionez ca atunci cand ajungeam la o anumita turatie motorul parca se ineca si nu mai tragea si o data sa oprit....Care este problema??? S-ar putea sa vi intrat apa/noroi in rezervor ca am inteles ca busonul original permite...........cine stie il rog sa-mi spuna..........Multumesc anticipat
Problema Mare... Ajutor
Started by
leon321
, Jun 20 2010 07:49 PM
3 replies to this topic
#1
Posted 20 June 2010 - 07:49 PM
#2
Posted 21 June 2010 - 01:12 AM
QUOTE (leon321 @ Jun 20 2010, 08:49 PM) <{POST_SNAPBACK}>
am si eu un atv de 250cc eagle. . .. . . . si cand l-am spalat prima data nu o mai mers semnalizarile si nu a mai pornit...problema se pare ca era CDI-ul si astazi l-am schimbat am mers ~1-2 km s-a oprit si nu a mai pornit deloc......mentionez ca atunci cand ajungeam la o anumita turatie motorul parca se ineca si nu mai tragea si o data sa oprit....Care este problema??? S-ar putea sa vi intrat apa/noroi in rezervor ca am inteles ca busonul original permite...........cine stie il rog sa-mi spuna..........Multumesc anticipat
vezi ca are vreun scurt daca ti a omorat si cdi ul asta. si chestia cu limitarea in turatie tot din cauza scurtului posibil sa fie
#3
Posted 21 June 2010 - 08:14 AM
QUOTE (deep dark @ Jun 21 2010, 02:12 AM) <{POST_SNAPBACK}>
vezi ca are vreun scurt daca ti a omorat si cdi ul asta. si chestia cu limitarea in turatie tot din cauza scurtului posibil sa fie
Am descoperit ca CDI-ul era de 200c si de aceea se putea sa se fi terminat asa de repede.....Am sa cumpar altul si daca si cu asta patesc la fel am sa ma uit daca are vreun scurt.....
Mersi Mult
#4
Posted 25 June 2010 - 04:42 PM
Am mai schimbat 3 cdi-uri si aceasi chestie...mai mult de 2 zile nu ma tine unul