am si eu un atv de 250cc eagle. . .. . . . si cand l-am spalat prima data nu o mai mers semnalizarile si nu a mai pornit...problema se pare ca era CDI-ul si astazi l-am schimbat am mers ~1-2 km s-a oprit si nu a mai pornit deloc......mentionez ca atunci cand ajungeam la o anumita turatie motorul parca se ineca si nu mai tragea si o data sa oprit....Care este problema??? S-ar putea sa vi intrat apa/noroi in rezervor ca am inteles ca busonul original permite...........cine stie il rog sa-mi spuna..........Multumesc anticipat

Problema Mare... Ajutor
Started by
leon321
, Jun 20 2010 07:49 PM
3 replies to this topic
#1
Posted 20 June 2010 - 07:49 PM
#2
Posted 21 June 2010 - 01:12 AM
QUOTE (leon321 @ Jun 20 2010, 08:49 PM) <{POST_SNAPBACK}>
am si eu un atv de 250cc eagle. . .. . . . si cand l-am spalat prima data nu o mai mers semnalizarile si nu a mai pornit...problema se pare ca era CDI-ul si astazi l-am schimbat am mers ~1-2 km s-a oprit si nu a mai pornit deloc......mentionez ca atunci cand ajungeam la o anumita turatie motorul parca se ineca si nu mai tragea si o data sa oprit....Care este problema??? S-ar putea sa vi intrat apa/noroi in rezervor ca am inteles ca busonul original permite...........cine stie il rog sa-mi spuna..........Multumesc anticipat
vezi ca are vreun scurt daca ti a omorat si cdi ul asta. si chestia cu limitarea in turatie tot din cauza scurtului posibil sa fie
#3
Posted 21 June 2010 - 08:14 AM
QUOTE (deep dark @ Jun 21 2010, 02:12 AM) <{POST_SNAPBACK}>
vezi ca are vreun scurt daca ti a omorat si cdi ul asta. si chestia cu limitarea in turatie tot din cauza scurtului posibil sa fie
Am descoperit ca CDI-ul era de 200c

Mersi Mult
#4
Posted 25 June 2010 - 04:42 PM
Am mai schimbat 3 cdi-uri si aceasi chestie...mai mult de 2 zile nu ma tine unul