Probleme Cf Moto
#1
Posted 17 July 2010 - 06:35 PM
Si pentru cei care mai aveti cf moto, la voi cand porniti motorul , cand il turati parca atinge ceva jos la capac din dreapta de la ambreiaj sau ce e acolo.. se aude un zgomot mai ciudat, asa mi se pare.. e normal , la voi face?
#2
Posted 18 July 2010 - 02:53 PM
Si pentru cei care mai aveti cf moto, la voi cand porniti motorul , cand il turati parca atinge ceva jos la capac din dreapta de la ambreiaj sau ce e acolo.. se aude un zgomot mai ciudat, asa mi se pare.. e normal , la voi face?
Si pe langa astea 2.. dimineata la rece porneste greu, porneste dar daca nu accelerez putin se opreste imediat.
#3
Posted 19 July 2010 - 07:33 AM
Zgomotul din dreapta este de la rulmentul de sprijin al arborelui primar de transmisie aflat in capacul curelei. Se schimba usar.
Succes!
#4
Posted 19 July 2010 - 07:40 AM
Zgomotul din dreapta este de la rulmentul de sprijin al arborelui primar de transmisie aflat in capacul curelei. Se schimba usar.
Succes!
Deci, imi poti spune de unde pot lua un rulment, si cat costa?
Ca sa rezolv faza cu sonda de nivel ... pentru benzina , trebuie sa dau jos carcasa din plastic, ceea ce nu'mi surade:(. Cand pornesc socul nu este tras, sau trebuie sa-l trag? Daca e sa-l reglez imi poti arata si mie o poza ceva unde trebuie modificat la carburator, pentru ca nu ma prea pricep il am de 2 zile.
Multumesc!
#5
Posted 19 July 2010 - 08:51 AM
Normal ca tragi socul la pornire.
Si daca nu-ti place, tot trebuie sa dai jos carena, nimic nu se rezolva doar pe net.
La cum te vad, pentru carburator chiar te rog sa apelezi la cineva care a mai facut asta. Poate nici nu e nevoie de fapt, trage socul la pornire si-l lasi treptat pe masura incalzirii motorului !
Succes.
Edited by catalin vintila, 19 July 2010 - 08:53 AM.
#6
Posted 19 July 2010 - 07:31 PM
Normal ca tragi socul la pornire.
Si daca nu-ti place, tot trebuie sa dai jos carena, nimic nu se rezolva doar pe net.
La cum te vad, pentru carburator chiar te rog sa apelezi la cineva care a mai facut asta. Poate nici nu e nevoie de fapt, trage socul la pornire si-l lasi treptat pe masura incalzirii motorului !
Succes.
am dat jos carena .. si plutitorul nu cred ca era blocat ca am incercat cu el in mana sa verific.. nivelul de benzina si nu indica nimic, la fel e full desi in rezervor mai e 2-3 -4 litri ( o fi ars ceva la el )
Rulmentul am vb cu armandilo si mi-a zis ca nu a mai gasit pe stoc la nici un magazin. Daca e sa caut la magazin auto de care iau?:-? ( adik are vro serie ceva )
Sub carburator era un furtun si am umblat la el si vad ca acum sta la relanti... sa vad maine dimineata la rece daca o ia si sta la relanti. Filtru ( butoiasul ala alb) era plin de, cum sa zic.. gunoaie.. dar plin , am scos o gramada din el inca mai e.. pana il schimb il las tot pe ala .
#7
Posted 20 July 2010 - 07:40 AM
Edited by catalin vintila, 20 July 2010 - 07:41 AM.
#8
Posted 20 July 2010 - 07:49 AM
da, o sa schimb filtru de benzina, litrometrul, fiind chestia aia de fier din continuarea filtrului? Cat o costa unul si unde il gasesc. Ms de restu:D
#9
Posted 24 July 2010 - 02:26 PM
#10
Posted 25 July 2010 - 07:23 PM
mai ma poate ajuta cineva?:|
#11
Posted 10 August 2010 - 01:41 PM
cand merge motorul sa zicem la relanti.. asa parca se simte miros de benzina, oare nu are bine benzina sau e normal. ?
#12
Posted 11 August 2010 - 08:38 AM
Cred ca te-a lasat ventilatorul. Pune o sarma (cu motorul pornit) intre cele doua borne ale termocuplei de pe radiator si daca nu pleaca ventilatorul inseamna ca a murit. Normal este sa porneasca la maxim 4 bilute aprinse pe ceasul de temperatura.
#13
Posted 12 August 2010 - 05:58 AM
a fost mort ventilatorul...a fost apa acolo si a ruginit, dar l-am desfacut si l-am rezolvat... acolo are 2 carbuni si 1 din ei nu facea atingere.. acu merge ca nou .