Salut, si bun gasit!
am nevoie de niste sfaturi in rezolvarea unei probleme:
In urma unei iesiri am incercat sa trec un rau care nu parea asa adanc. Din pacate, la trecerea printr-un vad m-am trezit cu ATV-ul plutind pe roti si imediat a urmat rasturnarea in apa. Dupa 2 ore am reusit sa-l trag pe la mal, iar cu ajutorul unui tractor l-am scos din apa si l-am si pus pe remorca pentru ca nu mai pornea. L-am curatat atat interior cat si exterior, schimbat ulei, filtre etc. Din pacate nu mai schimba din buton din 4x4 in 2x4 si nu stiu ce sa-i fac. Pe display imi trece din 4x4 in 2x4 si invers fara sa finalizeze comanda. Poate sa ma ajute cineva? Ce e de facut?
Multumesc!
Kawasaki Bf 750 Nu Mai Schimba Din 4x4 In 2x4 - Help!
Started by
altmish
, Jul 21 2010 03:13 PM
3 replies to this topic
#1
Posted 21 July 2010 - 03:13 PM
#2
Posted 21 July 2010 - 03:34 PM
QUOTE (altmish @ Jul 21 2010, 04:13 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Salut, si bun gasit!
am nevoie de niste sfaturi in rezolvarea unei probleme:
In urma unei iesiri am incercat sa trec un rau care nu parea asa adanc. Din pacate, la trecerea printr-un vad m-am trezit cu ATV-ul plutind pe roti si imediat a urmat rasturnarea in apa. Dupa 2 ore am reusit sa-l trag pe la mal, iar cu ajutorul unui tractor l-am scos din apa si l-am si pus pe remorca pentru ca nu mai pornea. L-am curatat atat interior cat si exterior, schimbat ulei, filtre etc. Din pacate nu mai schimba din buton din 4x4 in 2x4 si nu stiu ce sa-i fac. Pe display imi trece din 4x4 in 2x4 si invers fara sa finalizeze comanda. Poate sa ma ajute cineva? Ce e de facut?
Multumesc!
am nevoie de niste sfaturi in rezolvarea unei probleme:
In urma unei iesiri am incercat sa trec un rau care nu parea asa adanc. Din pacate, la trecerea printr-un vad m-am trezit cu ATV-ul plutind pe roti si imediat a urmat rasturnarea in apa. Dupa 2 ore am reusit sa-l trag pe la mal, iar cu ajutorul unui tractor l-am scos din apa si l-am si pus pe remorca pentru ca nu mai pornea. L-am curatat atat interior cat si exterior, schimbat ulei, filtre etc. Din pacate nu mai schimba din buton din 4x4 in 2x4 si nu stiu ce sa-i fac. Pe display imi trece din 4x4 in 2x4 si invers fara sa finalizeze comanda. Poate sa ma ajute cineva? Ce e de facut?
Multumesc!
Deci...tu vrei sa spui ca dupa ce l-ai scos din apa...ai incercat sa-l pornesti? Frate, esti cel mai norocos atv-ist din lume...daca inca iti merge.
Referitor la schimbul 4x4 , 2x4...probabil a intrat apa la vreun contact . Trebuie desfacut si sters bine...apoi dat cu spray ptr contacte, poti incepe cu butonul
#3
Posted 30 July 2010 - 01:53 AM
QUOTE (engime007 @ Jul 21 2010, 04:34 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Deci...tu vrei sa spui ca dupa ce l-ai scos din apa...ai incercat sa-l pornesti? Frate, esti cel mai norocos atv-ist din lume...daca inca iti merge.
Referitor la schimbul 4x4 , 2x4...probabil a intrat apa la vreun contact . Trebuie desfacut si sters bine...apoi dat cu spray ptr contacte, poti incepe cu butonul
Referitor la schimbul 4x4 , 2x4...probabil a intrat apa la vreun contact . Trebuie desfacut si sters bine...apoi dat cu spray ptr contacte, poti incepe cu butonul
Da, dupa ce l-am scos din apa, am vrut sa vad daca porneste. In momentul in caree am iesit pe mal, dupa aprox. 2 ore am avut o curiozitate. O data si scurt, pe banii mei. M-am trezit pe loc. Nu mai avea cum sa porneasca. Dupa service (schimb fluide) merge chiar rotund (nu ma asteptam). Cei de la service au curatat contacte si etc.; nu e asta problema. Sa fie centralina? Momentan ruleza ok 4x4 - nu sunt eu fericit pana nu-l fac ca nou
Chiar am nevoie de un sfat pertinent pe care sa-l transmit mecanicilor.
Multumesc.
#4
Posted 11 August 2010 - 02:53 PM
QUOTE (altmish @ Jul 30 2010, 02:53 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Da, dupa ce l-am scos din apa, am vrut sa vad daca porneste. In momentul in caree am iesit pe mal, dupa aprox. 2 ore am avut o curiozitate. O data si scurt, pe banii mei. M-am trezit pe loc. Nu mai avea cum sa porneasca. Dupa service (schimb fluide) merge chiar rotund (nu ma asteptam). Cei de la service au curatat contacte si etc.; nu e asta problema. Sa fie centralina? Momentan ruleza ok 4x4 - nu sunt eu fericit pana nu-l fac ca nou
Chiar am nevoie de un sfat pertinent pe care sa-l transmit mecanicilor.
Multumesc.
Chiar am nevoie de un sfat pertinent pe care sa-l transmit mecanicilor.
Multumesc.
In speranta ca acesta va fi un sfat pertinent ci nu unul impertinent cum a fost cel de mai sus...ar trebui desfacut diferentialul, poate e blocat ceva in el. Mi se pare ciudat ca atv-ul e la service si cei de acolo se uita la el ca pisica la calendar.
2nd- nu e bine sa rulezi cu el doar 4x4,
3rd- daca tot nu merge si s-a bulit ceva in diferential afla " O data si scurt, pe banii" tai...asa cum ai mai spus-o, ca te va costa in jur de 1000 - 1500 euro un diff nou
4th- daca ai timp da un ochi pe manualul de reparatii (asta daca-l ai,daca nu...ia legatura cu mine si ti-l trimit) poate asa cei de la service-ul respectiv vor avea o revelatie.
Poate ar trebui vazut daca a intrat apa in diff si cum arata uleiul din el...daca e de culoarea capuccino-ului...nu e bine.
Ar fi bine sa ne dai mai multe detalii...despre ce au facut cei de la service...ce s-a schimbat mai exact etc.
...cu placere
Edited by d-rive, 11 August 2010 - 04:56 PM.
Nu mai citati inutil postul anterior. Folositi FASTREPLY sau ADDREPLY