Problema La Bruta De750
#1
Posted 27 July 2010 - 05:17 PM
#2
Posted 27 July 2010 - 05:45 PM
#3
Posted 27 July 2010 - 07:17 PM
#4
Posted 27 July 2010 - 11:41 PM
parghia de blocare a dif -ului intra in carcasa grupului desupra nivelului de ulei,deci,nu ai avea cum sa vezi scurgeri . dar poate lasa apa sa intre cand il imersezi in vreo baltoaca mai serioasa. vezi daca s a schimbat ceva dupa schimbarea colierului de la aerisitor si daca nu.. ai putina treaba.
#5
Posted 28 July 2010 - 12:15 PM
Si eu aveam problema asta...si i-am schimbat toate garniturile...acum e super ok! Poti face comanda la Top Quad - Campina sau la colegul nostru Mih7ro, adica Mihnea.
#6
Posted 29 July 2010 - 10:46 PM
#7
Posted 01 August 2010 - 07:52 PM
#8
Posted 02 August 2010 - 01:07 PM
Deci...am scris si mai sus ! ii schimbi garniturile. La brute force si king quad am intalnit aceleasi probleme.
Sau le scoti si le cureti ptr ca ti-a intrat mizerie si nu mai sunt etanse.
#9
Posted 02 August 2010 - 07:44 PM
Sau le scoti si le cureti ptr ca ti-a intrat mizerie si nu mai sunt etanse.
se pare ca ai dreptate si asta urmeaza.
#10
Posted 05 August 2010 - 09:33 PM
#11
Posted 06 August 2010 - 06:01 PM
#12
Posted 09 August 2010 - 09:43 AM
5 Lei? De unde ????
#13
Posted 09 August 2010 - 08:19 PM
#14
Posted 10 August 2010 - 09:53 AM
Fiind un motor V2 e normal sa pishte ulei in functie de felul in care te dai...
La Brute force exista un rahat de siguranta sub sa care porneste ventilatorul, eh...la un moment dat nu a mai mers siguranta cu pricina si motorul s-a incins nitel, tin sa precizez ca inainte de a mi se intampla acest lucru...nu consuma deloc ulei, in fine... Ce s-a intamplat de fapt?! Pai exista niste garnituri la valve, in numar de 8 care la temperaturi foarte mari se uzeaza si incepe sa scape ulei pe langa ele...acesta fiind arse. Ce-i de facut?
Se schimba garniturile cu pricina uitandu-te in manualul de reparatii ( daca nu-l ai, ti-l pot trimite pe messenger - id: engime007 )
Se desfac capacele valvelor mai intai cel din spate la care nu e greu sa lucrezi apoi cel din fata...la care ptr a ajunge la el trebuie data coloana de directie jos.
Inca ceva, mergi pe original la asa ceva , adica comanda-ti simeringurile originale kawasaki made in japan, asta daca nu vrei sa muncesti degeaba . Eu le-am schimbat sambata pe cele de la cilindrul din spate si azi se apuca un prieten sa le schimbe si la cel din fata.
Inlaturand capacul valvelor vei observa 4 arcuri care trebuie compresate, ele avand un opritor in capat, dupa ce ai scos arcurile valvelor o sa dai de simeringuri, pe care le scoti pe rand si le inlocuiesti. Apoi cureti bine marginile capacului, dai cu silicon de etansare ( Atentie!!! Silicon special de etansare ptr motoare!!! - e unul rosu ) inchizi capacul si strangi suruburile in ordinea numerotarii lor. Dupa asta...nu are cum sa-ti mai consume. Desigur, mai poate fi unul dintre cilindrii uzati...sau amandoi, ptr asta ai nevoie de secmentare care te va costa in jur de 200 eur. Poti comanda tot ce vrei de pe www.moto4all.ro - sunt super de treaba. Mie garniturile mi le-a comandat mihnea alias Mih7ro.Sfatul meu e ca mai intai sa-l pui pe tester ( are Sorin de la Top Quad - Campina ) ca sa vezi exact daca ai presiune in piston/oane si abia dupa sa-i schimbi simeringurile de la valve, bineinteles daca astea sunt cauza...daca ai presiune in piston/oane si iti papa ulei inseamna ca e de la garniturile despre care tot vorbim
Multa bafta! Daca mai ai intrebari ma poti suna oricand sau putem discuta pe forum in speranta de a-i ajuta si pe altii
#15
Posted 10 August 2010 - 09:58 AM
Ah, am uitat sa-ti spun ca la ultimul drum de vreo 200 si ceva de km mi-a mancat cam 250 ml. Acum, dupa ce voi schimba garniturile respective voi posta pe forum daca mai imi papa sau nu si ii voi schimba si uleiul ptr ca cel pe care-l foloseam, adica Motul Super Quad 10W40 mi se pare foarte subtire ptr vara...si o sa-i pun un 15 W40, bineinteles full sintetic.
#16
Posted 10 August 2010 - 09:00 PM
#17
Posted 11 August 2010 - 09:11 AM
Sfatul meu este atunci cand vei curata filtru de aer sa-l lasi si sa se usuce si abia dupa aceea sa-l uleiezi si sa-l montezi.Filtrul de aer se curata cu spray ptr curatat filtru de aer nu ptr curatat franele (ahahahahahahah)
bujiile sunt innegrite din 2 cauze...1 - carburatoarele sunt nesincronizate si 2 - pierderea si arderea uleiului pe la garniturile de la valve (daca nu remediezi problemele astea noile bujii vor fi la fel de negre ca primele )
nu regla carburatoarele dupa ureche...ca stie nea Costel de la coltul strazii...etc , Ti i-am recomandat pe cei de la Top Quad ptr ca au scule
Te rog din suflet...nu mai umbla cu tot felul de tampenii la bruta, de exemplu spray de curatat frane in loc de spray de curatat filtrul de aer...si scoate butonul ala de la ventilator...nu-l mai pune pe direct!!!! inlocuieste siguranta veche cu una normala de 20.
Din ce am observat Brutele sunt singurele care au suflet si daca umblii cu prostii...te vor pedepsi si nu vor mai vrea sa mearga!!!
#18
Posted 11 August 2010 - 05:42 PM
#19
Posted 11 August 2010 - 06:38 PM
#20
Posted 12 August 2010 - 12:29 AM
Attached Files
Edited by CosminBz, 12 August 2010 - 12:32 AM.