Dinli - probleme alimentare
#1
Posted 09 April 2007 - 09:04 PM
- carburator murdar
- aprindere electronica defecta
- cui pontou (sper ca am scris bine)
REZOLVARE (gasita tot de cei de la service)
S-a inlocuit filtrul de la benzina cu unul de DACIA si acuma am facut inca 100 km si nu am avut probleme.
#2
Posted 10 April 2007 - 01:58 PM
sti ce e ciudat?..de ce nu ti-au pus filtru benzina original?..ca doar e in garantie..problema cred ca a fost de la rezervor..fiind nou a avut gunoaie in el..tu ai pus benzina si..poc,ai infundat filtrul.
#3
Posted 10 April 2007 - 08:33 PM
#4
Posted 10 April 2007 - 11:01 PM
#5
Posted 11 April 2007 - 09:23 AM
De asememenea, in cazul in care motorul se opreste in mers cu filtru schimbat, poate fi de la papucii de la bobina. Alte probleme cu Dinli cred ca nu ai mai avut.
Tot la Dinli, pentru posesori, schimbati colierele de fabrica peste tot unde puteti. Sunt coliere standard fara strangere cu surub, si pot aparea scurgeri de apa sau ulei.
sti ce e ciudat?..de ce nu ti-au pus filtru benzina original?..ca doar e in garantie..problema cred ca a fost de la rezervor..fiind nou a avut gunoaie in el..tu ai pus benzina si..poc,ai infundat filtrul.
Nu e de la gunoaie in rezervor, nu au cum sa ajunga in filtru pentru ca in rezervor mai este un filtru de benzina. Problema apare cand alimentezi de la petrom se infuna filtrul original si singura solutie nu este alt filtru original cu unul autohton proiectat pentru benzina noastra.
Ce carcotasi sunteti, cati dintre voi si-au luat masini de afara si cand au alimentat de la noi a inceput sa dea cu fum sau sa clantane motorul?? Nu dati vina aiurea pe dinli, ci pe carburantii de la noi.
#6
Posted 11 April 2007 - 04:54 PM
De asememenea, in cazul in care motorul se opreste in mers cu filtru schimbat, poate fi de la papucii de la bobina. Alte probleme cu Dinli cred ca nu ai mai avut.
Tot la Dinli, pentru posesori, schimbati colierele de fabrica peste tot unde puteti. Sunt coliere standard fara strangere cu surub, si pot aparea scurgeri de apa sau ulei.
Nu e de la gunoaie in rezervor, nu au cum sa ajunga in filtru pentru ca in rezervor mai este un filtru de benzina. Problema apare cand alimentezi de la petrom se infuna filtrul original si singura solutie nu este alt filtru original cu unul autohton proiectat pentru benzina noastra.
Ce carcotasi sunteti, cati dintre voi si-au luat masini de afara si cand au alimentat de la noi a inceput sa dea cu fum sau sa clantane motorul?? Nu dati vina aiurea pe dinli, ci pe carburantii de la noi.
Am trait s-o vad si pe-asta:service in garantie executat indirect, prin internet, de genul....:schimbati coliere stimati cumparatori, schimbati filtrele de benzina ca ale noastre sunt foarte bune dar nu e buna benzina de Petrom ,stimatii membrii ai acestui forum sunt carcotasi si nu in ultimul rand......cireasa de pe tort sau musca-n lapte, trantita de ...atentie! un dealer AUTORIZAT(din pacate): FILTRU AUTOHTON PROIECTAT PENTRU BENZINA NOASTRA!!!! Adica o sita cu ochiuri mai mari,pe intelesul dumnealor(cu titlu informativ te anunt ca toate filtrele de benzina autohtone sunt PROIECTATE cum spui tu ,cu hartie filtranta din import ).Toate acestea ocolesc un pic(mai tare)adevarul, care putea fi spus franc si direct: Da sunt probleme cu filtrele si colierele la DINLI,dar in rest va garantam si va ajutam de schimbul si garantia acestora. Parerea mea....
#7
Posted 11 April 2007 - 06:52 PM
Eu am dat niste sfaturi pentru cei care au nevoie de ele, nu pentru tine. Nu cred ca esti client de-al meu. Si pana la urma tot ce am scris mai sus se face oricum pe garantie, iar eu personal o fac inainte sa livrez ATV-urile.
Problemele pe care le-am descris nu apar numai la Dinli, pot aparea la orice ATV si mi-am facut datoria sa informez un potential client care ramane pe camp cu un ATV si nu stie ce sa-i faca. Daca nu ai nevoie de sfaturile mele atunci nu le citi.
Bine ca esti tu destept revo, imi placea inainte de tine, da acum mi s-a luat.
#8
Posted 11 April 2007 - 06:54 PM
#9
Posted 11 April 2007 - 06:55 PM
Revin tot eu.
Auzi, ai fabrica de filtre? ce hartie din import visezi, habar nu ai despre ce vorbesti si te bagi in seama.
#10
Posted 11 April 2007 - 06:57 PM
#11
Posted 11 April 2007 - 07:00 PM
Da, de azi pot sa dorm linistit nu mai sufar deloc.
#12
Posted 11 April 2007 - 07:07 PM
#13
Posted 11 April 2007 - 09:17 PM
Salut,
EU am postat aceasta informatie pentru ca eu nu ma pricep la mecanica si am trecut prin situatii de genul: "am schimbat tot si nu avem idee care e problema". Eu vreau ca aceasta informatie sa fie utila si sa ajunga la cei care fac import, comert si service pentru a putea sa scuteasca timp si stres.
Ca sa inlaturam problema benzinei vreau sa va informez ca eu nu pun decit de la OMV de unde intelesem ca este adusa din Austria.
Sper sa ajungem sa cunoastem la fel de mult despre DINLI cit se cunoaste la ora actuala despre Linhai si pentru asta cred ca in primul rind este nevoie sa facem schimb de informatii.
Sincer si pe mine m-a uimit solutia cu filtrul de DACIA insa asta a mers.
#14
Posted 18 May 2007 - 10:19 PM
deasemeni o alta problema este colierul de la vasul de expansiune ...... incepe si curge....termocupla de la electroventilator se defecteaza...iar cea mai des intalnita problema era......punerea trusei de chei de catre propietari in gura filtrului de aer....)) apoi sunau cu disperare .....ca ramaneau in drum..)))))
#15
Posted 23 May 2007 - 01:39 PM
#16
Posted 31 May 2007 - 08:23 AM