Problema Ltr 450!
#1
Posted 18 September 2010 - 08:58 AM
pt cei care se pricep de pe forum si au si 2 minute sa imi dea un sfat....
am un ltr 450 din 2007 care pana acum nu a mai avut probleme,am avut o bujie cu iridiu care a trebuit sa o schimb dupa o jumatate de an de folosinta dar cam atat
acum ce am patit:aseara l-am pornit(a pronit fara probleme)dupa 2 minute de mers la relanti sa oprit brusc.......sa aprins lumina rosie de avertizare pe bord si sa oprit
acum lumnia rosie tot aprinsa e si nu mai porneste(deloc).....elimin bujia/scanteia,benzina ca si probeme(toate sunt ok...)
atat am incercat sa il pornesc ca omor si bateria........
l-am programat luni la service,il duc la un cititor de computer sa vedem ce are....
daca v-ati mai intanit cu asa ceva la injectie,e clar ca are ceva electric
mentionez ca nu m-am mai dat cu el de vreo luna in tot acest timp a fost pornit ocazional de proba....
ca dotari are fitru aer sport(care e verificat si e curat.....daca are vreo legatura)si Yoshimura CRB(un cip de putere)
faza cea mai nasoala e ca azi trebuia sa vina cumparatorul dupa el!
poate sa speriat LTR-ul si nu vrea sa plece de la mine!
#2
Posted 18 September 2010 - 11:45 AM
#3
Posted 18 September 2010 - 11:51 AM
l-am dat si fara merge....
acum nu stiu ce sa zic,s-ar putea sa aiba un scurt undeva CRB-ul
de cdi nu stiu,am sa il duc luni la verificat
deci am niste draci!
cum sa se strice tocmai azi?
CUM?
ma enervez si il pun la vanzare cu 1000 de euro,sa il ia dracu
#4
Posted 18 September 2010 - 11:55 AM
l-am dat si fara merge....
acum nu stiu ce sa zic,s-ar putea sa aiba un scurt undeva CRB-ul
de cdi nu stiu,am sa il duc luni la verificat
deci am niste draci!
cum sa se strice tocmai azi?
CUM?
ma enervez si il pun la vanzare cu 1000 de euro,sa il ia dracu
ori cum nici acum nu merge bine,singura diferenta e ca nu se mai aprinde becul rosu de avertizare
#5
Posted 18 September 2010 - 12:49 PM
dar intreb si eu ,la ce i-ti trebuie mai multa putere ???
oricum o sa-l vinzi.
daca acum porneste dar nu merge bine (rotund) poate fi si o problema de benzina,este tot mai proasta calitativ indiferent de unde o cumperi.
da-i si tu un pic de megalene si o sa merga traznet fara cip de putere.
#6 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 18 September 2010 - 01:59 PM
asta e problemasi la KFX ECU si CDI
ignition coilu=releu de pornire, pus sub rezervor pe partea dreapta la mine!
Americanii le schimba peastea de cand isi cumpara quad.
recomandarea e dynatek ignition coil si PROCOM ECU/CDI/Efi controller!
Bafta!
Sigur nu vrea sa plece imi pare rau pentru aseara,
Mi-a zis ca il ia cand e facut!
#7
Posted 18 September 2010 - 04:10 PM
da era o eroare de CRB(yoshimura chery bomb)
l-am scos,am mers cu el vreo 2 ore fara nici o problema(desigur fara crb nu tragea asa cum ar fi trebuit......mai bine zis cum eram eu obisnuit)
am sa ii schimb bateria luni si il duc la mecanic sa puna testeru pe el sa vedem.....
daca mai aveti idei sunt bine venite!
Edited by owe, 18 September 2010 - 04:11 PM.
#8
Posted 18 September 2010 - 04:12 PM
asta e problemasi la KFX ECU si CDI
ignition coilu=releu de pornire, pus sub rezervor pe partea dreapta la mine!
Americanii le schimba peastea de cand isi cumpara quad.
recomandarea e dynatek ignition coil si PROCOM ECU/CDI/Efi controller!
Bafta!
Sigur nu vrea sa plece imi pare rau pentru aseara,
Mi-a zis ca il ia cand e facut!
vedem acum ce va fi
in cel mai rau caz ii schimb suspensiile si bratele A,toba si ii iau un amortizor de directie si il pastrez
imi stang bani si la anu tot imi iau ktm
#9
Posted 18 September 2010 - 04:28 PM
esti bolnav cu ktm-ul.
#10
Posted 18 September 2010 - 04:34 PM
esti bolnav cu ktm-ul.
da,jur mi-o intrat in sange
#11 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 19 September 2010 - 01:54 PM
Sa dau ceva mai multi bani pe un ktm nou sal echipez si sa iau un sfert din ktm pe ltr, nu are sens, ltrul e practic ca nou la tine, nu ai probleme mari, e foarte fiabil, ce mai vrei? sa stai cu cheia in mana pe KTM?
Deja am inteles ca am deacum incolo am de facut 2 ore mecanica pe spatamana la KFX, emult mai multe de facut la POWERPERFORMANCE fata de LTZ de SMC.
A zis ala cal ia cum e reparat!
#12
Posted 19 September 2010 - 04:25 PM
sau daca nu treci la cutie automata de pe renegade si gata si vii putin mai curat acasa decat cu quad u:)))
#13
Posted 20 September 2010 - 09:10 AM
doar in ro este considerat atv.
Edited by ovico, 20 September 2010 - 09:11 AM.
#14
Posted 20 September 2010 - 07:24 PM
l-am pus la computer si avea o eroare al sistemu de racire
merge brici acum
ori cum crhery bomb-ul e dus,trebuie schimbat
acum ca discutie,voi alege intre:ktm xc525(sau 450 xc),yahama yfz 450 x,kawasaki kfx 450,polaris oultaw 525 irs,poate si un raptor de 700(desi putin probabil...)
mai vedem,prima data sa il vand pe asta si mai vedem!