Salut. Azi dupa ce am urcat un deal frumusel, am coborat l-am oprit vreo 10 min si cand sa plec cu el am dat la automat, invartea din greau si nimic, nimic, am verificat fire, bujie-uscata,benzina-mirosea cand dadeam la automat, dar se pare ca nu dadea nici o scanteie la bujie. Am stat ceasuri sa-l resuscitam si nimic. Noroc ca a avut cine sa ma traga acasa. Aici am luat bobina jos poate, poate vedem ceva. Am pus-o inapoi si a pornit fara sa-i facem nimic- dupa care am iesit din nou vreo 2 ceasuri am tras de el si a fost totul OK. Daca puteti sa-mi dati un sfat ce as putea face sa nu se mai intample, v-as fi recunoscator. La mine fiind oras micut nu prea am cu cine iesi, iar daca raman pe ceva coclauri nu stiu cum aduc scula acasa. Merci inca odata.

Pornire Linhai 300
Started by
mimi
, Apr 14 2007 10:05 PM
3 replies to this topic
#1
Posted 14 April 2007 - 10:05 PM
#2
Posted 15 April 2007 - 06:18 AM
Verifica siguranta de 20A din cutia de sigurante din fata, verifica papucii care intra in bobina sa nu fie oxidati sau largi, si verifica daca fisa este infiletata complet in bobina si in lulea. Eventual fisa o poti izola cu putin silicon.
#3
Posted 15 April 2007 - 06:18 PM
merci mult Armadilo-adevarul e ca la una dintre sigurante e cam topit soclul si e cam oxidat pe acolo. De fisa nu stiam ca se infileteaza-am crezut ca intra direct in bobina. Sunt fise de cumparat mai sigure? Inca ceva: m-am uitat la ulei si nivelul imi pare cu vreo2-3mm mai sus de grila aia latita(care cred ca e max)-ar trebui sa mai scot? Uleiul are culoarea gri-comparat cu cel de la masina mi se pare putin ciudata culoarea(gri si nu prea transparent.) am 1200km si mi s-a spus ca la 1500 se face schimbul. Ce crezi e in neregula ceva? Merci inca o data.
#4
Posted 19 April 2007 - 05:02 PM
Am avut si eu aceeasi problema ca si tine si am schimbat bujia (pune NGK Iridium) si fisa cu tot cu pipa (daca poti comanda-ti de la Louis tot NGK , sunt excelente).Merge la fel de bine si o fisa Bosh siliconata (nu stiu sa-ti dau un cod, am vazut una pe un Linhai, pipa este dreapta nu la 90 de grade dar acopera perfect bujia).Eventul ia cu tine bujia si du-te prin magazinele de piese auto, vezi care se potriveste.
Atentie mare cu cele doua mufe care intra in bobina, daca nu sunt bine stranse se intampla exact ce ai patit tu.
Bafta mare!
Atentie mare cu cele doua mufe care intra in bobina, daca nu sunt bine stranse se intampla exact ce ai patit tu.
Bafta mare!