King Quad 750axi - Probleme Servo
#1
Posted 07 November 2010 - 06:30 PM
Azi dupa o tur prin padure am observat ca incepe sa-mi licare becu de EPS cand virez rapid,sau la viteza scazuta cand fac stanga dreapta,cu cat viteza este mai mica cu atat becu se aprinde mai tare,nu mai palpaie.Care ar putea fi problema,am mai intalnit provlema asta la masina si era nivelul scazut la lichidul de servo,atv-ul nu stiu daca are asa ceva.Va rog ajutati-ma cu un sfat,sa nu-l duc la service din varful muntelui pentru o problema minora...sper :-p
#2
Posted 07 November 2010 - 07:53 PM
#3
Posted 07 November 2010 - 09:18 PM
#4
Posted 07 November 2010 - 09:21 PM
#5
Posted 07 November 2010 - 09:29 PM
ce mufe? mufele de la bornele bateriei sau?
#6
Posted 08 November 2010 - 07:42 AM
#7
Posted 08 November 2010 - 10:16 AM
exact asa face!ai idee de ce pana acum nu facea?Am 1200 km cu el,asa face si al tau?
#8
Posted 08 November 2010 - 08:39 PM
Asa face si al meu la 4000 km
S-ar putea sa nu fi fost tu foarte atent pana la 1200 km
#9
Posted 08 November 2010 - 09:27 PM
S-ar putea sa nu fi fost tu foarte atent pana la 1200 km
Tu ai fost cu al tau la service? Al meu inca e in garantie dar sigur or sa-mi dea vreo duma cum ca e normal,sau nici macar nu sunt sigur daca garantia acopera si servo,am citit brosura de garantie de la motobom si se refera doar la motor si sasiu .Nu m-ar deranja palpaitu ala,numai sa nu se agraveze,adica sa inceapa sa mearga greu directia in timp.La tine cand nu rulezi,stai pe loc si misti directia,ti se misca usor,sau greu,la mine se misca cat de cat greu si cateodata cand fac asa se aprinde becu cand tin directia in tensiune.Te rog raspunde-mi sa stiu ce sa fac,mersi anticipat
#10
Posted 08 November 2010 - 10:13 PM
ha...de cand asteptam un post ca asta, credeam ca sunt singura patita...am innebunit o tara intreaga cu problema asta si jumate de germanie
cred ca e o problema a lor de fabricatie.
se pare ca toate king-urile cu eps au problema asta, la virajul pe loc sau la viteza mica, sau cand cuplezi 4x4 si blocantul.
pe tester totul e ok, nu apare nici o eroare....deci atv-ul e ok.
nu e normal sa palpaie becul dar inca nu stie nimeni exact care e cauza, kq 750 eps nu are inca testul timpului...la noi
al meu a stat in service aproape o luna pentru ca nu mai functiona servo directia in parametrii normali, (mergea greoi, ca un atv fara servo)... au fost verificati toti senzorii, toata instalatia electrica, s-au facut toate testele posibile...totul era perfect.... nimic defect, absolut nimic !!!
...pana cand am sunat in germania la furnizorul meu, i-am explicat problema si m-a intrebat imediat daca cumva am schimbat cauciucurile...bineinteles ca le schimbasem, oricine le schimba pt ca cele stoc nu sunt grozave. initial pusesem bh pe 25 si mergea ok fara probleme, dupa care am pus carlisle mud wolf care sunt mult mai grele...si de atunci servo a inceput sa o ia razna.
imediat dupa raspunsul nemtilor am schimbat rotile si le-am pus pe cele stoc...si surpriza....servo mergea !!!
nu sunt mecanic, nu ma pricep sa iti zic exact ce are atv-ul dar cred ca se schimba niste rapoarte in momentul in care greutatea cauciucurilor o depasestea pe cea standard...
nu am fost insa atenta daca cu cauciucurile stoc becul mai palpaie...dar o sa mai fac un test sa vad. daca da inseamna ca "e de la ei"...daca nu, inseamna ca e "de la noi"
Edited by monster cat, 08 November 2010 - 10:17 PM.
#11
Posted 08 November 2010 - 10:34 PM
#12
Posted 08 November 2010 - 10:42 PM
depinde diana de la atv la atv. uite de exemplu yamaha grizzly eps...poti sa-i pui diferite marimi de roti...servo functioneaza impecabil !
nu stiu la polaris ca nu am avut de aface, am inteles totusi ca e ok conceputa servo la ei, si arctic-cat-ul merge cam pe acelasi sistem de servo ca la polaris !
vom vedea in timp cum se comporta, yamaha si-a demonstrat calitatile de neegalat pana acum, urmeaza restul...
#13
Posted 08 November 2010 - 10:49 PM
cred ca e o problema a lor de fabricatie.
se pare ca toate king-urile cu eps au problema asta, la virajul pe loc sau la viteza mica, sau cand cuplezi 4x4 si blocantul.
pe tester totul e ok, nu apare nici o eroare....deci atv-ul e ok.
nu e normal sa palpaie becul dar inca nu stie nimeni exact care e cauza, kq 750 eps nu are inca testul timpului...la noi
al meu a stat in service aproape o luna pentru ca nu mai functiona servo directia in parametrii normali, (mergea greoi, ca un atv fara servo)... au fost verificati toti senzorii, toata instalatia electrica, s-au facut toate testele posibile...totul era perfect.... nimic defect, absolut nimic !!!
...pana cand am sunat in germania la furnizorul meu, i-am explicat problema si m-a intrebat imediat daca cumva am schimbat cauciucurile...bineinteles ca le schimbasem, oricine le schimba pt ca cele stoc nu sunt grozave. initial pusesem bh pe 25 si mergea ok fara probleme, dupa care am pus carlisle mud wolf care sunt mult mai grele...si de atunci servo a inceput sa o ia razna.
imediat dupa raspunsul nemtilor am schimbat rotile si le-am pus pe cele stoc...si surpriza....servo mergea !!!
nu sunt mecanic, nu ma pricep sa iti zic exact ce are atv-ul dar cred ca se schimba niste rapoarte in momentul in care greutatea cauciucurilor o depasestea pe cea standard...
nu am fost insa atenta daca cu cauciucurile stoc becul mai palpaie...dar o sa mai fac un test sa vad. daca da inseamna ca "e de la ei"...daca nu, inseamna ca e "de la noi"
mersi de un raspuns asa stufos.Am cautat si eu pe forumurile de afara si se pare ca mai exista problema asta,multi au sugerat sa verific curentu din baterie si sa verific ca presiunea in pneuri sa fie ok.Adevarul este ca si eu mi-am schimbat nu numai cauciucurile ci si jentile,am pus pe 22 cred,atasez o poza cu ele.Ciudat este ca am mers 1200 km cu el si nu a facut figuri deloc pana acum . Imi zici si mie cum merge la tine directia pe loc,cu motorul pornit,in cazul meu merge destul de greoi,cum pun atelajul in miscare,merge ff usor.
Am atasat o poza cu atv-ul,jentile parca sunt pe 22,nu mai stiu exact,oricum sunt mai mari,pentru ca nu mai imi arata corect viteza,imi arata mai putin decat am in realitate si i-am pus si distantiere.
Attached Files
#14
Posted 08 November 2010 - 10:52 PM
#15
Posted 08 November 2010 - 10:58 PM
Am atasat o poza cu atv-ul,jentile parca sunt pe 22,nu mai stiu exact,oricum sunt mai mari,pentru ca nu mai imi arata corect viteza,imi arata mai putin decat am in realitate si i-am pus si distantiere.
pai nu te astepta la virajul pe loc sa simti servo-directia. nu e conceputa sa fuctioneze asa. automat cand il pui in miscare actioneaza si servo, are legatura cu senzorului de turatie ... cred
(cred ca numai la can-am o simti si la virajul pe loc).
ideea e sa nu iti faci probleme atata timp cat in teren accidentat servo iti lucreaza in parametrii. parerea mea e ca atv-ul e ok, daca incepi sa ai probleme cu directia (sa fie mai greoaie) atunci du-l la un service specializat sa ti-l puna pe tester, pana atunci...drumuri grele si namoale multe !
#16
Posted 08 November 2010 - 11:01 PM
daca esti multumita de ele si isi fac bine treaba in teren pentru stilul tau de dat, nu ai de ce sa le schimbi !
#17
Posted 08 November 2010 - 11:13 PM
(cred ca numai la can-am o simti si la virajul pe loc).
ideea e sa nu iti faci probleme atata timp cat in teren accidentat servo iti lucreaza in parametrii. parerea mea e ca atv-ul e ok, daca incepi sa ai probleme cu directia (sa fie mai greoaie) atunci du-l la un service specializat sa ti-l puna pe tester, pana atunci...drumuri grele si namoale multe !
m-am gandit ca are legatura cu ceva de genu,pentru ca am observat cum ca daca pun schimbatorul in pozitia N si misc directia,nu palpaie deloc becul,doar in momentul in care pun schimbatorul in una din trepte.Am incercat chestia asta deoarece m-am gandit ca e o problema electrica si voiam sa accelerez in gol,sa vad daca se schimba intervalul palpaitului,deoarece am senzatia ca palpaitul becului este in ritm cu motorul.In cazul meu servo merge perfect,nu da semne cum ca nu ar merge,adevarul este ca becul a inceput sa-mi palpaie doar de 1 singura zii.O sa incerc sa mai umflu rotile din fata si sa verific bornele de la baterie si curentu din baterie.Nu stiu ce sa zic,dar mi se pare un lucru tare urat sa pice servo doar dupa 1200 km ,la garantie nu ma astept sa se intervina,au tot felu de clauze nasoale.Mersi de raspuns
Edited by xstranger, 08 November 2010 - 11:14 PM.
#18
Posted 09 November 2010 - 09:16 AM
Nu cred da o sa iti pice servo. Daca vrei sa stai muuult mai linistit pune-l pe tester si ai sa vezi ca totul e ok
#19
Posted 22 November 2010 - 11:03 PM
Am revenit cu amanunte,pot sa va anunt cu satisfactie ca am rezolvat problema,asa ca va spun si voua ce am facut,poate va ajuta:
- Am desfacut borna negativa de la baterie si am pus redresor-ul pe baterie, aproximativ 2 ore.
- In timp ce borna era desfacuta,am dat cu spray de contacte pe mufele care se aflau sub sea si pe borna pozitiva.
La reconecatere nu am mai avut aceasta problema,am testat atv-ul timp de 2 zile si nu a mai licarit nici macar o singura data beculetul.Nu stiu care din cele 2 variante a ajutat,dar merita sa le incercati pe ambele.Precizez faptul ca inainte de a efectua aceste 2 operatiuni,in aceeasi zii,ledul palpaia cand viram stanga dreapta repede la viteza scazuta,deci problema nu se remediase in timpul stationarii atv-ului peste saptamana.
Sper sa ajute.