Problema Linhai 300 4x4
#1
Posted 09 December 2010 - 11:08 AM
Am inteles ca este o problema cu senzorul de LOW,l-am dasfacut am dat cu sprey de contact,aceasi problema o am.
Este cam incomod cand urci pe o panta abrupta sa mai tin apasat pe butonul de OVERDRIVE.
Intrebare? Daca anulez senzorul de LOW mai face la fel sau pot sa stric altceva daca il anulez.
Atv-ul il am de 2 ani am 5000km si alte problema pana acum nu am avut la el.
Multumesc anticipat, si oice sfat este binevenit.
#2
Posted 09 December 2010 - 07:48 PM
Am inteles ca este o problema cu senzorul de LOW,l-am dasfacut am dat cu sprey de contact,aceasi problema o am.
Este cam incomod cand urci pe o panta abrupta sa mai tin apasat pe butonul de OVERDRIVE.
Intrebare? Daca anulez senzorul de LOW mai face la fel sau pot sa stric altceva daca il anulez.
Atv-ul il am de 2 ani am 5000km si alte problema pana acum nu am avut la el.
Multumesc anticipat, si oice sfat este binevenit.
eu am anulat acel senzor de 1an si nu am avut nici o problema
#3
Posted 09 December 2010 - 10:03 PM
#4
Posted 09 December 2010 - 10:44 PM
Bafta
#5
Posted 10 December 2010 - 08:05 PM
Poate sa intre apa in cutie pe langa mufa de la senzor?
#6
Posted 10 December 2010 - 10:39 PM
#7
Posted 11 December 2010 - 06:50 AM
#8
Posted 12 December 2010 - 12:26 AM
Sper ca m-ai inteles. Senzorul e prins pe cutie cu 4 surubele si intre senzor si cutie e o garnitura care cu timpul se duce si chiar patrunde apa acolo. Nu mufele sunt principalele de vina, ci mai degraba apa care ajunge la senzor pe la garnitura.
#9
Posted 13 December 2010 - 04:59 PM
Am inteles ft bine ce ai zis, chiar ma gandeam pe unde intra apa in cutie pt ca mai mereu uleiu isi schimba culoarea din cauza apei, cu toate ca nu intru cu el prin apa.
Da,am vazut cum e prins senzorul de cutie, nu mi-a dat prin cap sa il mai scot si sa il izolez ori cu silicon ori cu mastic....dar cu prima ocazie o sa umblu si la asta...pana atunci nu mai stiu ce sa fac cu pompa de apa, sunt la a 3 schimbata si tot curge antigel.
#10
Posted 13 December 2010 - 06:15 PM
#11
Posted 25 December 2010 - 09:56 AM
Am inteles ca este o problema cu senzorul de LOW,l-am dasfacut am dat cu sprey de contact,aceasi problema o am.
Este cam incomod cand urci pe o panta abrupta sa mai tin apasat pe butonul de OVERDRIVE.
Intrebare? Daca anulez senzorul de LOW mai face la fel sau pot sa stric altceva daca il anulez.
Atv-ul il am de 2 ani am 5000km si alte problema pana acum nu am avut la el.
Multumesc anticipat, si oice sfat este binevenit.
scoate mufa si nu se intampla nimic
#12
Posted 25 December 2010 - 10:22 AM
#13
Posted 28 December 2010 - 11:13 AM
Edited by Alinf, 28 December 2010 - 11:16 AM.
#14
Posted 28 December 2010 - 11:59 AM
#15
Posted 28 December 2010 - 10:27 PM
Astazi am desfacut iar senzoru up pe care il anulasem si cu putina indemanare l-am facut. Mini-contactoarele care sunt acolo nu au nici un fel de problema adica ele lucreaza ft bine totu erea din lamele pe care le-am indoit putin astfel incat sa fie actionate mai rpd.Apropo ai idee senzoru down ce face spre rusinea mea nu am descoperit inca.
#16
Posted 29 December 2010 - 09:12 AM
On topic: Senzorii up & down mare lucru nu fac, inafara de faptul ca iti arat in "bord" in ce treapta esti H,L, R, N. apare totusi o problema cind senzorii nu mai recunosc in ce treapta esti si daca ai ghinionul sa recunoasca ca esti in R in loc de H sau L ( asta am patit eu), atv-ul o sa mearga foarte ciudat, deoarece intra limitarea de mers inapoi ( overdrive). De aici am ajuns eu sa acord atentie senzorilor si sa schimb acele garnituri.
Recomand sa faci acelasi lucru si la senzorul de down, la un moment dat cind vrei sa treci din R in H de exemplu, senzorul recunoaste ca esti tot in R ( desi tu esti in H ) si deaici necazuri cu limitarea pe mers inapoi, rateuri in toba etc.
Neaparat pune mastic in locul acelei garnituri, care in timp se deterioreaza in timp.
Edited by sorinok, 29 December 2010 - 09:13 AM.
#17
Posted 17 February 2011 - 11:05 AM