Cateva parerie inainte de a il 'masacra'. King Quad 2007 700. Bujie noua iridium, baterie ok de 40amp. La rece porneste extrem de greu, la modul ca tin cam 5-6 sec pe electro pt a il porni. Ar mai fi ceva. Chiar si cu motorul cald, cand bag in 4x4 sau aprind farurile (deci cam orice consumator mai mare ) se opreste motorul. Idei????
King 2007
Started by
Cpt.CHAOS
, Jan 09 2011 10:31 AM
5 replies to this topic
#1
Posted 09 January 2011 - 10:31 AM
#2
Posted 09 January 2011 - 11:34 AM
salut, daca face pb. si cand intri in apa sau la umezeala mare, la instalatia electrica trebuie sa te uiti dupa firul de incarcare care vine spre baterie si la firul de masa trebuie schimbate dupa un anumit timp (mai toti au pb. cu treaba asta, e un punct slab la suzy) am un prieten care a schimbat si nu mai are pb.de genul asta, plus de asta mai trebuie curatate contactele din cand in cand sau mai des daca i-ti place apa mai mult. iar pb. de pornire la rece nu este de acolo daca bateria are putere sa-ti invarta motorul normal( poate sa fie si asta daca este pe injectie si atunci nu ai amp. pentru pompa de benzina sa bage presiunea de care ai nevoie la injector,dar revin , nu ar invarti motorul la turatie normala si ti-ai da seama ca nu prea ai baterie, in plus cand comuti 4x4 sau faci alte operatiuni care necesita curent, avand firele fara contact bun afecteaza si se opreste motorul ( multi schimba bateriile fara sa verifice incarcarea). si cred ca ai gresit cand ai scris ca ai baterie de 40 amp.???????
#3
Posted 09 January 2011 - 12:19 PM
Nu, nu a gresit a luat doar masuri drastice.
#4
Posted 09 January 2011 - 01:08 PM
Doar la kingul de 700 e problema cu firul de masa.
La cel de 750 s-a remediat.
Am facut precizarea ca sa nu se panicheze si cei cu 750
La cel de 750 s-a remediat.
Am facut precizarea ca sa nu se panicheze si cei cu 750
#5
Posted 09 January 2011 - 01:54 PM
Kingul e de 700. Bateria este de 40 de amperi si se afla in lada spate. Nu are probleme cu firele de la instalatia originala a bateriei pana la noua baterie. Eu cred ca problema este injectia. Bateria este in mintile ei , treba cu firul de masa am rezolvato acum cateva luni cand am mutat bateria. Sunt sigur ca nu are legatura pornirea grea la race cu faptul ca se opreste motorul cand simte un consumator mare.
#6
Posted 09 January 2011 - 02:43 PM
incearca si schimba bujia cu cea veche sau alta normala si vezi daca tot asa face. iar injectorul cand se duce nu mai merge, nu ca merge cand si cand. de bujie i-ti spun pt ca si eu am incercat si nu am fost multumit de ea . oricum sunt sensibile se folosesc pe termen scurt si au un regim de functionare peste o anumita turatie(am primit explicati de la motocros-boys).