Jump to content



Photo

Ce Viteza Ia Bruta Voastra?a Mea Doar 60 Mile


  • This topic is locked This topic is locked
14 replies to this topic

#1 aasergiu

aasergiu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Nume real:sergiu
  • Telefon:0765291666
  • Marca ATV:linhai

Posted 16 January 2011 - 10:32 PM

am luat un brute force 750 cu 3000 de mile de vreo saptamana,m-am plimbat umpic cu el si am observat ca nu merge mai mult de 60 mile,la 60 mile se opreste,accelereaza foarte repede pana la 60 mile,dar parca ar fi limitat,nici un km in plus,iar pe youtube am vazut ca ajung la 90-100 mile pe ora,are al meu vreo problema ceva?bruta voastra ce viteza ia?
si temperatura apei o indica sau nu pe display?cum stiu daca mi se ridica apa sau ce temperatura are?
  • 0

#2 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 17 January 2011 - 11:32 AM

QUOTE (aasergiu @ Jan 16 2011, 10:32 PM) <{POST_SNAPBACK}>
am luat un brute force 750 cu 3000 de mile de vreo saptamana,m-am plimbat umpic cu el si am observat ca nu merge mai mult de 60 mile,la 60 mile se opreste,accelereaza foarte repede pana la 60 mile,dar parca ar fi limitat,nici un km in plus,iar pe youtube am vazut ca ajung la 90-100 mile pe ora,are al meu vreo problema ceva?bruta voastra ce viteza ia?
si temperatura apei o indica sau nu pe display?cum stiu daca mi se ridica apa sau ce temperatura are?


Pai apropo de apa - o sa iti apara un martor pe bord , de fapt pe lcd, care iti indica temperatura ridicata a apei (roaga-te sa nu fie nevoie sa-ti apara acel martor ). Vezi ca sub sa exista o siguranta mai speciala care da drumul ventilatorului, eh...siguranta aia se corodeaza si canci ventilator...apa se supraincalzeste, (apa e inpropriu spus - nu baga niciodata apa in sistemul de racire, baga numai Motocool de la Motul , nediluat...exact asa cum vine el la bidon) si incep zeci de probleme...incepe sa-ti haleasca ulei, incepi sa-i schimbi garniturile de la valve in cel mai bun caz...daca problema persista...trebuie resecmentat...si asa mai departe.

Felicitari ptr achizitia pe care tocmai ai facut-o! Kawa e un atv deosebit prin forta pe care o poseda si feeling-ul pe care il da rider-ului, dar e si foarte dificil de intretinut.
Neaparat inainte de FIECARE iesire , verifica-i uleiul LA RECE PE SUPRAFATA PLANA ca sa nu ai probleme.

Iar ce vezi tu pe youtube "la americani" sau nu ...nu este acelasi lucru pe care l-ai putea obtine si tu:

1 - afisajul tau e in mile...daca nu ma insel?! Pai cand vezi in filmulete 100...nu sunt mile, ci km .
2 - daca vrei sa fie intradevar mile trebuie sa-ti pui o gramada de rahaturi gen power commander, inlocuirea CDI si asa mai departe ...ca sa nu mai zic de turbo. Daca vrei sa alergi...ia-ti quad, Brute Force, in ciuda faptului ca este foarte agresiv si puternic, nu este facut de runner-eala.

Acum...depinde cati bani ai sa bagi in el smile.gif

Scuze de Off topic, dar m-am simtit nevoit sa-i explic noului nostru coleg la ce s-a inhamat si cum poate sa fenteze niste probleme minore care pot sa-ti faca viata un calvar, avand in vedere ca vorbim de BF. superstition.gif
  • 0

#3 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 17 January 2011 - 03:15 PM

sa ai parte de el fara incidente majore in primul rand!!!! iar treaba cu viteza , ajungi pana la 85 de mile cu el daca nu pui alte roti si alte jenti, deci le lasi pe acelea din fabricatie care sunt mai usoare atat jentile cat si cauciucurile si presiune mare in cauciucuri, dar daca vrei cu adevarat sa treci peste 100 mile trebuie sa faci niste modificari care vorba lui Engime007 o sa fie cam costisitoare sau poate nu pt. tine, oricum daca vrei si ai posibilitatea de al modifica poti la motorul asta pe care-l are, uita-te pe youtube si o sa gasesti o gramada de modificari aduse la modelul asta. iar de acel contact care este sub sa am scris acum cateva zile la sectiunea atv-ul meu(un kawasaki mai nou vechi, topic deschis de maocj). citeste despre el si unde se afla. tabletalk.gif
  • 0

#4 aasergiu

aasergiu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Nume real:sergiu
  • Telefon:0765291666
  • Marca ATV:linhai

Posted 17 January 2011 - 06:36 PM

mersi pt raspunsuri,eu vazand pe youtube ca brutele de acolo merg cu 90-100 mile am zis ca are al meu vreo problema de merge numai cu 60 de mile,dar nu mi-am dat seama ca alea sunt modificate,oricum nu ma intereseaza viteza asa mult,eu il folosesc de placere ocazional,si cand am treaba la gradina,muncesc cu el si ma distrez.
----Si inca ceva.... cand cuplez 4x4 imi intra foarte greu,adica comut butonu pe4x4 si trebuie sa mai merg vreo 5-6metri pana imi intra 4x4; la fel se intampla si cand scot 4x4,comut butonul pe 2x4 si trebuie sa merg 5-6metri pana se decupleaza 4x4;--------------------
--------------iar diferentialul cum il folosesc?il acctionez eu cat am nevoie sau cum?---------------------
  • 0

#5 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 17 January 2011 - 07:38 PM

i-ai inspectat cureaua vreo data, adica abea l-ai luat , nu sti daca a fost schimbate uleiurile in grupuri? iar in cel de fata de obicei daca nu este schimbat la timp sau daca nu a fost pus ce trebuie sau ai vreo scurgere la un simering(daca ai scurgere poti sa ai si apa inauntru si faci un fel de spuma , care daca nu o schimbi repede se transforma in ceva mai tare cu consistenta mieri), schimba mai greu. desfai busonul de la grupul fata si vezi cum stai cu continutul.

iar cu diff. cu cat strangi mai tare cu atat se imparte raportul pe toate rotile( fata , spate).
  • 0

#6 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 17 January 2011 - 07:41 PM

si inca ceva , cand folosesti diff. folosestel cu rotile drepte, nu trage de ghidon nici stanga nici dreapta si folosestel chiar numai in situati extreme si pe durate foarte scurte.
  • 0

#7 aasergiu

aasergiu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Nume real:sergiu
  • Telefon:0765291666
  • Marca ATV:linhai

Posted 17 January 2011 - 07:50 PM

pai si ce ulei trebuie sa-i bag in grupuri,nu merge gin ala de bagi si la cf moto in grupuri?adica ce gasesti la orice magazin de uleiuri(castrol ceva de genu)
  • 0

#8 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 17 January 2011 - 08:01 PM

in manualul de intrtinere scrie ca in grupul de fata sa bagi 10w40 ulei de motor semisintetic si in spate ar trebui sa bagi ceva mai special(Mobil Fluid 424) dar o sa dai bani degeaba, asa ca punei tot 10w40 hi.gif
  • 0

#9 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 17 January 2011 - 08:09 PM

Auras, scuze ca ma bag dar daca aia au zis ca trebuie MobilFluid 424, ar trebui sa tinem cont de ce au zis ei wink.gif Eu unul, nu stiu daca grupul o sa pateasca ceva daca bagi alt ulei decat trebuie dar daca baga uleiul recomandat de producator, sigur nu se va strica din cauza uleiului wink.gif
Just my 2 cents.
  • 0

#10 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 17 January 2011 - 08:17 PM

@ d-rive nu se va strica , deja este incercat si folosit si in competiti de ai nostri, sti ca la Mures majoritatea au inceput cu BF.
  • 0

#11 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 17 January 2011 - 08:25 PM

Franarea pe spate e la fel de eficienta ca in cazul folosirii uleiului special destinat pentru frane in ulei, aka Mobilfluid424?
  • 0

#12 aasergiu

aasergiu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Nume real:sergiu
  • Telefon:0765291666
  • Marca ATV:linhai

Posted 17 January 2011 - 08:41 PM

si uleiul trebuie sa fie intotdeauna la maxim pe joja cand il verific sau merge si umpic mai jos,adica al meu arata cu 5mm mai jos decat nivelul maxim al jojei,si omu mia zis ca la sachimbat cu 5 zile imainte sa-l iau eu,de aratat arata f bine uleiul,nu este negru e curat,se vede ca e nou,
si ce ulei ar fi bun pt bruta mea de 3000 de mile si cat ulei intra in motoru asta?
ma gandeam sa-i bag motul 5100 15w50 cu ester,ce ziceti?
  • 0

#13 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 17 January 2011 - 09:48 PM

uleiul care il ai este bun si intra 2,3 si poti sa-l complectezi pana la max. inainte de vreo ieseala si reseteazati pe bord milele de le tripp si cand te intorc acasa lasal pe loc drept si dupa vreo 30 min. controleaza ul;eiul si vezi daca lipseste si adauga dintr-un bidon gradat daca este cazul si socoteste cat a consumat dupa milele de la bord daca lipseste din ulei, daca nu atunci totul este 0k., oricum dupa fiecare iesire sa-l controlezi, atat uleiul cat si apa si lichidul de frana si restul. thumbsup.gif asta oricum trebuie facuta de fiecre data si la orice fel de atv, dar al tau cum este folosit este bine sa-i acorzi o mai mare atentie sa nu aiba bube ascunse si sa te trezesti ca ai de reparat din cauza comoditati.
  • 0

#14 deep dark

deep dark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 336 posts
  • Gender:Male
  • Location:piatra neamt
  • Nume real:cristi
  • Telefon:0740860374
  • Marca ATV:am dat kawa...in cautare de urs

Posted 24 January 2011 - 10:44 PM

QUOTE (Auras40 @ Jan 17 2011, 08:01 PM) <{POST_SNAPBACK}>
in manualul de intrtinere scrie ca in grupul de fata sa bagi 10w40 ulei de motor semisintetic si in spate ar trebui sa bagi ceva mai special(Mobil Fluid 424) dar o sa dai bani degeaba, asa ca punei tot 10w40 hi.gif

m-am contrazis cu cineva pe forum acum vreun an sau doi pe chestia asta... dar nu mai stiu despre cine era vorba. el cu experienta...eu...cu manualul kawa in fata.. smile.gif
  • 0

#15 aasergiu

aasergiu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Nume real:sergiu
  • Telefon:0765291666
  • Marca ATV:linhai

Posted 01 February 2011 - 01:13 PM

se poate inchide topicul asta
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto