Ce Viteza Ia Bruta Voastra?a Mea Doar 60 Mile
#1
Posted 16 January 2011 - 10:32 PM
si temperatura apei o indica sau nu pe display?cum stiu daca mi se ridica apa sau ce temperatura are?
#2
Posted 17 January 2011 - 11:32 AM
si temperatura apei o indica sau nu pe display?cum stiu daca mi se ridica apa sau ce temperatura are?
Pai apropo de apa - o sa iti apara un martor pe bord , de fapt pe lcd, care iti indica temperatura ridicata a apei (roaga-te sa nu fie nevoie sa-ti apara acel martor ). Vezi ca sub sa exista o siguranta mai speciala care da drumul ventilatorului, eh...siguranta aia se corodeaza si canci ventilator...apa se supraincalzeste, (apa e inpropriu spus - nu baga niciodata apa in sistemul de racire, baga numai Motocool de la Motul , nediluat...exact asa cum vine el la bidon) si incep zeci de probleme...incepe sa-ti haleasca ulei, incepi sa-i schimbi garniturile de la valve in cel mai bun caz...daca problema persista...trebuie resecmentat...si asa mai departe.
Felicitari ptr achizitia pe care tocmai ai facut-o! Kawa e un atv deosebit prin forta pe care o poseda si feeling-ul pe care il da rider-ului, dar e si foarte dificil de intretinut.
Neaparat inainte de FIECARE iesire , verifica-i uleiul LA RECE PE SUPRAFATA PLANA ca sa nu ai probleme.
Iar ce vezi tu pe youtube "la americani" sau nu ...nu este acelasi lucru pe care l-ai putea obtine si tu:
1 - afisajul tau e in mile...daca nu ma insel?! Pai cand vezi in filmulete 100...nu sunt mile, ci km .
2 - daca vrei sa fie intradevar mile trebuie sa-ti pui o gramada de rahaturi gen power commander, inlocuirea CDI si asa mai departe ...ca sa nu mai zic de turbo. Daca vrei sa alergi...ia-ti quad, Brute Force, in ciuda faptului ca este foarte agresiv si puternic, nu este facut de runner-eala.
Acum...depinde cati bani ai sa bagi in el
Scuze de Off topic, dar m-am simtit nevoit sa-i explic noului nostru coleg la ce s-a inhamat si cum poate sa fenteze niste probleme minore care pot sa-ti faca viata un calvar, avand in vedere ca vorbim de BF.
#3
Posted 17 January 2011 - 03:15 PM
#4
Posted 17 January 2011 - 06:36 PM
----Si inca ceva.... cand cuplez 4x4 imi intra foarte greu,adica comut butonu pe4x4 si trebuie sa mai merg vreo 5-6metri pana imi intra 4x4; la fel se intampla si cand scot 4x4,comut butonul pe 2x4 si trebuie sa merg 5-6metri pana se decupleaza 4x4;--------------------
--------------iar diferentialul cum il folosesc?il acctionez eu cat am nevoie sau cum?---------------------
#5
Posted 17 January 2011 - 07:38 PM
iar cu diff. cu cat strangi mai tare cu atat se imparte raportul pe toate rotile( fata , spate).
#6
Posted 17 January 2011 - 07:41 PM
#7
Posted 17 January 2011 - 07:50 PM
#8
Posted 17 January 2011 - 08:01 PM
#9
Posted 17 January 2011 - 08:09 PM
Just my 2 cents.
#10
Posted 17 January 2011 - 08:17 PM
#11
Posted 17 January 2011 - 08:25 PM
#12
Posted 17 January 2011 - 08:41 PM
si ce ulei ar fi bun pt bruta mea de 3000 de mile si cat ulei intra in motoru asta?
ma gandeam sa-i bag motul 5100 15w50 cu ester,ce ziceti?
#13
Posted 17 January 2011 - 09:48 PM
#14
Posted 24 January 2011 - 10:44 PM
m-am contrazis cu cineva pe forum acum vreun an sau doi pe chestia asta... dar nu mai stiu despre cine era vorba. el cu experienta...eu...cu manualul kawa in fata..
#15
Posted 01 February 2011 - 01:13 PM