Ce curea recomandati pentru outlander 800R max 2009...eu ma uitam la asa ceva
http://www.mfgsupply.../c/XTX2236.html
ar fi ceva mai bun? indiferent de pret
Curea (belt)
Started by
ispt17
, Feb 04 2011 07:38 PM
7 replies to this topic
#1
Posted 04 February 2011 - 07:38 PM
#2
Posted 04 February 2011 - 07:48 PM
Cumpara o curea originala.....e cea mai buna
#3
Posted 04 February 2011 - 08:35 PM
Tot curea originala e si sfatul... era sa zic al meu E sfatul si concluzia la care am ajuns citind experientele altora cu fel de fel de curele, multe din ele de firma si "racing" si toate alea... intr-un final, tot la cureaua originala au ajuns ca fiind cea mai buna.
#4
Posted 04 February 2011 - 10:44 PM
QUOTE (d-rive @ Feb 4 2011, 07:35 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Tot curea originala e si sfatul... era sa zic al meu E sfatul si concluzia la care am ajuns citind experientele altora cu fel de fel de curele, multe din ele de firma si "racing" si toate alea... intr-un final, tot la cureaua originala au ajuns ca fiind cea mai buna.
curelele sunt ceva normal de schimbat la bomba ,ideea este daca respectiva adica dayco ar tine mai mult decat cea originala , dupa care mai conteaza si felul in care folosesti utilajul , sa nu uitam toata forta la bomba pleaca direct din motor in curea fara ambreiaj .....
#5
Posted 04 February 2011 - 10:48 PM
De cinci ani ma dau pe Bombardier si am folosit si Carlisle si Dayco.Carlisle e cea mai proasta curea si singura pe care am vazut-o rupandu-se.Dayco mi-a facut o impresie buna la inceput, am crezut ca ar fi chiar mai buna ca cea originala, dar a capatat uzura mult mai repede.Deci cea originala ar fi cea mai indicata concluzie la care au ajuns si foarte multi din participantii la diverse concursuri interne sau internationale.
#6
Posted 05 February 2011 - 04:25 AM
QUOTE (he-he @ Feb 4 2011, 02:48 PM) <{POST_SNAPBACK}>
De cinci ani ma dau pe Bombardier si am folosit si Carlisle si Dayco.Carlisle e cea mai proasta curea si singura pe care am vazut-o rupandu-se.Dayco mi-a facut o impresie buna la inceput, am crezut ca ar fi chiar mai buna ca cea originala, dar a capatat uzura mult mai repede.Deci cea originala ar fi cea mai indicata concluzie la care au ajuns si foarte multi din participantii la diverse concursuri interne sau internationale.
multumesc pentru raspunsuri...nu am eu atv de multa vrem cateva luni ,si nu sunt un "criminal" de atv dar din cand in cand mai intru si eu print-o baltuta si uite ca sa si ars cureaua ORIGINALA...cum aveam numai vre-o 60 h atunci si de atunci tot patineza cand o fortez
http://www.flickr.co...t17/5082540239/
#7
Posted 05 February 2011 - 10:26 AM
Cureaua BRP cand e noua are 32,8-33mm latime.Manualul service da schimbarea ei nu la ore sau km ci in momentul cand ea ajunge la 30mm latime.Pe la 32mm deja ea patineaza cand e fortata.
#8
Posted 05 February 2011 - 11:03 AM
QUOTE (he-he @ Feb 5 2011, 01:26 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Cureaua BRP cand e noua are 32,8-33mm latime.Manualul service da schimbarea ei nu la ore sau km ci in momentul cand ea ajunge la 30mm latime.Pe la 32mm deja ea patineaza cand e fortata.
asta e de retinut merci mult voi verifica