Pentru toti posesorii de Linh
[/list]datorita multiplelor probleme electrica, am "luat la mana" toata instalatia, inclusiv schimbare de CDI, magnetou si senzor din carter motor, sigurante, bobina, senzori UP/DOWN etc inlocuind cablaje, papuci izolatii etc.
Cu ocazia acestei revizii am constatat ca datorita deteriorarii burdufului de cauciuc cutia schibatorului de viteze era plina cu apa care ingheata si nu permite cuplarea la rece. FITI ATENTI SI VERIFICATI !
Uleiul de la cutie era in stare de EMULSIE cu apa care patrunde pe la cei doi senzori UP si DOWN datorita sistemului prost de etansare. Verificati si umleti serios cau vaselina cele doua locasuri unde se monteaza senzorii !
Intr-un final am zis ca totul va fi impecabil si fiabil.
EROARE ! Fereasca D-zeu de CHINEZISME. Dupa 4 Km motorul se opreste (intrerupere electrica) ca si cum taie cineva firele, porneste dar la cuplarea in sarcina moare. Pot sa va spun ca interventia s-a facut la standard de "aviatie" cu izolatii si protectii de contacte si cablaje speciale.
Avand in vedere ca in general eu merg singur (agrement sau utilitar) devine complet nesigur (adica mereu trebuie sa am un radio sau telefon sa chem un tractor).
Orice sfat am sa-l consider util. In orice caz eu "IL VOI MARITA"
Ce credeti ca ar fi mai fiabil ?
Multumesc tuturor pentru orice idee si SUCCES !

Sfaturi Linhai 300 4x4
Started by
michel
, Feb 12 2011 08:41 AM
1 reply to this topic
#1
Posted 12 February 2011 - 08:41 AM
#2
Posted 12 February 2011 - 10:02 AM
Daca intrerupe in sarcina poate fi si din cauza supapelor. Le-ai reglat pana acum vreodata? Verifica si sigurantele, mai ales cea galbena de 20A ( mai bine o schimbi). La senzorul Up&Down eu am dat cu mastic, am inlocuit acele garnituri slabe. Vaselian multa nu este ok, ungerea se face de la uleiul din cutie.
Sfat: inainte sa-l mariti, eu zic sa-l pui la punct si sa-i zici noului proprietar bubele lui
.
Sfat: inainte sa-l mariti, eu zic sa-l pui la punct si sa-i zici noului proprietar bubele lui
