Evacuare Sport Pe Brute Force 750
#1
Posted 21 February 2011 - 08:01 PM
#2
Posted 21 February 2011 - 08:30 PM
Baga un filmulet sa "vedem" si nou cum suna!!
#3
Posted 21 February 2011 - 08:51 PM
#4
Posted 21 February 2011 - 09:29 PM
Acuma depinde cat de rau nu mai trage ca e posibil sa fie si altceva...
In locul tau as :
1) verifca bujiile sa vad ce culoare au;
2) pune toba veche sa vad daca trage bine...
Cu toba asta cred ca trebuie sa maresti si relatintiul.
engime007 a avut un HMF pe Bruta si tragea f. bine dar ma repet, depinde de constructia tobei.
Edited by Catalin_LMX, 21 February 2011 - 09:30 PM.
#5
Posted 21 February 2011 - 10:52 PM
Culmea, eu am pus un Big Gun de Kawa pe un Renegade si n-am nici o treaba! Merge de rupe! Si nici n-am stat sa verific culoarea bujiilorm, ca e cafenie alba sau neagra!
Apropo! Am tevile de evacuare pt Kawa din inox pt fiecare cilindru in parte daca de intereseaza!
#6
Posted 21 February 2011 - 11:24 PM
@primarius poti pune niste poze si un pretz?
#7
Posted 22 February 2011 - 09:25 AM
Da,o sa pun de indata ce ajung la garaj. Faza e ca le tin degeaba prin raft, voiam sa le modific pt mine dar prefer sa le iau de-a gata...
#8
Posted 22 February 2011 - 10:43 AM
#9
Posted 22 February 2011 - 11:10 AM
2 nd - Motorul nu are nimic, sunt sigur ca toba nu e montata corespunzator si de aici si problemele...sau cine stie ce "teste" i s-au facut inainte Sunt mai mult ca sigur ca teava de la unul dintre cilindrii e obturata.
Da-o jos, pune-o pe cea veche...si vezi cum merge.
Eu cand i-am pus evacuare sport, am optat ptr o toba de la HMF Performance si nu am avut nicio problema cu ea...tragea mult mai tare atv-ul dupa marea schimbare si unde mai pui ca scotea flacari...
Sfatul meu e sa nu-ti mai iei tot felul de prostii...gen toba de polaris sa o pui pe bruta...ptr ca toate piesele...au si ele un rost...sunt calculate diferit in functie de parametri fiecarui utilaj.
Ia-ti o toba noua... HMF si gata! O poti procura din tara...
#10
Posted 22 February 2011 - 01:41 PM
2 nd - Motorul nu are nimic, sunt sigur ca toba nu e montata corespunzator si de aici si problemele...sau cine stie ce "teste" i s-au facut inainte Sunt mai mult ca sigur ca teava de la unul dintre cilindrii e obturata.
Sfatul meu e sa nu-ti mai iei tot felul de prostii...gen toba de polaris sa o pui pe bruta...ptr ca toate piesele...au si ele un rost...sunt calculate diferit in functie de parametri fiecarui utilaj.
Ia-ti o toba noua... HMF si gata! O poti procura din tara...
asta am spus si eu, sigur e obturat ceva,altfel n-are nici o treaba ca e de la Polaris sau altele. Gandeste-te ca ai toba demontata de tot, motorul functioneaza cel putin la fel exceptand zgomotul, si din contra ar trebui sa aibe evacuare mai rapida deci i se opune mai putina rezistenta gazelor la evacuare pe traseu rezultand evacuare rapida si putina putere in plus.
Pe ideea asta se merge: la tobele finale sport in primul rand corelata cu intreg traseul ce porneste de la motor realizate din materiale mai ''alunecoase''(scuzati exprimarea) pt. evitarea fenomenului de turbionare al gazelor, bineinteles modificarea admisiei de aer la motor (filtre sport ce permit inertie mai mica al aerului) si nu in ultimul rand si obligatoriu, corelarea alimentarii cu benzina (mai multa in cazul acesta), rezulta putere motor mai mare.
Pana acu' nimic deosebit.
Ce vreau sa spun este ca nu are legatura modificare admisiei (unde intradevar ar trebui sa modifici si cantitatea de benzina deoarece in aceeasi perioada de timp intra o cantitate mai mare de aer decat cu filtrul stoc, deci amestec mai sarac) cu modificarea evacuarii deoarece supapele de evacuare au acelasi timp de deschidere/inchidere. Deci punand evauare sport ce are debit mai mare, automat ajuti sa se elimine mai rapid cantitatea suplimentare de amestec (ars) ce ti-a survenit modificand admisia.
Exista intradevar cazuri de functionare neadecvata al motorului in cazul in care schimbi doar evacuarea dar numai la motoarele in 2 timpi unde acolo conteaza dimensionarea corecta a tobei finale pt a opune rezistenta controlata gazelor de evacuare. Dar intram in alta discutie fiind vorba de o arhitectura diferita a motorului.
Parerea mea!
#11
Posted 22 February 2011 - 01:54 PM
#12 Guest_Sportsman850xp_*
Posted 22 February 2011 - 10:29 PM
si iti iei tu de BF original pe sistem
nu serios, nu o vinzi?
#13
Posted 23 February 2011 - 11:20 AM
Sincer nu as vrea sa modific prea multe, de ex benzina mai multa ca oricum consuma cat vrea el . Aici nui vorba de bani, ii vorba de comoditate. Eu cand ies cu el ma duc la ture destul de lungi si nu prea am chef sa car dupa mine carnistre.
@auras am sa ajung la Tg-Mures, dar mai astept putin sa mai imi creasca fetita ca numai 12 zile are
#14
Posted 23 February 2011 - 12:30 PM
Trebuie sa faci cinste
#15
Posted 23 February 2011 - 01:49 PM
#16
Posted 23 February 2011 - 06:47 PM
#17
Posted 23 February 2011 - 06:48 PM
#18
Posted 23 February 2011 - 11:09 PM
#19
Posted 24 February 2011 - 02:31 PM
daca le mai dai spune un pret, poate le cumpar eu si o poza te rog frumos.
#20
Posted 25 February 2011 - 12:46 PM
Fac cinste, dar spuneti unde, cand, cum ?))