Cf Moto X6
#61
Posted 12 April 2011 - 10:34 AM
Dar daca trebuie sa mergem prin noroaie ca ala e drumul, no problem Dar in niciun caz nu sunt genul care daca vad o balta sa intru in ea
#62
Posted 12 April 2011 - 11:53 AM
#63
Posted 14 April 2011 - 02:27 PM
Cristi poate ai tu vreo idee.
#64
Posted 14 April 2011 - 03:42 PM
Gresor sau decalimetru se numeste.
#65
Posted 15 April 2011 - 11:04 AM
#66
Posted 24 April 2011 - 08:45 PM
#67
Posted 24 April 2011 - 09:32 PM
Noi am iesit ieri in 2, una scurta de probat planetara la Grizzly. Poate facem una frumoasa zilele astea.
De ce nu ai dat un semn, nu stiam daca ti l-ai inmatriculat sau nu.
#68
Posted 24 April 2011 - 10:41 PM
azi am iesit putin la garboavele la un gratar.
cand mai iesiti da si tu un semnal ca daca sunt disponibil ma bag si eu
#69
Posted 25 April 2011 - 12:48 AM
Din videoteca de aur am gasit doua filmulete de prin 2008 cand vedeam atv-uri doar pe la inchirieri.
Uite ca preacunoscutul linhai si un amarat de quad m-au facut sa ma indragostesc de atv-uri
#70
Posted 25 April 2011 - 10:38 AM
http://www.youtube.c...feature=related
http://www.youtube.c...feature=related
#71
Posted 25 April 2011 - 08:43 PM
#72
Posted 25 April 2011 - 10:33 PM
Adica, cititi si voi manualul
#73
Posted 26 April 2011 - 06:29 AM
#74
Posted 26 April 2011 - 09:46 AM
Cand e motorul rece porneste mai greu (apas de vreo 2 ori pe butonul de injectie ca sa porneasca); daca trag o data de sufa aia pt pornire o ia dupa aia la sfert.
Care ar putea fi motivul?
#75
Posted 26 April 2011 - 11:45 AM
Lasa ca o rezolvam cu ceasul cand ne-om vedea, ii dam noi de capat.
#76
Posted 06 May 2011 - 09:57 PM
Si-a mai facut cineva pana acum la cf moto? Are cineva masuratori facute? Cred ca voi da scuturile originale jos si i-au masurile de pe ele.
#77
Posted 06 May 2011 - 10:13 PM
Se poate dar e ceva de munca.
Iti trebuie un fierastrau pendular, o bormasina si multa creativitate.
#78
Posted 15 May 2011 - 08:01 PM
http://www.youtube.c...M...der&list=UL
http://www.youtube.c...A...der&list=UL
#79
Posted 15 May 2011 - 10:06 PM
#80
Posted 06 June 2011 - 03:31 PM
Problema a aparut probabil de la sariturile pe care le-am facut cu el, dar asta e distractia costa. Bine ca nu a fost mai grav sa raman cu motorul in urma.
Tin sa precizez ca suportii sunt foarte subtiri si au niste bucse de cauciuc pe ei, dar nu sunt suportii principali (sunt sudati de cadru undeva langa carcasa de la filtru de aer).
Si o alta isprava de-a mea: am ridicat atv-ul cu troliu intr-un copac sa pot sa-l curat bine pe burta si mi-a ajuns putin ulei in filtru de aer. Poate fi vreo problema?(filtru l-am scos si l-am spalat, l-am uscat si l-am pus la loc).
Gata ca v-am plictisit.
Edited by laurentiu x6, 06 June 2011 - 03:32 PM.