
Motor Gripat!!!
#1
Postat 13 martie 2011 - 06:17
Vina a fost in totalitate a mea ..deoarece nu am verificat uleiul..
Intrebarea mea: Ce s-a stricat?Ce trebuie Schimbat?cam cat o sa ma duca toata reparatia?
Tin sa precizez ca motorul INCA porneste dar se aude un scartait,si o bataie metal pe metal ingrozitoare..
merci anticipat pentru raspunsuri!
#2
Postat 13 martie 2011 - 06:37

Aceasta postare a fost editata de gospodarul: 13 martie 2011 - 06:37
#3
Postat 13 martie 2011 - 07:16
#4
Postat 13 martie 2011 - 07:29

#5
Postat 13 martie 2011 - 07:47

#6
Postat 13 martie 2011 - 07:52

ok auras..o sa il desfac undeva pe la pasti ..sa am timp sa stau de el...
sincer nici nu vreau sa ma gandesc/imaginez ce e in el si cat o sa ma coste

#7
Postat 13 martie 2011 - 08:25

#8
Postat 14 martie 2011 - 08:25
#9
Postat 14 martie 2011 - 09:31
#10
Postat 14 martie 2011 - 08:54

Merci
#11
Postat 14 martie 2011 - 08:59
#12
Postat 14 martie 2011 - 09:39
#13
Postat 14 martie 2011 - 09:44
METABOND – Protectie activa a mediului înconjurator în toate domeniile tehnice
Avantaje la autoturisme / camioane:
- crestere de putere: 5 - 10% Kw sau c.p.
- consum de benzina – motorina: 5 - 15% economie
- consum de ulei: 40% economie
- interval mare între schimburi de ulei
Reducerea zgomotelor si a uzurii:
- la toate piesele metalice în miscare pina la 40% reducere
- la mecanismele de propulsie (neautomate) 50% protectie la uzura
Proprietati deosebite:
- dubleaza durata de viata a pieselor supuse la solicitari mari. Exemple: pistoane, compresoare, motoare, reductoare, instalatii hidraulice, etc.
- cele mai bune conditii de ungere peliculara stabila.
CINE A INCERCAT ?
Imediat dupa lansarea din 1991 a cistigat Marele Premiu la Expozitia Auto din Frankfurt. O masina Ferrari tratata cu METABOND a atins recordul de viteza de 351 km/h desi initial viteza constructiva maxima era 291 km/h. De atunci toate masinile Ferrari sunt tratate din fabricatie cu METABOND.
Printre referintele noastre se numara dealeri auto din Germania: Ford, Seat, Renault, Scania, Volvo, etc. precum si alti industriasi care folosind METABOND au scazut costurile semnificativ.
Din totdeauna, visul inginerilor - si nu numai - l-a reprezentat functionarea sistemelor mecanice astfel incat sa se dezvolte o frecare minima intre componentele lor in miscare relativa, asigurandu-se astfel de eficienta economica si randamentele maxime ale folosirii lor.
Sunt trei tipuri de tratamente pentru motoare:
Tratamente motoare
Metabond M - tratamente motoare noi pina la 100 mii km
Metabond C - tratamente motoare peste 100 mii km
Metabond Gold - tratamente motoare uzate
Metabond Old Spezial - tratamente motoare foarte uzate
Aceste date le-am gasit pe site-ul metabond.
Aceasta postare a fost editata de sorinok: 14 martie 2011 - 09:45
#14
Postat 14 martie 2011 - 09:45
#15
Postat 14 martie 2011 - 09:53

#16
Postat 14 martie 2011 - 10:00

#17
Postat 18 mai 2011 - 05:23
