http://prog.rarom.ro...ult.asp?a=V&b=1
are cineva vreo solutie pentru ca toate rubricile sa se "inverzeasca" ? ..astia au o baza de date presetata... si binenteles ca atv-ul nu e...si nici Borile...
Programare Online Itp La Rar
Started by
yanq
, May 17 2011 06:12 PM
6 replies to this topic
#1
Posted 17 May 2011 - 06:12 PM
#2
Posted 17 May 2011 - 06:28 PM
..nu ma mai chinui...e nefunctional...indiferent ce data/ora as seta da mesajul: Va rugam selectati alta zi (preferabil mai devreme)..iar cand apas: Prima pozitie libera nu indica nimic...tipic romanesc
#3
Posted 17 May 2011 - 06:38 PM
mai bine folosesti telefonul e mai usor si sa le ceri numarul de programare.....
#4
Posted 17 May 2011 - 06:40 PM
..ideea era sa ma programez in ce zi vreau eu si la ora pe care o doresc...sunt obligati sa respecte programarile online ..
#5
Posted 17 May 2011 - 06:47 PM
QUOTE (yanq @ May 17 2011, 05:40 PM) <{POST_SNAPBACK}>
..ideea era sa ma programez in ce zi vreau eu si la ora pe care o doresc...sunt obligati sa respecte programarile online ..
pai tot in ce zi vrei si la ce ora se fac programarile si prin telefon....eu mi-am facut programare prin telefon si cand am sunat i-am zis ca vreau sa merg peste o ora sa imi faca itp-ul mi-a facut programare si intr-o ora am fost la verificare
#6
Posted 24 May 2011 - 12:58 PM
..cum a decurs efectuarea itp-ului azi la rar bz....am avut programare telefonica la ora 8.00...
- la 7.55 am primit un formular de completat de la casierie (asta dupa ce in prealabil mi-a cautat programarea intr-un tabel...bine"nteles ca nu era in acela..ci in altul)..
- la 8.05 am fost strigat la ghiseu...am predat cartea atv-ului si certificatul....certificat ce l-am primit imediat inapoi...am achitat 75 lei la casierie...si invitat apoi in statie...
- la 8.15 am intrat cu atv-ul in statie..s-a inchis usa..inginerul a luat sonda de gaze...a setat ceva pe acolo...apoi a renuntat la ea nefolosind-o...s-a uitat vreo 20 secunde pe sub carene pe partea dreapta..mi-am dat seama ca el cauta seria..si i-am zis ca e in spate sub numarul de inmatriculare(cel de omologare care e in carte si certificat)...(m-a crezut pe cuvant si n-a verificat daca asa este)......mi-a zis apoi sa-l scot ca va veni altcineva sa face test de frane in mers prin incinta..deci in hala am stat aprox. 3-4 min..timp in care nu s-a facut nimic concret
- pe la 9.30 deja eram nelinistatit..tot intrau scutere, masini...si la mine nu venea nimeni sa faca testul de frane
- la 9.35 inginerul m-a strigat sa merg la ghiseu sa iau itp-ul ca e gata deja (ma intrebam cum e posibil avand in vedere ca certificatul original era la mine)
- am primit o anexa la certificat...un cartonas galben cu un timbru de autenticitate si o mare mazgaleala cu pixul..(nr era gresit..95 in loc de 99) si a mai mazgalit un pic pe cartonas ca nu era indeajuns de...
-intrebarea e de ce nu a pus itp-ul direct pe certificat avand in vedere ca am toate rubricile de itp goale...si de ce a fost nevoie sa merg cu atv-ul la rar avand in vedere ca nu s-a inspectat tehnic absolut nimic?...precizez ca intrebarile astea nu le-am putut pune inginerului pentru in afara de cei 2 metri si peste 110 kg avea un caracter de te asteptai la o palma din partea lui in orice moment
- la 7.55 am primit un formular de completat de la casierie (asta dupa ce in prealabil mi-a cautat programarea intr-un tabel...bine"nteles ca nu era in acela..ci in altul)..
- la 8.05 am fost strigat la ghiseu...am predat cartea atv-ului si certificatul....certificat ce l-am primit imediat inapoi...am achitat 75 lei la casierie...si invitat apoi in statie...
- la 8.15 am intrat cu atv-ul in statie..s-a inchis usa..inginerul a luat sonda de gaze...a setat ceva pe acolo...apoi a renuntat la ea nefolosind-o...s-a uitat vreo 20 secunde pe sub carene pe partea dreapta..mi-am dat seama ca el cauta seria..si i-am zis ca e in spate sub numarul de inmatriculare(cel de omologare care e in carte si certificat)...(m-a crezut pe cuvant si n-a verificat daca asa este)......mi-a zis apoi sa-l scot ca va veni altcineva sa face test de frane in mers prin incinta..deci in hala am stat aprox. 3-4 min..timp in care nu s-a facut nimic concret
- pe la 9.30 deja eram nelinistatit..tot intrau scutere, masini...si la mine nu venea nimeni sa faca testul de frane
- la 9.35 inginerul m-a strigat sa merg la ghiseu sa iau itp-ul ca e gata deja (ma intrebam cum e posibil avand in vedere ca certificatul original era la mine)
- am primit o anexa la certificat...un cartonas galben cu un timbru de autenticitate si o mare mazgaleala cu pixul..(nr era gresit..95 in loc de 99) si a mai mazgalit un pic pe cartonas ca nu era indeajuns de...
-intrebarea e de ce nu a pus itp-ul direct pe certificat avand in vedere ca am toate rubricile de itp goale...si de ce a fost nevoie sa merg cu atv-ul la rar avand in vedere ca nu s-a inspectat tehnic absolut nimic?...precizez ca intrebarile astea nu le-am putut pune inginerului pentru in afara de cei 2 metri si peste 110 kg avea un caracter de te asteptai la o palma din partea lui in orice moment
Edited by yanq, 24 May 2011 - 01:00 PM.
#7
Posted 24 May 2011 - 02:08 PM
Eu iti sugerez nici sa nu pui intrebarile respective si nici sa nu fii curios..."de ce" . Ba mai mult, fii bucuros ca nu se fac verificari tehnice si se rezolva asa simplu . Ca daca s-ar apuca RAR-ul de verificat temeinic, majoritatea am ramane fara ITP.