..cum a decurs efectuarea itp-ului azi la rar bz....am avut programare telefonica la ora 8.00...
- la 7.55 am primit un formular de completat de la casierie (asta dupa ce in prealabil mi-a cautat programarea intr-un tabel...bine"nteles ca nu era in acela..ci in altul)..
- la 8.05 am fost strigat la ghiseu...am predat cartea atv-ului si certificatul....certificat ce l-am primit imediat inapoi...am achitat 75 lei la casierie...si invitat apoi in statie...
- la 8.15 am intrat cu atv-ul in statie..s-a inchis usa..inginerul a luat sonda de gaze...a setat ceva pe acolo...apoi a renuntat la ea nefolosind-o...s-a uitat vreo 20 secunde pe sub carene pe partea dreapta..mi-am dat seama ca el cauta seria..si i-am zis ca e in spate sub numarul de inmatriculare(cel de omologare care e in carte si certificat)...(m-a crezut pe cuvant si n-a verificat daca asa este)......mi-a zis apoi sa-l scot ca va veni altcineva sa face test de frane in mers prin incinta..deci in hala am stat aprox. 3-4 min..timp in care nu s-a facut nimic concret
- pe la 9.30 deja eram nelinistatit..tot intrau scutere, masini...si la mine nu venea nimeni sa faca testul de frane

- la 9.35 inginerul m-a strigat sa merg la ghiseu sa iau itp-ul ca e gata deja (ma intrebam cum e posibil avand in vedere ca certificatul original era la mine)
- am primit o anexa la certificat...un cartonas galben cu un timbru de autenticitate si o mare mazgaleala cu pixul..(nr era gresit..95 in loc de 99) si a mai mazgalit un pic pe cartonas ca nu era indeajuns de...
-intrebarea e de ce nu a pus itp-ul direct pe certificat avand in vedere ca am toate rubricile de itp goale...si de ce a fost nevoie sa merg cu atv-ul la rar avand in vedere ca nu s-a inspectat tehnic absolut nimic?...precizez ca intrebarile astea nu le-am putut pune inginerului pentru in afara de cei 2 metri si peste 110 kg avea un caracter de te asteptai la o palma din partea lui in orice moment
Edited by yanq, 24 May 2011 - 01:00 PM.