De curand am cumparat un CFmoto 520max din 2007 care l-am cumparat de la un prieten, are numai 2800 km si de mai bine de 2 ani - 2 ani jumate sta in garaj. A fost tras pe dreapta -conforum fostului proprietar- pentru ca la inceput pornea de pe loc foarte greu si nu mai tragea bine cand incera sa urce orice panta + ca scotea un sunet ciudat ca si un scartait-suierat. Ma gandesc ca e cureaua, variatorul sau ambreajul.
Din pacate cand l-am cumparat nu l-am putut verifica (l-am luat pe incredere) deoarece ii lipsea bujia, cotul de la toba era fracturat in 2 bucatele si lipseste un tub de plastic de la sistemul de racire CVT (conducta care iese din transmisie si se termina in mijlocul carenei fata) plus de asta si piesa care tine schimbatorul de viteze este rupta (toate aceste piese stricate au fost luate pentru a fi puse pe un ATV "geaman" detinut tot de cel care avea ATV-ul meul ).
Am cateva intrebari:
1. Ce ulei imi recomandati sa pun in ATV? (marca si tipul)
2. Ce ulei sa pun in gurp? (marca si tipul uleiului care il recomandati)
3. Filtrul de aer trebuie sa il schimb sau pot sa il scot si sa il curat?
4. Ce bujie imi recomandati sa cumpar? (ma gandeam la un NGK IRIDIUM)
5. Pot sa sudez in argon toba?
6. Este diferenta intre 500A si 520MAX? Daca DA, ce anume?
DACA ARE CINEVA PIESELE MENTIONATE MAI SUS SA IMI LASE UN REPLAY AICI SAU PE PRV (ma refer la piesa de aluminiu ce tine schimbatorul si tubul acela de plastic).
Incerc sa ii fac o revizie completa asa ca orice sugestie este binevenita.
O sa revin cu detalii legate de problema curea-variator-ambraj dupa ce desfac acolo.
Va multumesc!
Edited by PiltZu, 17 May 2011 - 08:04 PM.