Jump to content



Photo

Cfmoto 520max


  • This topic is locked This topic is locked
20 replies to this topic

#1 PiltZu

PiltZu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 47 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Nume real:PiltZu
  • Telefon:Iphone 4s
  • Marca ATV:CFmoto 520MAX HUNTER
  • Numar ATV:AB 69 STF

Posted 17 May 2011 - 08:03 PM

Buna tuturor! thumbup.gif
De curand am cumparat un CFmoto 520max din 2007 care l-am cumparat de la un prieten, are numai 2800 km si de mai bine de 2 ani - 2 ani jumate sta in garaj. A fost tras pe dreapta -conforum fostului proprietar- pentru ca la inceput pornea de pe loc foarte greu si nu mai tragea bine cand incera sa urce orice panta + ca scotea un sunet ciudat ca si un scartait-suierat. Ma gandesc ca e cureaua, variatorul sau ambreajul.
Din pacate cand l-am cumparat nu l-am putut verifica (l-am luat pe incredere) deoarece ii lipsea bujia, cotul de la toba era fracturat in 2 bucatele si lipseste un tub de plastic de la sistemul de racire CVT (conducta care iese din transmisie si se termina in mijlocul carenei fata) plus de asta si piesa care tine schimbatorul de viteze este rupta (toate aceste piese stricate au fost luate pentru a fi puse pe un ATV "geaman" detinut tot de cel care avea ATV-ul meul ).

Am cateva intrebari:
1. Ce ulei imi recomandati sa pun in ATV? (marca si tipul)
2. Ce ulei sa pun in gurp? (marca si tipul uleiului care il recomandati)
3. Filtrul de aer trebuie sa il schimb sau pot sa il scot si sa il curat?
4. Ce bujie imi recomandati sa cumpar? (ma gandeam la un NGK IRIDIUM)
5. Pot sa sudez in argon toba?
6. Este diferenta intre 500A si 520MAX? Daca DA, ce anume?

DACA ARE CINEVA PIESELE MENTIONATE MAI SUS SA IMI LASE UN REPLAY AICI SAU PE PRV (ma refer la piesa de aluminiu ce tine schimbatorul si tubul acela de plastic).

Incerc sa ii fac o revizie completa asa ca orice sugestie este binevenita.
O sa revin cu detalii legate de problema curea-variator-ambraj dupa ce desfac acolo.

Va multumesc!

Edited by PiltZu, 17 May 2011 - 08:04 PM.

  • 0

#2 mark

mark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 373 posts
  • Gender:Male
  • Location:valenii de munte-maneciu-cheia
  • Interests:Caut parteneri de atveala...contact la nr de mai sus ;)
  • Nume real:stefan(STEF)
  • Telefon:0725521445
  • Marca ATV:King 700 [XT edition]:))
  • Numar ATV:MANECIU xxx prahova(galbejit)

Posted 17 May 2011 - 08:49 PM

1. Power quad 10w-40....sau factory line 10w-40
2. nu sunt prea sigur ce se pune la CF dar la kawasaki cartea recomanda ulei de motor 10w40(poti pune unul mai ieftin decat cel pe care il bagi in motor)
3. Daca filtrul e in stare buna(ne rupt) il poti curata cu un kit special...si o sa fie
"ca nou"
4. NGK IRIDIUM Foarte buna alegerea(scanteia e mult mai puternica)
5. Eu am sudat toba cu oxigaz..nu am mai avut probleme cu ea

Sper ca ti-a fost de folos
  • 0

#3 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 17 May 2011 - 08:51 PM

1 - Motul 5100 10W40 sau PowerQuad tot 10w40
2 - Motul HD80W90
3 - Daca este murdar il schimbi
4 - Iridium
5 - Da, clar
  • 0

#4 PiltZu

PiltZu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 47 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Nume real:PiltZu
  • Telefon:Iphone 4s
  • Marca ATV:CFmoto 520MAX HUNTER
  • Numar ATV:AB 69 STF

Posted 18 May 2011 - 04:43 PM

Deci, recomandati ulei FULL SINTETIC (MOTUL POWER QUAD 10W40) fata de cel MINERAL (MOTUL QUAD 10W40)?
Va intreb pentru ca atunci cand am vrut sa cumpar uleiul sus mentionat de voi, 2 magazine de piese mi-au recomandat cu tarie cel mineral fata de cel sintetic (chiar au subliniat ca cel sintetic "nu face bine motorului").
Repet ca e primul ATV care il detin si abia acum incep sa invat ABC-darul in domeniu frusty.gif

Edited by PiltZu, 18 May 2011 - 04:48 PM.

  • 0

#5 PiltZu

PiltZu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 47 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Nume real:PiltZu
  • Telefon:Iphone 4s
  • Marca ATV:CFmoto 520MAX HUNTER
  • Numar ATV:AB 69 STF

Posted 31 May 2011 - 10:19 PM

Vesti noi! thumbsup.gif
Am scos azi filtru de aer, care era destul de murdar si culmea plin de ulei (e normal?) dar intreg (fara rupturi, ciupituri etc.).Am cumparat o solutie speciala de la K&N din 2 componente (detergent si ulei sub forma de spray), am spalat filtrul (cu apa calda + detergent de vase si detergentul specil), l-am uscat bine cu feonul apoi am aplicat sprayul cu ulei. A iesit super ok, chiar sunt multumit!

Astept totusi un raspuns concret la intrebarea de mai sus cu uleiul!

Multumesc! thumbup.gif

Edited by PiltZu, 31 May 2011 - 10:25 PM.

  • 0

#6 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 01 June 2011 - 07:43 AM

Sintetic sau cel mult semi-sintetic. Mineral se pune la motoare de generatie mai veche.
  • 0

#7 piticou

piticou

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 453 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Nume real:piticu
  • Telefon:2450323
  • Marca ATV:Bombardier 800 LTD

Posted 01 June 2011 - 04:37 PM

QUOTE (PiltZu @ May 18 2011, 05:43 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Deci, recomandati ulei FULL SINTETIC (MOTUL POWER QUAD 10W40) fata de cel MINERAL (MOTUL QUAD 10W40)?
Va intreb pentru ca atunci cand am vrut sa cumpar uleiul sus mentionat de voi, 2 magazine de piese mi-au recomandat cu tarie cel mineral fata de cel sintetic (chiar au subliniat ca cel sintetic "nu face bine motorului").
Repet ca e primul ATV care il detin si abia acum incep sa invat ABC-darul in domeniu frusty.gif

Daca uleiul este sintetic nu are ce rau sa ii faca,din contra,este mai bun,mai aditivat,rezista la temperaturi mai mari.
  • 0

#8 PiltZu

PiltZu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 47 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Nume real:PiltZu
  • Telefon:Iphone 4s
  • Marca ATV:CFmoto 520MAX HUNTER
  • Numar ATV:AB 69 STF

Posted 06 November 2011 - 12:46 AM

Buna tuturor, imi pare rau ca nu am mai apucat sa scriu pe forum ce am mai facut.
Din pacate in ultimele luni am fost fooooarte ocupat si numai de atv nu am avut timp, dar m-am apucat prin octombrie de el.
Asadar am sa va tin la curent cu ce am facut si am sa ii mai fac.
Niste mici rectificari si anume ca atv-ul este model 2007 (fabricatie) dar este cumparat si imatriculat (pe carte) in 2008.

Pana acum am reusit sa ii fac urmatoarele:
- scimbat ulei si filtru ulei
- schimbat ulei in grupul spate si fata
- montat cot toba, furtun cvt, bujie si piesa care tine schimbatorul
- curatat TOT sistemul de racire (furtunul tur, retur si cel care intra langa toba - date jos si spalate) iar radiatorul dat jos si curatat cu solutie speciala pana straluceste alama in el smile.gif + bineinteles 2 spalari la tot sistemul dupa montaj
- pompa apa schimbata, termocupla si termostatul

De ce am schimbat atatea pe sistemul de racire? Pentru ca atv-ul a stat cativa ani buni nepornit cu antigelul in el, antigel care prin minune s-a transformat in mamaliga albastra obturand total unele furtune si radiatorul. Termostatul era dus sigur, iar pompa de apa si termocupla le-am comandat pentru a rezolva problema supraincalzirii (care defapt era data de la radiator care era colmatat cu mamaliga).

Iar cu acele simtome care le-am mentionat la inceput (plecat mai greoi de pe loc si sunet ciudat de la transmisie),cred ca au o rezolvare simpla si banala. Cand am dat capacul de la transmisie jos i am pornit motorul...nimic, nici un sunet, plecare normala, mai ramane sa il incerc pe o panta mai mare. Problema? La transmisie axul variatorului intra in capac intr-un rulment; rulmentul este tinut de o piulita care e prinsa intr-un surub! Nu stiu cum se face ca piulita aia a scapat din locul ei si freca in ax (mai exact piulita era cipita de ax, mai avea jumate de mm si trecea axul prin ea). Urmeaza sa comand piulita si pt orice eventualitte si rulmentul si sa vedem daca asta a fost tot!

Intre timp am reusit sa fac si o nefacuta, m-am lasat mai voinic cu piciorul pe pragul stang (intre portiunile de metal de sustinere) cu toata greutatea si am nimicit pragul! Vai, da casante si firave mai sunt plasticurile pe CF!!!!


  • 0

#9 PiltZu

PiltZu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 47 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Nume real:PiltZu
  • Telefon:Iphone 4s
  • Marca ATV:CFmoto 520MAX HUNTER
  • Numar ATV:AB 69 STF

Posted 06 November 2011 - 01:07 AM

Mai am cateva intrebari:

1. La selectorul de viteze (ansamblu de unde schimbi vitezele) trebuie sa pun ceva ulei?
2. Cutia de viteze (cea din motor), ma gandesc ca are ceva ulei? Daca da, ce ulei trebuie sa ii bag, pe unde, unde vad nivelul etc...
3. In 2x4 trebuie sa intre si pe viteza L, sau doar in 4x4? (ca sa stiu cum pozitionez tija dintre cutiea de viteze si selectorul de viteze).
4. Cei de la service mi-au recomandat sa anulez de tot termostatul (sa il scot afara) pe motivul ca un atv se incinge foarte tare (mai ales vara) in conditii de off road si ca asa isi face mai bine racirea....e corect? Sa procedez asa oare? (de ce da sau nu, argumentat)
5. Trebuie sa bag vre-un antigel special? (sau pot sa bag antigel de masina care la dilutie de 1:1 rezista la +110; aici mai mult e vb sa nu fiarba atigelul, ca de inghetat nu o sa inghete veci)
6. Eu nu am cheie de bujie, de unde iau o cheie de 18 flexibila - in T flexibil? (deoarece cu cheie dreapta de bujii, ca cea de pe louis.de, trebuie dat jos schimbatorul ca sa schimb bujia)
7. La cat va trebuie sa fac urmatorul schimb de ulei si filtru la motor? Dar in grupuri? Antigelul?

Momentan cam aceste intrebari mi-au venit in minte, daca mai e ceva revin...

Edited by PiltZu, 06 November 2011 - 01:17 AM.

  • 0

#10 PiltZu

PiltZu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 47 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Nume real:PiltZu
  • Telefon:Iphone 4s
  • Marca ATV:CFmoto 520MAX HUNTER
  • Numar ATV:AB 69 STF

Posted 08 November 2011 - 11:34 AM

Nimeni, nimic? thumbdown.gif
  • 0

#11 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 08 November 2011 - 12:28 PM

QUOTE (PiltZu @ Nov 6 2011, 01:07 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Mai am cateva intrebari:

1. La selectorul de viteze (ansamblu de unde schimbi vitezele) trebuie sa pun ceva ulei?
2. Cutia de viteze (cea din motor), ma gandesc ca are ceva ulei? Daca da, ce ulei trebuie sa ii bag, pe unde, unde vad nivelul etc...
3. In 2x4 trebuie sa intre si pe viteza L, sau doar in 4x4? (ca sa stiu cum pozitionez tija dintre cutiea de viteze si selectorul de viteze).
4. Cei de la service mi-au recomandat sa anulez de tot termostatul (sa il scot afara) pe motivul ca un atv se incinge foarte tare (mai ales vara) in conditii de off road si ca asa isi face mai bine racirea....e corect? Sa procedez asa oare? (de ce da sau nu, argumentat)
5. Trebuie sa bag vre-un antigel special? (sau pot sa bag antigel de masina care la dilutie de 1:1 rezista la +110; aici mai mult e vb sa nu fiarba atigelul, ca de inghetat nu o sa inghete veci)
6. Eu nu am cheie de bujie, de unde iau o cheie de 18 flexibila - in T flexibil? (deoarece cu cheie dreapta de bujii, ca cea de pe louis.de, trebuie dat jos schimbatorul ca sa schimb bujia)
7. La cat va trebuie sa fac urmatorul schimb de ulei si filtru la motor? Dar in grupuri? Antigelul?

Momentan cam aceste intrebari mi-au venit in minte, daca mai e ceva revin...

1. Nu.

2. Uleiul e acelasi si in motor si in cutie, ambreiaj.

3.Merge L si in 2x4 si in 4x4.

4. Care sunt aia care ti-au recomandat sa scoti termostatul? Nu trebuie scos, trebuie doar sa functioneze corect.

5. Trebuie sa folosesti antigelul recomandat in manualul de utilizare. Daca nu ma insel e acelasi ca la motociclete, sa nu atace aluminiul si alte alea.

6. Cheia de bujii parca vine o data cu ateveul. Cred ca gasesti si separat. Nu e din aia T ca la masina ci scurta.


7. Uleiul se schimba cam la 1000km dar intervalul asta tine si de modul de utilizare al ateveului. La grupuri schimbi putin mai rar cu toate ca unii schimba in acelasi timp cu uleiul la motor. Daca nu fortezi ateveul in extrem, e ok sa-l schimbi in grupuri la 2-3000 km.



Antigelul se schimba cam la 2-3 ani. Vezi tu cum arata si masoara-i densitatea sa vezi la ce temperatura ingheata.
  • 0

#12 PiltZu

PiltZu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 47 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Nume real:PiltZu
  • Telefon:Iphone 4s
  • Marca ATV:CFmoto 520MAX HUNTER
  • Numar ATV:AB 69 STF

Posted 08 November 2011 - 09:52 PM

Multumesc, de foarte mare ajutor! thumbup.gif
Raman dator cu o bericioaica! tabletalk.gif
  • 0

#13 PiltZu

PiltZu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 47 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Nume real:PiltZu
  • Telefon:Iphone 4s
  • Marca ATV:CFmoto 520MAX HUNTER
  • Numar ATV:AB 69 STF

Posted 11 November 2011 - 02:00 PM

Ce presiune sa bag in anvelope?
Roti fata, dar spate?
Pentru sosea (asfalt), dar pentru off-road (drum de tara sau offroad extrem - padure, bolovani etc.)?
In functie de anotimp, vara sau iarna (zapada)?

  • 0

#14 Norbee

Norbee

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 570 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Nume real:Trandafir Norbert
  • Telefon:742036608
  • Marca ATV:brp 400xt

Posted 11 November 2011 - 03:39 PM

Eu de obicei bag 0.8 , in totdeauna, si iarna si vara , asa ma o simt cel mai confortabil, si parca nici nu se tocesc asa cauciucurile, alti zic ca e bine 0.5 eu daca o las asa imi lasa urma pe beton. hi.gif
  • 0

#15 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 11 November 2011 - 04:05 PM

Pt PiltZu:
Auzi da' tu mai apuci sa te bucuri de tractoras sau doar repari la el ? wink.gif
Ref presiune roti poti pune 0.5 dar mai bine pune ATV-ul la treaba si o sa-ti dai singur seama cam ce presiune te avantajeaza. Cauciucul trebuie sa se "muleze" cat de cat pe bolovani ca sa aiba aderenta buna, dar nici prea moale sa nu se dejanteze.
  • 0

#16 larry

larry

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 500 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dambovita
  • Nume real:Larry
  • Telefon:LG
  • Marca ATV:Grizzly 700
  • Numar ATV:XJA

Posted 11 November 2011 - 06:53 PM

Pe aripa de la atv ar trebuii sa vezi ca scrie . 0.5 PSI pe fata si 0.4 PSI pe spate, cel putin la mine asa scrie !
  • 0

#17 laurentiu x6

laurentiu x6

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 358 posts
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Nume real:laurentiu
  • Telefon:0742xxx
  • Marca ATV:cf moto x6
  • Numar ATV:eat my dust!!!

Posted 11 November 2011 - 09:03 PM

0.5 le tin si eu. Asa se aseaza la mine cel mai bine si pe sosea si off-road. Daca las ceva mai mult ma cam zdruncina. Pe zapada le-am lasat 0.3. Oricum eu am venit odata cu el pe pana acasa vreo 25 km si nici nu se cunostea(am mers incetisor recunosc ).
  • 0

#18 PiltZu

PiltZu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 47 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Nume real:PiltZu
  • Telefon:Iphone 4s
  • Marca ATV:CFmoto 520MAX HUNTER
  • Numar ATV:AB 69 STF

Posted 11 November 2011 - 10:11 PM

QUOTE (vic09092000 @ Nov 11 2011, 04:05 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Pt PiltZu:
Auzi da' tu mai apuci sa te bucuri de tractoras sau doar repari la el ? wink.gif
Ref presiune roti poti pune 0.5 dar mai bine pune ATV-ul la treaba si o sa-ti dai singur seama cam ce presiune te avantajeaza. Cauciucul trebuie sa se "muleze" cat de cat pe bolovani ca sa aiba aderenta buna, dar nici prea moale sa nu se dejanteze.


Tractorasul e reparat, am inceput deja sa ma dau cu el, pana m-a prins boala ca a dat deja frigul sad.gif Dar nu e problema, cand ma refac o iau de la capat si tot asa!
Cu presiunea in pneuri eram putin confuz (si datorita experientei mele putine) - pot sa zic ca la 0.8, testat de mine, ma simt ok pe asfalt (0,5 e un pic cam moale parca), dar nu si off-road (cam zdruncina si nu „simt” terenul), asa ca am lasat pe 0.5.

Va multumesc inca odata tuturor pt raspunsuri! thumbsup.gif
  • 0

#19 PiltZu

PiltZu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 47 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Nume real:PiltZu
  • Telefon:Iphone 4s
  • Marca ATV:CFmoto 520MAX HUNTER
  • Numar ATV:AB 69 STF

Posted 13 November 2011 - 12:17 PM

Revin cu un update, niste informatii care ar putea fi de folos pe viitor si la alte persoane:

Rezolvare problemei cu scartaitul (mai mult metalic) de la transmisie, plecari mai greoaie de pe loc (toate simtomele descrise la inceput):
- in cazul meu a fost o rezolvare foarte usoara si ieftina; axul de la variator intra in carcasa de la transmisie intr-un locas in care se afla un rulment acoperit de un simering iar peste o piulita de siguranta (fixata cu un surub). Se pare ca rulmentul a ramas fara vaselina (cel original este necapsulat), a inceput probabil sa se miste mai greu pana cand a fost agatat de axul de la variator si tras 1-2 mm, ceea ce a facut ca saiba care tine tot ansamblul sa frece pe ax, rezultand sunetul acela urat metalic si plecarea mai greoaie de pe loc (axul intampina rezistenta mare datorita saibei + rulementului fara vaselina). Piulita era destul de uzata, mai avea foarte putin si era perforata, insa axul variatorului nu are nici o urma.

Rezolvare: - un rulment nou, cel original (necapsulat) este undeva la 60-80 lei, dar gasiti in comert rulmenti de caltate net superioara (inclusiv capsulati), se gaseste destul de usor fiind vb de un rulment 6003 2Z , dimensiuni 17x35x10 (care pe mine m-a costat 20 lei, cel mai bun care il aveau)
- saiba noua, undeva pe la 6 lei

Mai jos o sa atasez niste poze sa ilustreze acest caz.

Attached Files


Edited by PiltZu, 13 November 2011 - 12:21 PM.

  • 0

#20 PiltZu

PiltZu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 47 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Nume real:PiltZu
  • Telefon:Iphone 4s
  • Marca ATV:CFmoto 520MAX HUNTER
  • Numar ATV:AB 69 STF

Posted 13 November 2011 - 01:06 PM

O mica rectificare la postul de mai sus, mi-a luat-o entuziasmul inainte si nu am mai verificat preturile (am dat pretul pentru alta piesa din pacate) asa ca rog ca un moderator sa faca modificarea:
- Rulmentul original este 6.20 euro (pret catalog)
- Limitator simering (saiba) 1.86 euro (pret catalog)

Impresii la sfarsit de `proiect`:
Acum ATV-ul merge perfect, are toate consumabilele schimbate si totul este in stare perfecta de functionare, cu alte cuvinte sunt foarte mandru de el. smile.gif
Per total consider ca a meritat efortul de reconditionare mai ales ca atv-ul este aproape ca nou, la numai 2800 km (in mare parte km facuti pe sosea) si folosit cam ~8luni (repet, cunosc atv-ul de cand a fost cumparat de nou).

A fost tras pe dreapta datorita sunetelor de la transmisie, apoi au fost luate piese de pe el pentru a fi montate pe un atv geaman.

Costurile reconditionarii:
- piesele care au fost canibalizate (luate pentru a fi puse pe ATV-ul geaman): Suport ansamblu schimbator viteze (17.74 euro pret catalog), conducta aer CVT (31 euro pret catalog), cotul de la toba (a fost sudat in argon 50 lei), bujie NGK ( nu mai tin minte exact pretul dar undeva la 60 lei a fost)
- piese transmisie: rulment (20 lei), limitator simering ( 8 lei)
- piese pompa apa, termocupla, termostat, curatat instalatia de racire etc (cu aproximare 100 euro)
-----------------------------------
TOTAL: ~200 euro

Consumabilele (filtru ulei, ulei motor, ulei grupuri, kitul de la K&N de spalat filtrul de aer, antigel, etc.) nici nu le mai pun in socoteala.

Poze cu ATV-ul, cat mai repede posibil, dar momentan l-am bagat la hibernare in garaj (nu prea sunt fan de iesiri pe iarna).

I-am pus gand bun, am planuri mari cu ATV-ull (scut metal, proiectoare, xenon poate...etc.) dar astept sa dea caldura.
O sa va tin la curent cu ce o sa ii mai fac.
Acest topic o sa fie ca si un istoric al ATV-ului smile.gif

Edited by PiltZu, 13 November 2011 - 01:10 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto