
Cf Moto 500, Transmisie Lenesa
Started by
spy
, May 30 2011 10:12 AM
9 replies to this topic
#1
Posted 30 May 2011 - 10:12 AM
de curand (150km) am schimbat variatorul la un atv cf moto 500 si nu prea am cuplu la roata, cand accelerez trec 2-3 secunde pana cand beneficiez de un cuplu, care si el e destul de mic, parca are o intarzaiere cutia de viteze, nu pot face roata sa patineze de pe loc, pe iarba umeda, si am mai mers cu alt cfmoto cu variator original care facea cerculete fara probleme si pleca mai usor de pe loc...poate din cauza cauciucurilor sa fie (maxxis bighorn 2)?
atv urca pante in H fara probleme, insa il accelerez destul de tare si nu e normal...viteza maxima e 80-85
atv urca pante in H fara probleme, insa il accelerez destul de tare si nu e normal...viteza maxima e 80-85
#2
Posted 30 May 2011 - 05:19 PM
rolele sunt ok? le-ai verificat, sunt rotunde sau cu laturi? ce ai pus in locasul lor cand le-ai pus la loc daca le-ai verificat?
#3
Posted 30 May 2011 - 07:51 PM
nu stiu ce fel de role sunt, au venit noi cu variatorul
aici s-ar putea sa fie problema?
are legatura si ambreajul?
aici s-ar putea sa fie problema?
are legatura si ambreajul?
Edited by spy, 30 May 2011 - 07:52 PM.
#4
Posted 31 May 2011 - 06:14 PM
nu ai ambreiaj,vezi controleaza rolele si fa o inspectie si la arcuri si vezi cum lucreaza cureaua dupa ce dai capacul jos.
#5
Posted 31 May 2011 - 09:01 PM
am dat capacul jos, variatorul zic eu ca lucreaza bine...daca rolele sunt noi ar putea fi montate eronat?
ce ar trebui inspectat la ele, si daca sunt ok unde sa mai caut alt defect?
ce ar trebui inspectat la ele, si daca sunt ok unde sa mai caut alt defect?
#6
Posted 01 June 2011 - 07:47 AM
Ar trebui verificat totusi si ambreiajul, il gasesti sub capacul din spatele fuliilor, dar trebuie sa golesti uleiul inainte sa il desfaci.
#7
Posted 01 June 2011 - 02:46 PM
pana ajungi in motor,uita-te daca urca si coboara intre fulii cureaua cum trebuie, sau numai dupa o anumita turatie urca
si la role vezi sa nu fie umplute de vaselina sau mizerii,ca atunci normal ca-ti deschide mai tarziu
si la role vezi sa nu fie umplute de vaselina sau mizerii,ca atunci normal ca-ti deschide mai tarziu
#8
Posted 01 June 2011 - 06:00 PM
cureaua e ok, variatorul nou noutz complet, cureaua urca pe prima fulie si coboara pe cealalta imediat ce accelerez putin, cand bag din N in H atv se misca daca accelerez putin insa ca sa am demaraj sau cuplu trebuie o acceleratie mai brutala
as crede ca rolele sunt bine acolo pt ca variatorul l-am montat in service si cei de acolo se pricep...au avut cf-uri ale lor si le cunosc
am gasit pe net role variator Dr pulley, s-ar merita investitia?
http://www.atv-de-va..._Dr_Pulley.html
as crede ca rolele sunt bine acolo pt ca variatorul l-am montat in service si cei de acolo se pricep...au avut cf-uri ale lor si le cunosc
am gasit pe net role variator Dr pulley, s-ar merita investitia?
http://www.atv-de-va..._Dr_Pulley.html
Edited by spy, 01 June 2011 - 06:02 PM.
#9
Posted 06 June 2011 - 11:57 PM
astazi am fost la service cu atv-ul si la o inspectie rapida mecanicul mi-a zis de curea, ca ar fi putin uzata, si de asta nu patineaza cand accelerez mai brutal de pe loc...plus si din cauza bighornurilor
maine am sa vad exact mai multe detalii, cand se baga mai tare in variator...role, etc
stie cineva de rolele dr pulley, au o influenta asupra cuplului?
maine am sa vad exact mai multe detalii, cand se baga mai tare in variator...role, etc
stie cineva de rolele dr pulley, au o influenta asupra cuplului?
Edited by spy, 07 June 2011 - 12:00 AM.
#10
Posted 07 June 2011 - 11:23 PM
intr-adevar cureaua e putin uzata, si de aici un cuplu mai scazut, trebuie sa il acelerez mai brutal si o viteza maxima 85km/h...chinuit