as vrea sa pun o baterie de 12 v si 44 de ah pe atv de 110cc ce ziceti stric vreo ceva?
Ce Ziceti De Baterie De 44 De Ah Pe Atv De 110cc
Started by
gryzzly
, Jun 06 2011 07:59 PM
9 replies to this topic
#1
Posted 06 June 2011 - 07:59 PM
#2
Posted 06 June 2011 - 09:56 PM
Nu stiu sigur de partea electrica, desi s-ar putea sa gasesti ceva de "prajit" pe-acolo, dar, te-ai gandit la sasiu???
Ca ma gandesc eu, aia de 44 Ah, o avea si ceva kilograme mai mult decat micutsa de dinainte...
Ca ma gandesc eu, aia de 44 Ah, o avea si ceva kilograme mai mult decat micutsa de dinainte...
#3
Posted 06 June 2011 - 10:07 PM
Teoretic si practic cred ca se poate eventual cu mici modificari la partea de incarcare,dar chiar nu inteleg la ce te-ar putea ajuta?
In primul rand ingreunezi mult utilajul fara rost dupa cum spunea si colegul anterior.
Daca rezolvi parea incarcarii timpul de incarcare si respectiv de descarcare al bateriei va creste destul de mult lucru care nu vad cu ce te-ar avantaja?
Mai bine gandestete daca are rost sau expune-ne motivele pentru care doresti acest lucru.Banuiesc la ce te gandesti dar vreau sa aud de la tine.
In primul rand ingreunezi mult utilajul fara rost dupa cum spunea si colegul anterior.
Daca rezolvi parea incarcarii timpul de incarcare si respectiv de descarcare al bateriei va creste destul de mult lucru care nu vad cu ce te-ar avantaja?
Mai bine gandestete daca are rost sau expune-ne motivele pentru care doresti acest lucru.Banuiesc la ce te gandesti dar vreau sa aud de la tine.
#4
Posted 07 June 2011 - 10:09 AM
poate vrea sa puna si el proiectoare piaaa ))
#5
Posted 07 June 2011 - 05:25 PM
nu pun nik pe el da nu mai imi tine bateria incarcata am avut pana acuma vreo 3 una de 10 ah una de 12ah si asta de acum e de 14 ah si tot se descarca si asta si e noua
#6
Posted 07 June 2011 - 05:35 PM
problema nu este din cauza bateriei cin probabil din cauza releului de incarcare (care nu mai functioneaza ) . Du-te mai bine la un mecanic sau un electrician si iti va rezolva problema; nu ai nici un avantaj daca montezi o asfel de baterie ci doar dezavantaje .
#7
Posted 07 June 2011 - 10:51 PM
Acum am inteles problema ta.
1) Verifica daca in timpul mersului ATV-ul iti incarca bateria.
2) Daca punctul 1 este OK. este posibil sa ai un scurt in instalatie sau un consumator care nu trece prin contactul general si iti consuma bateria in continuu chiar si in stationare.
Problemele descrise mai sus nu le rezolvi prin marirea capacitatii bateriei.
Daca nu te descurci apeleaza la un electrician auto. Mult succes.
1) Verifica daca in timpul mersului ATV-ul iti incarca bateria.
2) Daca punctul 1 este OK. este posibil sa ai un scurt in instalatie sau un consumator care nu trece prin contactul general si iti consuma bateria in continuu chiar si in stationare.
Problemele descrise mai sus nu le rezolvi prin marirea capacitatii bateriei.
Daca nu te descurci apeleaza la un electrician auto. Mult succes.
#8
Posted 07 June 2011 - 11:01 PM
eu zic sa iti pui un generator de curent....intai pornesti generatorul la demarou si apoi atv-ul nu te gandesti si tu ca la atv-ul ala de 110 e mai mare bateria decat el....pe langa toate astea ai sanse sa prajesti instalatia,nu o sa iti incarce bine...cel mai bine cu un aparat de masuura verifici daca iti incarca bateria si ar mai putea fi o chestie...bateria cand e noua iti vine cu electrolit separat ai pus-o si tu pe redresor inainte de a o monta???
#9
Posted 08 June 2011 - 01:10 PM
nu te mai juca cu bateriile pt ca tot la un electrician o sa ajungi.
#10
Posted 08 June 2011 - 02:00 PM
asta c-am asa este,auras, pe la mecanica o mai scalzi cumva, dar la partea electrica daca nu stii sa gadili unde trebuie s-ar putea sa fie si ceva foc de artificii, iar cum zice colegul ca a schimbat cateva baterii, nu e de gluma, asa ca mergi la doctor cu el, si sa-i dea un diagnostic corect