Yamaha Grizzly 2011 Eps
Started by
Ionut Lesovici
, Jun 19 2011 07:11 PM
32 replies to this topic
#21
Posted 25 June 2011 - 09:02 AM
De la ce dealer l-ai luat si in ce bani?
#22
Posted 25 June 2011 - 09:55 AM
Sa-l stapanesti sanatos..te asteptam cu impresii, comparatii vs. kq si mai ales..pozeee...
#23
Posted 25 June 2011 - 03:28 PM
Multumesc. Chiar am de gand sa fac o comparatie cu KQ. Mi se pare ca fiecare are puncte forte si slabe...
#24
Posted 26 June 2011 - 03:24 PM
Tu faceai la KQ reviziile la fiecare 700 km?
#25
Posted 03 July 2011 - 12:40 PM
Da. ... ... ...
Stiu ca intervalul de revizie e foarte mic. In King puneam 3L de ulei motor si un filtru ulei. Daca nu ma insel un bidon de 2L (Yacco MVX 1000) costa sub 100 ron iar un filtru sub 50 ron.
Revizia ma costa destul de putin, asa ca am preferat sa o fac la aprox 700 km - ca o asigurare suplimentara de fiabilitate. Mai am si alte masuri de preventie: dupa o rampa abrupta opresc intotdeauna utilajul pana nu mai aud ventilatorul (las motorul sa scape de caldura acumulata in timpul "efortului" inainte de a adauga noi cantitati de caldura), nu opresc motorul atata timp cat ventilatorul functioneaza, pe sosea nu depasesc 60 km/h - asta in depasire, variez turatia. Bateria o tin in permanenta la incarcat cand ATV-ul e in garaj - charger float.
In padure opresc dupa ce trec prin crengi si controlez bratele - nu vreau crengute in burdufuri.
La 6400 km kingul meu nu consuma ulei, motorul merge perfect - absolut nici un sunet ciudat sau alt simptom... Nu am schimbat nici un burduf de planetara iar a doua baterie (cumparata pe 8 iulie 2009, cu 2 ierni la activ) se inscrie in parametri uneia noi.
Sunt convins ca ATV-ul poate "duce" mult mai mult dar asta e stilul meu de utilizare.
Stiu ca intervalul de revizie e foarte mic. In King puneam 3L de ulei motor si un filtru ulei. Daca nu ma insel un bidon de 2L (Yacco MVX 1000) costa sub 100 ron iar un filtru sub 50 ron.
Revizia ma costa destul de putin, asa ca am preferat sa o fac la aprox 700 km - ca o asigurare suplimentara de fiabilitate. Mai am si alte masuri de preventie: dupa o rampa abrupta opresc intotdeauna utilajul pana nu mai aud ventilatorul (las motorul sa scape de caldura acumulata in timpul "efortului" inainte de a adauga noi cantitati de caldura), nu opresc motorul atata timp cat ventilatorul functioneaza, pe sosea nu depasesc 60 km/h - asta in depasire, variez turatia. Bateria o tin in permanenta la incarcat cand ATV-ul e in garaj - charger float.
In padure opresc dupa ce trec prin crengi si controlez bratele - nu vreau crengute in burdufuri.
La 6400 km kingul meu nu consuma ulei, motorul merge perfect - absolut nici un sunet ciudat sau alt simptom... Nu am schimbat nici un burduf de planetara iar a doua baterie (cumparata pe 8 iulie 2009, cu 2 ierni la activ) se inscrie in parametri uneia noi.
Sunt convins ca ATV-ul poate "duce" mult mai mult dar asta e stilul meu de utilizare.
#26
Posted 03 July 2011 - 02:46 PM
ohoo ce viata.... ))
#27
Posted 04 July 2011 - 05:43 PM
Mda, ce sa zic...aici m-ai facut total dar asta cu schimbul la 700 cred ca este mult prea exagerat!! La Yamaha mergi pe schimb la 1500 si va fi bine. Ma repet, producatorul recomanda la 2500 schimbul. Bucura-te de el fara stresuri de-astea ca e un atv mult prea fiabil si in cele mai aspre conditii. Primul meu Grizz ae acum vreo 15.000 km si merge mai bine decat nou
#28
Posted 30 January 2012 - 01:24 PM
O iesire scurta de iarna pe dealurile buzoiene:
IMG_2283.JPG 287.07KB 290 downloads
IMG_2319.JPG 785.26KB 126 downloads
IMG_2321.JPG 810.74KB 91 downloads
IMG_2352.JPG 620.74KB 103 downloads
IMG_2283.JPG 287.07KB 290 downloads
IMG_2319.JPG 785.26KB 126 downloads
IMG_2321.JPG 810.74KB 91 downloads
IMG_2352.JPG 620.74KB 103 downloads
#29
Posted 29 February 2012 - 10:17 AM
Scuze ca intervin, dar ti-ar fi necesare niste jante cu etr negativ ptr latirea atv-ului. Douglas Cast e ceea ce-ti recomand ptr a fi mult mai stabil pe curbe de nivel si nu numai.
#30
Posted 29 February 2012 - 11:07 AM
QUOTE (engime007 @ Feb 29 2012, 10:17 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Scuze ca intervin, dar ti-ar fi necesare niste jante cu etr negativ ptr latirea atv-ului. Douglas Cast e ceea ce-ti recomand ptr a fi mult mai stabil pe curbe de nivel si nu numai.
Interventia este binevenită!
Asta simt si eu. In locurile unde eram obisnuit sa trec fara emotie cu ATV-ul vechi acum ajung in 3 roti. Grizzly e ingust si asta se simte.
Jantele sunt o prioritate - cand fac rost de ceva banuti le iau.
#31
Posted 29 February 2012 - 07:57 PM
Ionut inca mai ai pe el cauciucurile originale?
Daca da lasa jantele si ia-ti alte cauciucuri alea sunt niste porcarii.Eu nici nu as mai iesi din curte cu ele.
Pune-ti 25*10*12 fata si spate si o sa ai alt atveu.Nici de distantiere nu o sa ai nevoie dupa aia.
Adrian
Daca da lasa jantele si ia-ti alte cauciucuri alea sunt niste porcarii.Eu nici nu as mai iesi din curte cu ele.
Pune-ti 25*10*12 fata si spate si o sa ai alt atveu.Nici de distantiere nu o sa ai nevoie dupa aia.
Adrian
#32
Posted 29 February 2012 - 09:32 PM
QUOTE (adu2001 @ Feb 29 2012, 07:57 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Ionut inca mai ai pe el cauciucurile originale?
Daca da lasa jantele si ia-ti alte cauciucuri alea sunt niste porcarii.Eu nici nu as mai iesi din curte cu ele.
Pune-ti 25*10*12 fata si spate si o sa ai alt atveu.Nici de distantiere nu o sa ai nevoie dupa aia.
Adrian
Daca da lasa jantele si ia-ti alte cauciucuri alea sunt niste porcarii.Eu nici nu as mai iesi din curte cu ele.
Pune-ti 25*10*12 fata si spate si o sa ai alt atveu.Nici de distantiere nu o sa ai nevoie dupa aia.
Adrian
Subscriu! Jantele originale cu distantiere DOAR pe spate sunt cea mai ieftina si eficienta investitie. Cu banii pe jante ia niste gume de 26''
#33
Posted 22 March 2012 - 01:11 PM
QUOTE (Catalin_LMX @ Feb 29 2012, 09:32 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Subscriu! Jantele originale cu distantiere DOAR pe spate sunt cea mai ieftina si eficienta investitie. Cu banii pe jante ia niste gume de 26''
Am Big Horn I pe 25 in beci. Le-am lasat pe astea in timpul iernii - profilul de BH e praf la zapada.