Eu l-as inmatricula tocmai pentru portiunile in care trebuie sa mergi pe asfalt pana la intrarea in traseu.
In rest mersul pe asfalt,mai ales cu un atv utilitar,nu are nici un fun.
P.S.Interesant mod de a cara Suzuki-ul
De cat e ?
Daca mai ai loc pe remorca,in fata atv-ului,poti prinde o scandura de-a latul si pe ea motocicleta.
E un Suzuki 250RM preparat pentru trial.
Nu incape nimic pe remorca in fata iar pe protap n-am cum pentru ca ar lovi motocicleta la curbe in masina,,,am masurat , plus ca ar dezechilibra remorca sarind de greutatea admisa de 80 Kg pe carlig.
Am scris ca daca iei un atv neinmatriculabil care e mai ieftin dar eventual mai performant iti ajung si bani de remorca si il duci unde vrei tu la mare sau la mica distanta pentru ca dusul acolo pe rotile lui oricum nu mi se pare indicat si am si explicat de ce.
dar la o iesire gen buzau, litoral si pe unde vom mai merge nu e pacat noi sa umblam in stg si dr pe atv-uri si tu sa nu poti participa pt ca e riscul cam mare?
acum mai poti taia/traversa un drum pt ca politistii nostrii nu stiu saracii nici daca e oblig casca sau nu dar peste ceva timp cand isi vor face temele ce faci?
mai am si un scuter daca mergeti pe strada si ma tin dupa voi cu el (sau invers
ATV-ul il sui in remorca (de fapt nul dau jos acasa niciodata) si ma duc cu remorca pana unde am treaba cu el adica pe un teren OFFROAD pe munti, pe vai sau mai stiu eu pe ce balarii...ma tin si cu masina cu remorca dupa voi (sau invers) ,,,abea aveti unde sa va puneti bagajele sau pe post de "tehnical team escort vehicle" (am facut si cu crosserii chestia asta, am si autogen in masina)
Ideea este ca nu prea m-ati convins ca merita sa inscriu ATV-ul
Edited by combiny, 12 May 2007 - 06:11 PM.