Ambreiaj????
#1
Posted 30 May 2007 - 09:50 AM
#2
Posted 30 May 2007 - 10:09 AM
#3
Posted 30 May 2007 - 10:13 AM
#4
Posted 30 May 2007 - 10:48 AM
#5
Posted 30 May 2007 - 12:58 PM
#6
Posted 30 May 2007 - 03:55 PM
#7
Posted 31 May 2007 - 06:14 AM
#8
Posted 25 June 2007 - 09:52 AM
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aceasta problema a aparut si la mine, ieri, la un LC 6, la 700 km. Din N, cand incerc sa cuplez fie H, fie R, ciriie ca draq, da sa plece de pe loc si moare motorul.
Daca il pornesc cu schimbatorul deja in H sau R, evident, tot asa, da sa plece si moare. Daca ii dau gaz in momentul pornirii, pleaca dar scoate un zgomot foarte ciudat, indescriptibil. Intrucit defectul a aparut pe cind eram la vreo doi km de casa, pe intuneric, dupa ce m-am cocosat impingandu-l vreo 100 m, a trebuit sa merg cu el cu acest zgomot. Altfel n-as mai fi ajuns. Credeti ca s-a intimplat ceva mai grav daca am mers asa? Fum n-a scos...
Oricum, e in garantie, dar sa stiu cam la ce sa ma astept...
Si cand te gandesti ca nu l-am fortat, nu tu noroaie, nu tu pante mari, nu tractari - fiind in rodaj, doar niste treceri cu treapta L prin apa, cu viteza mica...si foarte, foarte rar cu 4x4 cuplat
Uf....
#9
Posted 28 June 2007 - 10:17 AM
Oala nu era deformata, a trebuit doar curatata. Am stat langa mecanic sa vad ce face, in ideea ca, plecind de la ceea ce s-a scris in DIY (si multumesc pentru asta - cred ca Armadilo este cel care a postat) si vazand o data practic, in viitor sa-l repar singur. S-a cam codit...dar tot am "furat" ceva.
Oricum, ambreiajul l-am platit - ca doar e consumabil - dar la manopera m-au spart...4 ore pentru 1 de lucru efectiv. M-as fi certat cu ei, dar n-ajungeam nicaieri...
Edited by Armadilo, 15 November 2008 - 01:54 AM.
#10
Posted 28 June 2007 - 06:44 PM
Oala nu era deformata, a trebuit doar curatata. Am stat langa mecanic sa vad ce face, in ideea ca, plecind de la ceea ce s-a scris in DIY (si multumesc pentru asta - cred ca Armadilo este cel care a postat) si vazand o data practic, in viitor sa-l repar singur. S-a cam codit...dar tot am "furat" ceva.
Oricum, ambreiajul l-am platit - ca doar e consumabil - dar la manopera m-au spart...4 ore pentru 1 de lucru efectiv. M-as fi certat cu ei, dar n-ajungeam nicaieri...
4 ore ca sa-ti schimbe abreiajul!!!!Asta-i jaf la drumul mare!!!
Pe ceas ca se poate face in max 30 de minute daca ai cheie pt desfacut piulitele (cu tot cu izolat cu silicon:)
Daca oala are chiar si un grad mic de uzura e recomandat sa o schimbi odata cu discul.Merge si asa dar o sa-ti strice mai repede noul ambreiaj...
Edited by Armadilo, 15 November 2008 - 01:56 AM.
#11
Posted 28 June 2007 - 11:51 PM
Pe ceas ca se poate face in max 30 de minute daca ai cheie pt desfacut piulitele (cu tot cu izolat cu silicon:)
Daca oala are chiar si un grad mic de uzura e recomandat sa o schimbi odata cu discul.Merge si asa dar o sa-ti strice mai repede noul ambreiaj...
sau se mai poate reconditiona la un strung...sa-i indeparteze surplusul de material si sa o faca din nou perfect plata
#12
Posted 29 June 2007 - 03:19 PM